بهترین نرم افزار مدیریت رمز عبور در سال 2022

[ad_1]

فرارو-امروزه کار از راه دور و بسیاری از موارد از راه دور برای ما عادی شده است و حفاظت از رمز عبور بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. به خاطر سپردن چند رمز عبور می تواند دشوار باشد، و استفاده مکرر از یک رمز عبور می تواند دشوار باشد. اگر نمی توانید چندین رمز عبور را به خاطر بسپارید، وقت آن است که از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید. این برنامه به شما کمک می کند تا در حین ذخیره، تمامی اعتبارنامه ها را کنترل و مدیریت کنید.

به گزارش فرارو، مدیر رمز عبور اساساً یک صندوق پستی دیجیتال رمزگذاری شده است که اطلاعات ورود به سیستم برنامه ها و حساب ها را در دستگاه تلفن همراه، وب سایت ها و سایر خدمات شما ذخیره می کند. بهترین برنامه های مدیریت رمز عبور، علاوه بر محافظت از هویت، اعتبار و داده های محرمانه شما، دارای یک مولد رمز عبور برای ایجاد رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد هستند و اطمینان حاصل می کنند که از رمز عبور یکسان در مکان های مختلف استفاده نمی کنید.

بهترین برنامه ها برای مدیریت رمز عبور در سال 2022 // ویرایش

در صورت هک شدن یک سایت، استفاده از رمزهای عبور مختلف از استفاده از رمز دزدیده شده در سایت های دیگر جلوگیری می کند. به علاوه در هنگام استفاده از پسورد منیجر نیازی به ذخیره رمز عبور وب سایت ها، کارت های اعتباری و … نخواهید داشت. بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور تنظیمات مشترکی دارند که به شما امکان می‌دهند اطلاعات ورود امن خود را با دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید، اعتبارنامه‌ها را با خانواده و دوستان قابل اعتماد به اشتراک بگذارید و به فضای ذخیره آنلاین امن دسترسی داشته باشید. در ادامه به بررسی بهترین برنامه های مدیریت رمز عبور خواهیم پرداخت.

Bitwarden: بهترین مدیر رمز عبور رایگان
این یک برنامه منبع باز امن و کاربردی است. نسخه رایگان را می توان در چندین دستگاه استفاده کرد. هزینه اشتراک حق بیمه از 10 دلار در سال شروع می شود. این اپلیکیشن برای ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید و iOS موجود است. Bitwarden یکی از بهترین مدیران رمز عبور در سال 2022 به دلیل ویژگی منبع باز و نسخه رایگان بی سابقه است. این نرم افزار می تواند به طور ایمن رمز عبور را برای تمامی دستگاه ها و مرورگرهای شما تولید و ذخیره کند. نسخه پریمیوم دارای ویژگی های غنی تری نسبت به نسخه رایگان است، نسخه پریمیوم به شما امکان می دهد گذرواژه ها، اطلاعات ثبت نام و عضویت و غیره را با خانواده و دوستان قابل اعتماد به اشتراک بگذارید، از احراز هویت چند عاملی از طریق استفاده از YubiKey و 1 گیگابایت حافظه رمزگذاری شده. نسخه رایگان امکانات کمتری نسبت به نسخه پریمیوم دارد.

بهترین برنامه ها برای مدیریت رمز عبور در سال 2022 // ویرایش

نسخه رایگان این برنامه دارای قابلیتی برای ارسال پیامک به نام Bitwarden Send است که به شما امکان می دهد اطلاعات ورود به سیستم را به صورت امن با شخص دیگری به اشتراک بگذارید. اگر به دنبال یک سرویس کاربر پسند رایگان با شهرت عالی برای امنیت برای مدیریت رمز عبور هستید، Bitwarden گزینه خوبی برای شما خواهد بود. یک گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 10 دلار در سال در دسترس است.

LastPass: بهترین مدیر رمز عبور پولی
این برنامه یک نسخه رایگان ارائه می دهد. نسخه پریمیوم 36 دلار در سال هزینه دارد. این اپلیکیشن برای ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید و iOS موجود است. نسخه رایگان LastPass دارای ویژگی هایی برای ذخیره رمزهای عبور، اطلاعات ورود و اطلاعات کاربری و همچنین همگام سازی همه آنها با دستگاه های تلفن همراه است. نسخه رایگان اپلیکیشن دسکتاپ تا 16 مارس در دسترس خواهد بود و پس از آن هزینه LastPass برای رایانه پرداخت می شود.

بهترین برنامه ها برای مدیریت رمز عبور در سال 2022 // ویرایش

نسخه پریمیوم این برنامه به شما امکان می دهد رمز عبور، اطلاعات ورود و عضویت را با خانواده و دوستان قابل اعتماد به اشتراک بگذارید. از احراز هویت چند عاملی از طریق YubiKey استفاده کنید و 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی رمزگذاری شده دریافت کنید. طرح خانواده همچنین شش حساب شخصی، پوشه های مشترک برای مدیریت حساب های خانوادگی و ایمن سازی حساب شما را ارائه می دهد. در سپتامبر 2019، برنامه یک نقص امنیتی داشت، اما شرکت به سرعت آن را برطرف کرد.

1Password: بهترین مدیریت رمز عبور پولی برای چندین سیستم عامل
این برنامه یک نسخه آزمایشی ارائه می دهد. با قیمت 35.88 دلار در سال، برای Windows، MacOS، Linux، Android و iOS در دسترس است. اگر به دنبال یک برنامه مدیریت رمز عبور امن برای محرمانه و ایمن نگه داشتن ورود به سیستم خود هستید، 1Password یکی از بهترین گزینه ها است. این برنامه به شما امکان می دهد با رمز عبور اصلی به حساب ها و خدمات خود دسترسی داشته باشید.

بهترین برنامه ها برای مدیریت رمز عبور در سال 2022 // ویرایش

این مدیر رمز عبور نسخه رایگان ندارد، اما می توانید قبل از ثبت نام به مدت 14 روز آزمایشی دریافت کنید. این مقدار نسبت به دوره آزمایشی 30 روزه قبلی کاهش یافته است. هزینه اشتراک انفرادی آن 36 دلار در سال است و به شما 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد. همچنین از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کند. حالت سفر به شما این امکان را می دهد که داده های حساس خود را در حین سفر از دستگاه خود حذف کرده و در هنگام بازگشت با یک کلیک ملایم آن را بازیابی کنید. می توانید از ویژگی احراز هویت بیومتریک برای دسترسی به فروشگاه رمز عبور در مک و iOS استفاده کنید.

می‌توانید از Touch ID برای باز کردن قفل این برنامه در دستگاه‌های اندرویدی و می‌توانید از Face ID در iOS استفاده کنید. با 60 دلار در سال، می توانید رمز عبور، اطلاعات کارت اعتباری و موارد دیگر را با 5 عضو خانواده به اشتراک بگذارید. همه به راحتی می توانند کنترل کنند که چه کسی اطلاعات را به اشتراک می گذارد. همچنین می‌توانید حساب‌های مهمان فردی را برای اشتراک‌گذاری رمز عبور خود انتخاب کنید، مانند اشتراک‌گذاری رمزهای عبور Wi-Fi یا کدهای زنگ خانه با مهمانان.

سایر برنامه های رایگان و پولی که ارزش بررسی را دارند
Bitwarden، LastPass و 1Password برنامه های مدیریت رمز عبور قدرتمند و مقرون به صرفه ای هستند. اگر متوجه شدید که این برنامه ها به درستی کار نمی کنند، می توانید برنامه هایی که در زیر ارائه می کنیم را بررسی کنید.

داشلین
یک نسخه رایگان محدود (50 کلمه عبور در هر دستگاه) ارائه می دهد. نسخه پولی این برنامه 59.88 دلار در سال هزینه دارد و برای Windows، MacOS، Android و iOS در دسترس است. Dashlane یک راه آسان و امن برای مدیریت رمزهای عبور و ذخیره سایر اطلاعات ورود به سیستم ارائه می دهد. نسخه رایگان این برنامه شما را به یک دستگاه و 50 رمز عبور محدود می کند. اشتراک پریمیوم 60 دلاری او مشابه 1Password و LastPass است. اشتراک سالانه 120 دلاری Premium، علاوه بر سایر اشتراک ها، دارای نظارت بر اعتبار و سرقت هویت نیز می باشد.

بهترین برنامه ها برای مدیریت رمز عبور در سال 2022 // ویرایش

نگهبان
یک نسخه رایگان با معلولیت ارائه می دهد. نسخه پولی این برنامه 30 دلار قیمت دارد و برای ویندوز، مک او اس، اندروید، iOS و لینوکس در دسترس است. نسخه رایگان این برنامه به شما اجازه می دهد تا تعداد نامحدودی رمز عبور را در یک دستگاه ذخیره کنید. نسخه پولی به شما امکان می دهد رمزهای عبور را در چندین دستگاه همگام کنید. با حدود 45 دلار در سال، می توانید 10 گیگابایت حافظه امن فایل دریافت کنید.

KeePassXC
این یک برنامه رایگان برای Windows، MacOS، Android، IOS، Linux، Chrome OS، BlackBerry Windows Phone و Palm OS است. این برنامه منبع باز یک برنامه کاملا رایگان است که توسط بنیاد Electronic Frontier تایید شده است. رابط کاربری این برنامه برای حرفه ای ها مناسب است.

منبع: cnet

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما