به بازار فرش خواب نگاه کنید

[ad_1]

پس از ساعت ها رکود در ترافیک، نشستن پشت میز یا صندلی در کلاس یا محل کار، خواب راحت شبانه اجتناب ناپذیر است. در این صورت هیچ چیز بهتر از یک تشک گرم و نرم نیست که خستگی را از تن شما دور کند. در سال های اخیر تشک های خوب ایرانی وارد بازار شده است. اگر قصد خرید تشک جدید برای تخت خود دارید، می توانید نیاز خود را با کالای ایرانی برطرف کنید.

بر اساس اقتصاد جهان، گاهی اوقات هنگام خرید، بودجه شما حرف اول را می زند. اما تشک چیزی نیست که هر سال عوض کنید و یک تشک جدید بخرید. بنابراین برای بهترین کیفیت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، به خصوص که تشک بر سلامت کمر و گردن نیز تأثیر می گذارد.

تشک ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند. گروه اول شامل تشک های طبی است. پزشکان معمولا تشک طبی را به افرادی که کمردرد دارند توصیه می کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی خورد. تشک های فنری بسیار راحت هستند و مخصوصا برای افراد سنگین وزن توصیه می شود. کیسه های فنری و تشک که به فنرهای متحرک نیز معروف هستند، محبوب و با کیفیت هستند. زیرا شکل بدن همه را می گیرند و در هنگام هجرت حرکت نمی کنند.

مهم ترین نکته در خرید تشک نرمی و استحکام آن است. آیا به یک تشک کاملا نرم یا سفت نیاز دارید؟ یا تشک ما بین آنها را دوست دارید؟ فرقی نمی کند تشکی که خریداری می کنید گران باشد یا از بهترین الیاف برای ساخت آن استفاده شده باشد. اگر درجه نرمی یا سختی را دوست ندارید. مطمئناً خواب راحتی نخواهید داشت.

در زمینه این موضوع علاوه بر اندازه نرمی و سفتی تشک باید به نوع آن نیز توجه کرد. تشک های مموری فوم، فوم تزریق ژل، لاتکس، اینتراستینگ، هیبرید، مارپیچ، قابل تنظیم و بالش دار در بازار موجود است.

تشک ها نیز از نظر اندازه متفاوت هستند. آنها می توانند هم برای تخت های یک نفره و دو نفره و هم برای تخت های کودک یا نوجوان مناسب باشند. طول تشک ها ثابت بوده و 200 سانتی متر می باشد ولی عرض آنها تعیین کننده سایز است. اندازه تشک از عرض 90 تا 200 سانتی متر متغیر است.

تشک های خواب

به گزارش زست، اندازه های رایج تشک های خواب به شرح زیر است:

• تشک یک نفره: 200 در 90 سانتی متر

تشک یک نفره بلند: 200 در 120 سانتی متر

تشک دو نفره / کامل: 200 در 140 سانتی متر

تشک سلطنتی: 200 در 160 سانتی متر

• تشک رویال: 200 در 180 سانتی متر

در بازار تشک علاوه بر تعدادی از برندهای مرغوب خارجی که امروزه بسیار گران شده اند، شرکت های ایرانی نیز وجود دارند که مدت هاست محصولی با کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهند. شاید با این حروف آشنا باشید اما از قیمت های به روز و تنوع محصولات آن ها بی خبر باشید.

به گزارش ربالشتی، بزرگترین بازار تشک تهران برندهای مختلف ایرانی و خارجی را عرضه می کند. در گوشه و کنار پایتخت کشورمان می توانید مراکزی را پیدا کنید که این نوع روتختی را در رنگ ها، کیفیت ها و به طور کلی اندازه های مختلف به فروش می رسانند. عرضه کنندگان در این بازارها می توانند تشک های یک نفره، دو نفره، تشک های ویسکوز و انواع تشک های مسافرتی ارزان قیمت را تهیه کنند. البته اکثر این عرضه کنندگان در فضای مجازی نیز فعال هستند و محصولات خود را از این طریق به فروش می رسانند.

بازارهای بزرگ و کوچکی در شهرهای مختلف ایران وجود دارد که انواع تشک های ایرانی و خارجی را عرضه می کنند. این بازارها محصولاتی با کیفیت های متفاوت عرضه می کنند.

تجارت تشک توسط بازارهای بزرگ اداره می شود و آنها هستند که این محصول را در اندازه ها و رنگ های مختلف به فروش می رسانند. در چنین مراکزی می توانید مغازه های تعمیر تشک و همچنین تشک های دست دوم تولید داخلی و خارجی را نیز پیدا کنید.

در هر صورت بهترین تشک طبی، تشک ابری ارزان و یا سایر مدل ها و طرح های این محصول را می توان در بازارهای عمده خریداری کرد. در این بازارها نمایندگانی از شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در زمینه توزیع تشک های توریستی و فروش تشک های راحت حضور دارند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما