تجربیات کنکوری های موفق نی نی سایت – راهنمای کامل شما

چند سال میتونم پشت مشاور کنکور نجف آباد کنکور بمونم؟ البته داوطلبان باید بدانند چگونه در پایه ی دهم و یازدهم برای کنکور مطالعه کنند. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود. علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

مشاور کنکور یاسوج

در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود. یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید. بعد از شنیدن عبارت مشاور کنکور اولین چیزی که به ذهن دانش آموز می آید، شخصی است که برنامه ریزی می کند. اهمیت دریافت مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور چیست؟ مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید.

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. امروزه موفقیت در کنکور بدون داشتن برنامه ریزی و مدیریت زمان امری غیر ممکن محسوب میشود و موسسات مشاوره تحصیلی و کنکور در کنار موارد ذکر شده معمولاً برنامه مطالعاتی ویژهای را به همراه بودجه بندی زمانی و درسی به داوطلبان کنکور سراسری ارائه میدهند تا مطالعه کامل هر درس و جمع بندی نهایی مطالب بهتر و با بازده بیشتری صورت گیرد. ما راه موفقیت رو به شما نشون میدیم. شما فرمودید تابستون بیشتر روی اختصاصی ها و عربی وقت بذارید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.

مشاور کنکور تربیت بدنی

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند. 2. اولویت را به مرور درس ها و مباحثی که مدت بیشتری از مطالعه شان گذشته است بدهید؛ اما حواستان به این نکته هم باشد که اگر بخواهید در مرور هم از همان روش های مرسوم مطالعه استفاده کنید، برای یک مرور جامع، لااقل به یک فرصت ۶ماهه نیاز دارید و در این چند روز باقی مانده کاری از پیش نمی برید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد. مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما