به یک Look Of Soft Starter کاملاً جدید خوش آمدید

ما دارای گواهینامه ISO9001، CE و GS هستیم و به شدت به مشخصات کیفیت خوب آنها برای قیمت کنتاکتور مغناطیسی Ac، مدار قطع کننده جریان باقیمانده Rccb، ترموستات دمای دو فلزی، سوئیچ جریان اتوماتیک Avs30a، رله کوچک پایبند هستیم. در زمان انتشار کاتالوگ GEC در سال 1911، دوشاخه‌ها و سوکت‌های دو پین با مشخصات آمپر ارائه می‌شدند، اما هنوز هیچ نشانه‌ای در مورد اندازه پین ​​یا فاصله وجود نداشت. مانند استارترهای الکترومکانیکی، سافت استارترهای حلقه باز باعث می شوند ولتاژ استارت اعمال شده به موتور با گذشت زمان بدون توجه به شرایط موتور و بار تغییر کند، در نهایت به ولتاژ کامل می رسد، و در شرایط بار گیر کرده، LRC و LRT ایجاد می شود تا زمانی که چیزی قطع شود یا شکسته شود.. به اصطلاح "یخ سیاه" عملاً نامرئی است و شما تا زمانی که لغزش نکنید متوجه وجود آن نخواهید شد، بنابراین در باران یخبندان فرض کنید که جاده به طرز خطرناکی لغزنده است، مگر اینکه شواهد قانع کننده ای بر خلاف آن داشته باشید، مانند اتومبیل هایی که جلوتر از آن رانندگی می کنند. شما با اصطکاک لاستیک های آنها یخ را آب می کنید.

با پایین نگه داشتن سرعت خود از هیدروپلنینگ اجتناب کنید، اما به محض این که این اتفاق افتاد، پای خود را از روی پدال گاز بردارید تا سرعت خودرو کم شود، ترمز شدید نکنید زیرا می تواند باعث لغزش شود و در یک خط مستقیم رانندگی کنید. بسیار خوب، به راحتی می توان گفت که وقتی به سمت مانعی می روید باید مستقیم بروید، اما از اینکه با کاهش سرعت و شروع به کار کردن ترمزها با چه سرعتی دوباره کنترل می کنید شگفت زده خواهید شد. من می خواهم فکر کنم که از هر دوی این تصادفات به اندازه کافی یاد گرفته ام که هرگز دوباره اتفاق نمی افتند (من به آب و هوای گرم تری نیز نقل مکان کرده ام، جایی که تنها مشکل آب و هوا طوفان های گاه و بیگاه باران است)، اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که شما باید آنچه را که من موعظه می کنم عمل کنید و نه آنچه را که من انجام می دهم. اگر می‌دانید چه کاری باید انجام دهید، به طور کلی می‌توانید زمانی که ماشینتان طوری رفتار می‌کند که انگار ذهن خودش را دارد، با خیال راحت دوباره کنترل کنید.

Industrial Electrical Equipment

در این صورت، پای راست خود را زیر پدال قرار دهید تا آن را به سمت بالا بکشید و با پای چپ خود به ترمز بزنید تا سرعت آن کاهش یابد. اگر شروع به لغزیدن کردید، پدال گاز را رها کنید، سعی کنید در یک خط مستقیم رانندگی کنید تا کنترل را به دست آورید و هرگز و هرگز سعی نکنید در جاده های پوشیده از برف سریع حرکت کنید. شما بیشترین کنترل را هنگام حرکت در یک خط مستقیم دارید، بنابراین چرخ ها را مستقیماً به جلو ببرید. قوانین هیدروپلنینگ را دنبال کنید و اگر احساس کردید ماشین شما شروع به لیز خوردن می کند، سعی کنید در یک خط مستقیم رانندگی کنید (اگرچه در جاده های پوشیده از یخ، لغزش نکردن به طرز شگفت آوری سخت است). این زمانی است که قطرات باران فوق خنک – آبی که زیر نقطه انجماد معمولی 32 درجه فارنهایت خنک شده است – به سطح جاده برخورد کرده و فوراً یخ می زند و بزرگراه را به یک پیست اسکیت پوشیده از یخ تبدیل می کند.

آیا این Automatic Key {اشتباهات} را مرتکب می شوید؟

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کلید حرارتی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما