بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب پرسنل【ارتباط با نرم افزارهای CRM】

استفاده از محصولات متن باز هم بدلیل تهدید های بالقوه امنیتی و پیچیدگی در توسعه و رفع نقائص و مشکلات کارکردی و نیز بومی نبودن و عدم سازگاری با امورات رایج در این کشور در دستور کار قرار نگرفت. ما تو خیلی از پروژها بعد از اینکه از عملکرد و نیازهای مشتری مطمئن میشیم.نرم افزار رو از پلتفرم اکسل خارج میکنم و با استفاده از برنامه نویسی تحت وب اونو به یه برنامه حرفهای و اختصاصی تبدیل میکنیم.پس ما از همون اول که کار رو شروع میکنیم زیرساخت ها رو مبتنی بر توسعه حرفه ای قرار میدیم تا هر وقت شما اراده کنید اونا حرفه ای تر کنیم. در کار ما نمی شود معنایی ندارد! یکی از اهداف یکپارچه سازی سیستم های سازمانی همین سهولت در گزارش گیری و پیشگیری از فرسایش کارکنان است که ما را در طراحی سامانه مدیریت مشتریان ویرا مصمم بر آن کرد تا با لحاظ کردن موارد مورد نیاز در یک کسب و کار کوچک یا متوسط به تمامی امورات خود در یک نرم افزار رسیدگی نمایند و از خرید و پیاده سازی چندین سیستم و پیچیدگی های آن جلوگیری نماییم. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هم نرم افزارهای بازاریابی و هم نرم افزارهای فروش را در خود دارد.

اولین نیاز برای چنین کاری وجود یک نرم افزار هوشمند و اختصاصی برای کنترل موجودی متناسب با نیازهای کسب و کار شماست.شما اگه یه واحد تولیدی باشید قاعدتا واستون خیلی مهمه که جریان کالا و انبار مواد اولیتون رو خوب کنترل کنید و از طرف دیگه هم باید مدیریت انبار محصول (یا حتی محصولات واسط) رو به خوبی انجام بدید. چرا نرم افزار مدیریت مشتریان ویرا را طراحی کردیم؟ خوشبختانه اغلب پلت فرمهای سی آر ام و انواع مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری ترکیبی از انواع استراتژیهای CRM را دارا هستند. در عوض آنها ممکن است برای پرورش سرنخ و مدیریت مشتری به ابزارهای کم فناوری مانند صفحه گسترده داده های سنگین و پرچم های دسته ایمیل اعتماد کنند. هرچند که به طور کلی هدف از کنترل موجودی پیدا کردن بهینه ترین مقدار برای خرید یه جنسه و همچنین اینکه چه زمانی باید سفارشو صادر کنیم و شما میتونید با استفاده از نرم افزارهای حسابداری کار کنترل موجودی رو تو کسب و کارتون انجام بدید ( تعداد این نرم افزارها هم کم نیست و شرکت های خیلی معتبری هم تو این زمینه در کشورمون خدمات ارائه میدن).

ما پس از مطالعه تمامی رقبای مطرح در زمینه CRM ، در طراحی این محصول از بسیاری امکانات ذایل و غیر ضروری که منجر به کند و سنگین شدن نرم افزار و خسته و گیج شدن کارمندان می شدند، چشم پوشی کردیم و با حفظ اصول و الزامات استاندارد یک سامانه مدیریت مشتریان در ساده ترین شکل ممکن علاوه بر افزایش کارایی اجرایی نرم افزار ، افزایش کارایی کارکنان را نیز تضمین می کنیم. شرکت های مختلفی در زمینه اجاره بیلبورد، استرابورد، تلویزیون شهری و تابلوهای تبلیغاتی فعالیت دارند. بدون شک یکی از مهمترین دغدغهها و خواستههای استفاده کنندگان هر سیستم نرم افزاری، مبحث خدمات پشتیبانی و آموزشهای مرتبط با آن محصول بوده، و اگر چه معمولا در سنجش خدمات پشتیبانی، به عملکرد کنونی شرکتهای ارائه دهنده محصول توجه میشود، اما بدون شک، دیدگاهها و سیاستهای کلان شرکتها در زمان طراحی، پیاده سازی، تست و عیبیابی نرم افزار، در مراحل قبل از ارائهی آن به مشتری، تاثیر بهسزایی در میزان نیاز آن سیستم به خدمات پشتیبانی دارد. میشه گفت یکی از ارکان اصلی تو شرکتهای تولیدی و تجاری مدیریت علمی و کاربردی انبار و کنترل موجودیه .

ما نیز سالها پیش که بازه مشتریان مان رو به گسترش بود به ناچار به طراحی این نرم افزار جهت رفع این مشکل رو آوردیم و با مطالعه محصولات موجود در بازار نرم افزار و رقبای قدرتمند در این حوزه، محصولی با کارکردهای متنوع با تمرکز بر مدیریت سفارشات مشتریان را طرح ریزی کردیم که امروزه با نام مدیریت مشتریان ویرا به تمامی نیاز های عملیاتی و اجرایی یک شرکت متوسط، به ساده ترین و کاربردی ترین شکل ممکن پاسخگو می باشد. امروزه که بیشتر امور افراد توسط موبایل های شخصی انجام می شود، از خرید و فروش گرفته تا ارتباطات و سرگرمی، قطعا سامانه های نرم افزاری نیز بایستی با این تغییر الگوی رفتاری سازگاری پیدا کنند و ما در شرکت اکسین ویرا نرم افزار مدیریت مشتریان ویرا را به نحوی طراحی کرده ایم که کارمندان یک شرکت یا کسب و کار به راحتی از درون اتومبیل خود در سفر های روزمره شهری یا حتی تعطیلات خود امکان رسیدگی و بررسی وضعیت سفارشات مشتری و نیز پیگیری امور و حتی گزارشات را داشته باشند و این طراحی ریسپانسیو و نیز اپلیکیشن های اندرویدی به مشتریان ارائه می کنیم یک مزیت منحصر به فرد برای این محصول می باشد. در پاسخ باید گفت در سال 1388 که ما به طراحی این محصول روی آوردیم هیچکدام از این محصولات به این گستردگی در دسترس عموم نبود و بنا به نیاز آن روز سیستمی جهت دریافت سفارشات از مشتریان و تقسیم وظایفی برای کارکنان طراحی گردید که بصورت تحت وب برای همگان از هر مکانی قابل دسترس باشد و محدودیت های ثبت سفارش بصورت ایمیلی ، فکس یا تلفنی را حذف نماید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما