تجربیات کنکوری های موفق نی نی سایت – راهنمای کامل شما

به عبارت دیگر در صورتی که شما با مطالعه کتابهای سطح متوسط راحت نیستید، بهتر است برای شروع از کتابهای پیچیده و سطح بالا استفاده نکنید. به عبارت دیگر آیا میتوان ۲ ماه قبل از این که معافیت تحصیلی تمام شود انصراف داد؟ داوطلبان با توجه به منطقه خود جزء یکی از این سهمیه ها می باشند. پیشنهاد مهندس فلاح برای کتاب کمک آموزشی درس فیزیک استفاده از کتاب های میکروطبقه بندی گاج است که برای هر دو رشته ریاضی و تجربی تمام مطالب سال های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. کتاب فیزیک جامع تست خیلی سبز به بررسی هر سه کتاب فیزیک دوره ی متوسطه دوم پرداخته است، فصل های این کتاب به صورت فیزیک دهم – فیزیک یازدهم – فیزیک دوازدهم ساخته شده. تست های این کتاب که طرح شده از مطالب دو کتاب درسی فیزیک دهم و یازدهم بوده، با دقت زیادی در مباحث مختلف دسته بندی شدهاند. بسیار پیش آمده که داوطلبان از این آزمون جا مانده و درنتیجه به نمره خوبی دست پیدا نمیکنند. شما دوست عزیز کنکوری قبل از اقدام برای انتخاب رشته در گروه ریاضی فیزیک و پر کردن فرم انتخاب رشته باید در مورد این رشته های تحصیلی و همین طور بازار کار آن ها اطلاعات موثق و خوبی را بدست آورید و سپس دست به انتخاب آن ها براساس علاقه خود کنید.

البته خواندن گروهی شرایط خاص خود را دارد تا بتوان بازدهی خوبی از آن به دست آورد. درس ادبیات متأسفانه در کنکور سراسری به عنوان مهم ترین درس عمومی شرایط خوبی ندارد. آزمون های آزمایشی با شبیه سازی روز کنکور به شما کمک می کنند تا شرایط آزمون را تجربه کنید و در نتیجه در روز اصلی کنکور بتوانید با تمرکز بیشتر و استرس کمتر، نتایج بهتری را کسب کنید. اما همچنان که در مورد دوم در مثال بالا بیان کردیم، باز هم تجربه و دانش یک مشاور تحصیلی خوب را نخواهیم داشت. هر چند کنکور سراسری نزدیک به 40 سال است که در حال برگزاری است اما هنوز هم داوطلبان در مورد مراحل ثبت نام کنکور سراسری ابهام دارند و به طور دقیق از روند ثبت نام کنکور سراسری اطلاع ندارند لذا توضیح در مورد مراحل ثبت نام کنکور به داوطلبان لازم به نظر میرسد. درسنامه این کتاب برای ارتباط و آموزش بهتر، به نوعی با دانش آموز صحبت می کند و از مطالب کتاب درسی نیز در روند تهیه این کتاب، چشم پوشی نشده است. هم چنین برای یادگیری مفهومی و عمیق درس فیزیک ، توصیه مهندس معین فلاح به شما این است که (مخصوصا برای دانش آموزانی که مفهوم مباحث را یاد نمی گیرند و از ابتدای کار سراغ حل تمرین و تست می روند) متن کتاب درسی فیزیک را حتما مطالعه کرده و تمام تمرینات آن را حل کنید.

مشاور کنکور هنر اصفهان

همچنین تهیه یک کتاب کمک آموزشی خوب برای یادگیری بهتر این درس، حل تمرین بیشتر و تست زنی پیشنهاد می شود. البته کتاب های پایه دوازدهم برای هر دو رشته در 2 جلد چاپ شده که جلد اول شامل فصل های اول و دوم و جلد دوم نیز شامل سایر فصل های کتاب درسی می باشد.از ویژگی های مهم کتاب فیزیک جامع دوازدهم نشر الگو ( برای رشته ریاضی و تجربی ) می توان به آموزش مفهومی مطالب کتاب درسی در قسمت درسنامه های کتاب اشاره کرد که همراه با حل تشریحی چندین مسئله، تست آموزشی و حل چند تست خاص برای درک و یادگیری بهتر مفاهیم درسی است. تست های کتاب فیزیک پایه گاج مجموعهای از کل نکات مهم فصل را پوشش می دهد. در همین کنکور سراسری ما هر ساله دانش آموزانی داریم که باهوش نیستند اما هوش هیجانی خود را بخوبی تقویت کرده اند و به همین دلیل بسیاری از رتبه های زیر صد را از آن خود می کنند. باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

مشاوران 100 کنکور 98

این کتاب یکی از بهترین منابع فیزیک کنکور 1401 می باشد.2- کتاب فیزیک پایه گاج ( سری میکرو طبقه بندی ) : این کتاب برای هر دو رشته ریاضی و تجربی به صورت جداگانه به چاپ رسیده است؛ البته لازم به ذکر است که این کتاب در دو جلد چاپ می شود که جلد اول آن شامل بانک تست به همراه پاسخنامه کلیدی بوده و در جلد دوم می توانید از پاسخنامه تشریحی و درسنامه های کاربردی این کتاب استفاده کنید. جلد دوم کتاب نیز دربردارنده پاسخ های تشریحی کاملا مفهومی همراه با آموزش نکات کاربردی، برای همهی سوالات مندرج در جلد اول کتاب است و برای برخی تست ها نیز از چند روش پاسخگویی استفاده شده است. در قسمت های مختلف پاسخ نامه، مهارت های حل تست نیز بیان شده که به شما برای تقویت تکنیک های تست زنی کمک شایانی می کند.- کتاب فیزیک دوازدهم گاج ( سری میکرو طبقه بندی ) : این کتاب نیز مانند سری فیزیک پایه گاج برای دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی قابل استفاده است و جلد اول آن بانک تست فیزیک و شامل تست های محاسباتی، مفهومی و خلاقانه از مباحث فیزیک دوازدهم کتاب درسی می باشد. مجموعه کتاب های فیزیک نشر الگو به صورت پایه به پایه برای دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی به چاپ رسیده است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور هیراد ذاکر – پشتیبانی بیشتر – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما