بهترین معلمان کنکور کشور – ویرگول

یعنی شما نباید در ترجمه ی بیت مورد نظر به ترجمه ی کلمه به کلمه توجه خاصی داشته باشید ، بلکه مهم برای ما درون مایه ی اون بیت میباشد. اگه وسیله ای که انتخاب میکنید مناسب نباشه قطعا نمیتونه شما رو به اون مقصدی که میخواید برسونه ولی اگه انتخاب درستی داشته باشید و منابعی رو انتخاب کنید که تمام نکات رو پوشش بده و بتونه شما رو به قبولی در کنکور نزدیک کنه. شما باید شروع به تغییر چیزهایی که تواناییش رو دارید کنین و بعد که توانایی تون رو افزایش دادین، برین سراغ کار های بزرگتر و بزرگتر تا بالاخره یک روزی با کلی تمرین، بتونید مهارت های زیادی رو کسب کنید. در فایل صوتی افزایش سرعت تست زنی می خوام یکی از راهکارهایی که باعث میشه تعداد تستون افزایش پیدا کنهد و حداقل یک و نیم برابر بشه رو به طور کامل بهتون توضیح بدم بدون اینکه ساعت مطالعه تون رو اضافه کنید یا کار خیلی خیلی خاص و عجیب و غریبی انجام بدید. ممکن است یک دانش آموز یا داوطلب کنکور به علت های مختلفی از جمله وابستگی زیاد به شبکه های اجتماعی و اتلاف وقت در اینترنت، خواب کم یا زیاد، عدم تمرکز حواس، کندخوانی، اهمال کاری و امروز و فردا کردن، عدم تعادل در مطالعه دروس مختلف، برنامه ریزی نامناسب و ده ها دلیل دیگر تاکنون نتوانسته است ساعت مطالعه مفید خود را افزایش دهد و یا اگر افزایشی داشته موقت بوده و پس از مدتی مجددا کاهش یافته است.

مشاور خوب باید منابع آزمون هر یک از دروس، روشهای تست زدن و سایر روشهای موفقیت در آزمون را به دانش آموزان منتقل نماید. باید برای اولویتبندی منابع چند کار را انجام دهید. اجازه دهید قبل از پرداختن به ویژگیهای یک مشاور خوب و حرفهای، به چگونگی برنامهریزی درست و اصولی برای کنکور سراسری بپردازیم تا بر اساس این نکات بدانید یک مشاور خوب چگونه میتواند مکمل یک برنامه درسی حرفهای باشد. از شما استاد عزیز استدعا دارم که تغییرات پایه رو هم در سایت قرار دهید متشکرم. رویکرد تیم مشاوره کنکور دکتر معین الدین به صورت خلاصه بر پایه ۳ رکن: «پیشبینی، عملکرد و تحلیل» است که به اختصار FOA می نامیم. متاسفانه دیده شده است که برخی موسسات کنکوری برای تبلیغ خود این گونه به داوطلبین القا می کنند که بدون مشاور نمی توان در کنکور موفق شد، در صورتی که این گونه نیست و خیلی از رتبه های برتر و کسانی که در کنکور توانستند رتبه خوبی کسب کرده و موفق باشند بدون مشاور به نتیجه رسیدند. در این حالت اگر متقاضان موفق به کسب حدنصاب 80 درصد گزینش آزاد در این کد رشته محل ها و 85 درصد حدنصاب گزینش آزاد در کد رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی شوند، مجاز به استفاده از این سهمیه خواهند بود.

مشاور کنکور قادری

یکی از فاکتورهای مهمی که باید در زمان انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، میزان شهریه دانشگاه های مختلف است تا بر اساس توانایی مالی خود یکی از دانشگاه های شهریه پرداز را انتخاب نمایید. برنامه بلند مدت رو تنظیم کنید که این برنامه باید شامل همه درس هایی باشه که قراره بخونید و زمان بندیش هم از روز اولی که شروع میکنید برای مطالعه تا روز کنکور هستش. من به عنوان کسی که 8 ماه پیش کنکور دادم و همه چیز رو یادم هست، باید به اولیا توصیه کنم سعی کنید شنونده باشید، یعنی سعی کنید اجازه بدید به بچهها که خودشون حرف بزنن و نه اینکه شما بپرسید و مجبورشون کنید که توضیح بدن. راجع به سوالتون، باید بهتون بگم که بازار کار هر رشته ای بسته به مهارت شما در اون رشته و علاقه تون به اون رشته هست. فقط به میزان درآمد و بازار کار که چقدر ظرفیت وجود داره و آیا ظرفیت این رشته تکمیل شده یا خیر ؟ محمدی: الان هنر در دو شاخه بررسی می شود؛ یکی تئوری و دیگری عملی؛ بخش تئوری هنر بی ارتباط با کنکور نیست؛ مثل تاریخ هنر و خلاقیت تصویری، ولی خب کلاً برای یک هنرمند خوب شدن، لازم نیست که حتماً در کنکور موفق باشی؛ خیلی ها بودند که اصلاً در کنکور موفق نبودند و الان هنرمند خیلی خوبی هستند، ولی کنکور بی ربط نیست؛ چون برای این که هنرمند خوبی باشی باید تاریخ هنر بلد باشی؛ با کنکور هنر یکسری از چیزهای لازم را یاد می گیری که البته مقداری از آن هم به خود آدم و میزان تلاش او ربط دارد.

مشاور کنکور یزدان پناه

همه میدونیم که کنکور مثل امتحانات مدرسه نیست که بشه به راحتی جمع و جورش کرد. همه میگن که برا کنکور دروسی مثله زیست و شیمی باید حتما هر سه پایه کامل خونده بشه، با نوجه ب برنامه پنجاه روزه، به نظرتون این حرف درسته یا نه؟ کسی که خوندن رو شروع میکنه با رتبه متوسط شروع میکنه و آروم آروم پیشرفت میکنه و فشار کمتری رو تحمل میکنه که کمتر از فشاری هست که ترازش از اول بالا بوده و باید بالا نگه اش داره. اگر داوطلب بهخوبی نداند برای به دست آوردن ترازبالا در آزمونها باید چگونه درس بخواند و هرروز برنامه بچیند و به امید اینکه این بارترازش بیشتر میشود ولی فقط زمان را تلف کند، مطمئناً ضرر خواهد کرد درحالیکه مشاور کنکور به دلیل تجربه بالا و آشنایی بیشتری که از کنکور و دیگر عواملی که باعث موفقیت در کنکور میشود، دارد میتواند در همان روزهای استارت مطالعه با داوطلب، اشکالات را متوجه شود و برنامهای یکپارچه و دقیق برای داوطلب تنظیم کند. باید کارت گروه انسانی رو تهیه کنی و بر اساس رشته و دانشگاه انتخاب بررسی کنی. توکلی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی تعیین شده مرحله دوم ثبت نام کنکور ۹۷ در روزهای ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه ۹۶ انجام شد و در این مرحله نیز تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۹ نفر ثبت نام کردند.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما