تحویل گوشی های هوشمند Redmi 10 و Redmi 10C

[ad_1]

فرارو- Redmi 10 هندی که احتمالاً مشابه Redmi 10C خواهد بود، در تاریخ 17 مارس (26 مارس) در هند رونمایی خواهد شد. از طرفی انتظار می رود Redmi 10C به زودی در بازار نیجریه عرضه شود.
به گزارش فرارو، Redmi 10 که قرار است در تاریخ 17 مارس در هند عرضه شود، گمان می‌رود که نسخه اصلاح نشده Redmi 10C باشد. این دو گوشی طراحی بسیار مشابهی دارند که نشان می دهد هر دو مدل یکسان هستند.
شیائومی قصد دارد هفته آینده Redmi 10 را در هند معرفی کند. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که تاریخ دقیق عرضه Redmi 10 در هند 17 مارس (26 مارس) است. اطلاعات کمی در مورد این گوشی هوشمند وجود دارد، اما یک منبع آگاه اعلام کرد که Redmi 10 هندی همان Redmi 10C است که تنها با برند خود تغییر کرده است. از سوی دیگر، منبع تصاویری از بسته بندی خرده فروشی Redmi 10C در بازار نیجریه را به اشتراک گذاشت و به در دسترس بودن آن در آفریقا اشاره کرد.

منبع این خبر یکی از کارشناسان دنیای فناوری به نام پاراس گلگانی بود. این افشاگر اولین تصاویر از جعبه خرده فروشی Redmi 10C را منتشر کرده و پیش بینی می کند که این گوشی هوشمند به زودی در بازار نیجریه عرضه شود. او گفت که Redmi 10C در هند با نام Redmi 10 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که Redmi 10 نیز با قیمتی مقرون به صرفه در هند عرضه شود. شیائومی هند یک طراحی Redmi 10 را معرفی کرده است که شبیه به Redmi 10C است.

تحویل گوشی های هوشمند Redmi 10 و Redmi 10C
شیائومی می گوید که Redmi 10 با یک نمایشگر محبوب عرضه می شود. مانند Redmi 10C می‌توان انتظار صفحه‌نمایش 6.71 اینچی را داشت. علاوه بر این، Redmi 10 به مدلی از چیپست های اسنپدراگون مجهز شده است. با توجه به قیمت این گوشی که بسیار کمتر از 15000 روپیه (تقریبا معادل 195 دلار) است، این چیپست احتمالاً یک اسنپدراگون 680 است. انتظار می رود این چیپست در ارتباط با درایو فوق سریع UFS 2.2 کار کند. علاوه بر این، Redmi 10 می تواند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 وات داشته باشد.
میکروسایت این گوشی پنل پشتی ردمی 10 را نشان می دهد.لازم به ذکر است که میکروسایت ها وب سایت های کوچکی هستند که جدا از آدرس اصلی برند ایجاد می شوند. میکروسایت ها تاثیر بسزایی در بازاریابی دارند. میکروسایت ها با توجه به جدا بودن از سایت اصلی برند می توانند خدمات متفاوت، متنوع و جذابی را ارائه دهند. با این حال، وب سایت اصلی معمولاً در ساختاری مشخص و نسبتاً ثابت ارائه می شود.
به گفته میکروسایت، پشت ردمی 10 دارای ماژول دوربین مربعی، حسگر اثر انگشت و برند Redmi است. این میکروسایت تایید می کند که گوشی هوشمند Redmi 10 به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. این سیستم از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است، اما هنوز مشخص نیست که سنسور دوم یک لنز ماکرو است یا عمق. این گوشی هوشمند همچنین می تواند یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی در پنل جلویی داشته باشد.
با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، نگاهی دقیق تر به Redmi 10 خواهیم داشت. ما انتظار داریم که Redmi 10 بسیار کمتر از 15000 روپیه (تقریباً 195 دلار آمریکا) قیمت داشته باشد.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما