تست زبان انگلیسی 2 درس 2 – مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج

پیشنهاد می شود در ایام نوروز در کنار استراحت و تفریح ، زمانی را جهت مرور دروس عمومی و اختصاصی پایه یازدهم و نکات مهم بعضی دروس پایه دهم مانند ( زیست شناسی و شیمی ) اختصاص دهید . چون این نکات معمولاً بهتر در ذهنتان میماند و به یادآوری آنها نیز راحتتر است. جهت بهره مندی از این تخفیفات ویژه می بایست در سایت دابی ثبت نام نموده و فرم مربوط به دریافت دابی کد را پر کنید تا کدی 8 رقمی به نام دابی کد(دابی کد ، کدی است که دابی به اعضای خود اعطا می کند که نشان دهنده وابستگی آنها به سایت دابی می باشد .) به شما داده شود. 3) تماس با شماره 99221106 بدون گرفتن کد از سراسری کشور امکان پذیر است. این درست است که قبولی در رشته های فوق نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد ؛ ولی برای گرفتن نتیجه خوب در کنکور و کسب رتبه زیر 1000 می توانید از هم اکنون اقدام کنید و از مشاوره کنکور – https://best-class.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/ رایگان تجربی بهره ببرید.

مشاور کنکور پوردستمالچی

با این وجود، اگر تاکنون تجربه ای در زمینه برنامه ریزی کنکور نداشته اید و با اصول و روش های برنامه ریزی برای کنکور آشنایی ندارید بهتر است برنامه ریزی دقیق درسی خود را به بهترین مشاور کنکور بسپارید. به این ترتیب دانش آموزان می توانند مشاوره کنکور در تهران را انتخاب کنند تا با رتبه های برتر به طور تاثیرگذارتری در ارتباط باشند. این سابقه درخشان در مشاوره حضوری کنکور در تهران هم به چشم می خورد. آکادمی دورخیز در خصوص مشاوره آنلاین کنکور محبوب ترین و مطمئن ترین مرکز مشاوره برای دانش آموزان است. در آکادمی دورخیز مجموعه ای از رتبه های برتر با تجربه به عنوان مشاور انتخاب می شوند. شما عزیزان می توانید برای دانلود فایل دفترچه روی لینک های مربوطه کلیک کنید. سعی کنید این بازهی زمانی ارزشمند را (خصوصاً سه ماه پایانی منتهی به کنکور را) صرف مباحث و سرفصلهایی کنید که ارزش بیشتری دارند. مشاورین ما پس از صحبت با شما از عواملی که باعث اتلاف وقت و کاهش ساعت مطالعه مفید شما می شوند اطلاع پیدا کرده و راه حل های لازم برای مقابله با این موانع و افزایش ساعت مطالعه برای کنکور را بطور دقیق و کاملا شخصی سازی شده به شما ارائه خواهند داد.

طنز مشاور کنکور

یکی از مهمترین مسائلی که باعث می شود دانش آموزان بیشتر و بهتر به توصیه های مشاور خود گوش دهند، همین برقراری ارتباط موثر است. مشاوره کنکور کار بسیار دقیق و حساسی است ؛ زیرا داوطلبان مهمترین سرمایه خود ، یعنی وقت را در اختیار مشاور قرار می دهند. آقای کریمی بیش از 10 سال سابقه کار کنکوری و تحصیلی با دانش آموزان دبیرستانی و کنکوری را در کارنامه خود دارد. طراحی و پیاده سازی سامانه مشاوره هوشمند کنکور به عنوان یک سامانه آنلاین و ابتکاری یکی از دستاوردهای آقای کریمی و حاصل تجربه و تحقیقات آموزشی و مشاورهای ایشان بوده است که در حال حاضر بدون محدودیت، روزانه به صدها دانش آموز کنکوری و دبیرستانی بر حسب نیاز و مشکلات شخصی راهنمایی و راهکارهای موفقیت تحصیلی را ارائه می نماید. مشاوره کنکور حضوری در جلسات حضوری با دانش آموز به طور کامل صحبت می کند. در صورت تمایل جهت دریافت یک برنامه ریزی متناسب با ویژگی های خود می توانید با مشاوران در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل نمایید. این چالش ها از حس ناامیدی و سردرگمی تا حس عدم مطالعه موثر و افت تراز و درصد و همچنین ابهامات در نحوه برنامه ریزی در درس خواندن گسترده است.

مشاور کنکور سیامک انصاری

ایشان رتبه برتر دو کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و از دانشگاه علم و صنعت تهران فارغ التحصیل شده و مطالعات و تحقیقات گسترده ای در زمینه روانشناسی موفقیت تحصیلی داشته است. البته صِرف دانستن دو زبان، انسان را مترجم نمیکند بلکه باید دانشجو اطلاعات عمومی خوبی داشته باشد، مثلاً نمیشود چیزی از فلسفه ندانست و یک کتاب فلسفی را ترجمه کرد یا بدون اطلاع از زندگی، افکار و دوران تاریخی یک نویسنده، یکی از کتابهایش را ترجمه نمود. در این بین چند سالی هست که با مجموعه نام آوران آشنا شدیم و دو تا فرزند خودم یکیشون از سال سوم ابتدایی و دومی از سال دهم تحت نظارت آموزشگاه قرار گرفتند. سعی کنید تا در پایان هر مطالعه درسی، تست زنی، شرکت در آزمون های پیشرفت تحصیلی و آماده سازی کنکور و… اگر پاسخ سوالات شما در قسمت محتوای تخصصی قرار نداشت می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین مطلب بپرسید تا مشاوران تخصصی پاسخ سوالات شما را بدهند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما