(تصویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

[ad_1]

فرارو- در سال‌های اخیر، لکسوس بر روی خودروهای الکتریکی تمرکز کرده و اکثر خودروهای جدید خود را به نسخه‌های کاملاً الکتریکی مجهز کرده است، اما اخیراً تصاویری که در توییتر منتشر شده است، یک سدان ژاپنی با موتور الکتریکی را با طراحی تهاجمی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد جفت شده است. با طراحی ماشین های مدرن

به گزارش فرارو، تصاویر منتشر شده نمای وسیعی از سدان برقی لکسوس را ارائه می دهد، بنابراین می توانیم کناره ها و عقب این چهار درب شیک را ببینیم. بر اساس این دیدگاه ها، اکنون می توان تشخیص داد که این مدل یکی از همان مدل هایی است که لکسوس به همراه تویوتا، پیش از این چندین خودروی الکتریکی را در یک رویداد بزرگ به نمایش گذاشته بودند. در این رویداد فقط نمای جلوی این سدان را دیدیم اما اکنون تمام زوایای این خودرو را در اختیار داریم.

(تصویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

کانسپت سدان الکتریکی لکسوس دارای دماغه ای است که به شدت از طریق شیشه جلو خم می شود. طبق استانداردهای معمولی خودروهای الکتریکی، ورودی های این مدل در جلو بسیار بزرگ است. به نظر می رسد سوراخ هایی در دو طرف نوک کاپوت برای چراغ های جلو باشد، اما نوار باریک تنها عنصر قابل مشاهده ای است که به نظر می رسد برای روشنایی استفاده می شود. هود نیز دارای یک جفت دریچه در دو طرف است.

(تصویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

علاوه بر این جزئیات، سدان مفهومی الکتریکی لکسوس شبیه به سدان فعلی IS (تصویر زیر) است، اما مدل مفهومی جدی‌تر شکل دماغه‌ای تهاجمی‌تر روی دماغه دارد. با این حال، خط سقف مشابه است و هر دو دارای چراغ های عقب Y شکل هستند. مشهودترین تفاوت ها در قسمت پایین و عقب بدنه است که سدان برقی به چرخ های جلو و قوس نرم تری برای بال عقب دسترسی دارد. از گوشه عقب به میزان سه ربع نیز می‌توانید چین خوردگی را ببینید که از بالای خروجی پشت بال‌های جلو تا پایه ستون C امتداد دارد. این یک عنصر بصری پررونق از مدل مفهومی می دهد. علاوه بر این، سقف به جای اتصال زاویه دارتر بین اجزای مدل IS، به آرامی به سمت بال عقب جریان می یابد. اسپویلر با دم اردکی نیز در پشت مدل مفهومی نصب شده است.

(تصویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

لوله های اگزوز در این تصاویر قابل مشاهده نیستند. نتیجه منطقی این است که طراحان لکسوس در حال برنامه ریزی این سدان به عنوان یک خودروی الکتریکی هستند. با این حال، ما نمی توانیم طراحی PHEV با لوله های اگزوز پنهان را رد کنیم. این سومین توییت اخیری است که در آن لکسوس پروژه های قبلی خود را در یک مدل مفهومی برجسته می کند. این برنامه با کراس اوور الکتریکی آینده RZ 450e آغاز شد و پس از آن بررسی اولیه کانسپت شاسی الکتریکی لکسوس انجام شد. اکنون زمان آن است که این سدان شیک و براق مکمل مجموعه خودروهای الکتریکی آینده لکسوس باشد. به نظر می رسد شرکت ژاپنی سازنده خودروهای لوکس حالا قصد دارد با چنین مدل های جذابی برای رقبای خود محدودیت قائل شود.

(تصویر) طراحی عجیب سدان جدید لکسوس

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما