(تصویر) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

[ad_1]

فرارو- بیش از یک ماه پس از اینکه گوگل رسما راه اندازی فروشگاه های فیزیکی خود را اعلام کرد، این شرکت سرانجام اولین فروشگاه فیزیکی خرده فروشی خود را در منطقه چلسی نیویورک در روز پنجشنبه 17 ژوئن افتتاح کرد. به طور مستقیم با کاربران محصولات خود تعامل داشته باشند. در واقع، این اولین بار از زمان تأسیس گوگل است که کاربران آن می توانند مستقیماً به فروشگاه این شرکت رفته و با گوشی های هوشمند و سایر محصولات گوگل ارتباط مستقیم داشته باشند.

به گزارش فرارو به نقل از سایت gizmochina Technology، گوگل اولین بار در سال 2016 گوشی های هوشمند و برخی دیگر از محصولات هوشمند مرتبط را عرضه کرد. این محصولات از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت فروخته می شدند تا اینکه پنج سال بعد گوگل اکنون به مشتریان اجازه می دهد محصولاتی را که توسعه یافته بودند، چه به صورت فیزیکی و چه به صورت مستقیم، خریداری کنند.

به گزارش فرارو، گوگل هنگام افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی خود، تمامی جوانب را در نظر گرفت تا مشتریان در اولین ملاقات با این اقدام غیرعادی گوگل، حداکثر احساس نزدیکی و راحتی را داشته باشند. این در توجه دقیق به جزئیات، زیبایی شناسی، طبیعت گرم و همچنین جذابیت فروشگاه خرده فروشی آشکار می شود. این فروشگاه فقط یک فروشگاه خرده‌فروشی نیست، بلکه یک فروشگاه جذاب است که کاربران می‌توانند در آن محصولات مختلفی از گوشی‌های پیکسل و محصولات Nest را مشاهده و امتحان کنند. همچنین مشتریان این فروشگاه می توانند نحوه عملکرد اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل مانند جستجوی گوگل، دستیار گوگل، نقشه های گوگل، یوتیوب، استادیا و غیره را مشاهده کنند.

در ساخت و طراحی این فروشگاه از المان های زیبا و جذابی استفاده شده است اما یکی از قابل توجه ترین آن ها ساختار شیشه ای گرد با ارتفاع 17 فوت است که این شرکت آن را Google Imagination Space می نامد. گفته می شود که این سازه با همکاری شرکای محلی در نیویورک طراحی و توسعه یافته است. به گزارش فرارو، اسپیس دارای صفحه نمایش های تعاملی ویژه با نمایشگاه های چرخشی از محصولات و فناوری های گوگل است تا بازدیدکنندگان بدون جابجایی، محصولات کل فروشگاه را مشاهده کنند. این ساختار همچنین به شما این امکان را می دهد که همزمان گفتار خود را به 24 زبان مختلف ترجمه کنید.

بخشی از این فروشگاه نیز به ایجاد تعامل عملی با محصولات اختصاص دارد. بر همین اساس، تیمی از مدیران فروشگاه وجود دارد که می توانند کاربران را برای آشنایی با محصولات مضر و پاسخگویی به سوالات کاربران راهنمایی کنند و همچنین فرصتی برای آزمایش استفاده از محصول فراهم کنند. این تیم همچنین می تواند تعمیرات و عیب یابی های مختلف را در محل انجام دهد.

تصویر اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(تصویر) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(تصویر) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(تصویر) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(تصویر) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

(تصویر) افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی گوگل

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما