تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

[ad_1]

فرارو- نسخه 2023 ماکان T توسط شرکت آلمانی پورشه معرفی شد. این کراس اوور که برای اولین بار در بین شاسی بلندهای این شرکت برند تورینگ را دریافت کرد، بین مدل پایه و صندلی S قرار گرفته است. بنابراین در مرحله اول می دانیم که T برابر با تورینگ است. پورشه قبلا نسخه تورینگ را برای 718 و 911 ارائه کرده بود.

به گزارش فرارو، به طور سنتی، پورشه در خط تولید تورینگ خود، فاصله بین تریم پایه و میانی را پر می کند. مدل هایی که از نظر قیمت و تجهیزات متوسط ​​محسوب می شوند. با این حال، اکنون در مرحله دوم می دانیم که نباید در کلاس خود از ماکان T انتظار بهتری داشته باشیم، اما همچنان انتظار داریم که پورشه ماکان T 2023 چیزی بیشتر از حداقل نسخه پایه را ببیند.

البته برای ما ایرانی ها، پورشه ماکان خودرویی نیست که از نزدیک ندیده باشیم، حتی اگر چهار سال است که ورود خودروهای لوکس خارجی به ایران ممنوع شده باشد. چرا که حداقل مدل های پورشه ماکان 2016، 2017 و 2018 در جاده های ایران ظاهر می شوند.

این کراس اوور جذاب بسته به سال تولید و بهره برداری در بازار ایران قیمت های متفاوتی دارد. اما بیشتر صندلی های پورشه در بازار تولید 2017. قیمت این مدل ها از 5 میلیارد تومان شروع و به 6 میلیارد و 500 میلیون تومان می رسد. مدلی از این شاسی بلند 2018 با هر کارکرد کمتر از 7 میلیارد تومان در بازار یافت نمی شود.

مشخصات فنی ماکان تی نسخه 2023; چه تفاوت هایی با نسخه پایه دارد؟

شرکت آلمانی پورشه می گوید در نسخه T نیروگاه اصلی ماکان حفظ شده است البته نسخه 2023 این شاسی بلند مجلل به موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور 261 اسب بخار (195 کیلووات) قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو نیز از طریق یک PDK هفت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.

به گفته نمایندگان این شرکت، ماکان T می تواند در 5.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که 0.2 ثانیه سریعتر از مدل پایه است. حداکثر سرعت در حدود 231 کیلومتر در ساعت است. با این حال، در مرحله سوم، اکنون می دانیم که قسمت فنی ماکان T تفاوت کمی با نسخه پایه دارد. اما پورشه گفت که بیشتر تفاوت ها در تجهیزات و آپشن ها است.

تغییرات در طراحی ماکان T در مقایسه با سایر کانفیگ ها چندان قابل توجه نیست، اما همین تغییرات کوچک به اسپرت بودن پیکربندی جدید پورشه ماکان نیز کمک کرده است. به عنوان مثال، آینه های جانبی، اسپویلر سقف و برخی جزئیات روی سپر خاکستری هستند. اگزوزها به مشکی تغییر یافتند و چرخ های 20 اینچی S شکل به T شکل اضافه شدند.

صندلی های جلو گرم کن هشت ردیفه با تریم ویژه ماکان T، فرمان اسپرت استاندارد، کرونومتر کرونو اسپرت روی پنل ابزار و علامت T ماکان روی پدال های درب از تغییراتی است که در این محصول نسبت به پایه ایجاد شده است. نسخه

از نظر تجهیزات فنی، ماکان T همچنین دارای پکیج Corono Sport و مدیریت تعلیق فعال پورشه به عنوان تجهیزات استاندارد است. البته مشتریان این شاسی بلند مجلل می توانند سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​را انتخاب کنند. علاوه بر این، یک سیستم توزیع گشتاور پورشه (Porsche Torque Vectoring Plus) نیز وجود دارد، اما این گزینه نیز مانند سیستم تعلیق بادی تطبیقی، یک گزینه اضافی و اختیاری است.

اما مهمتر از همه – قیمت این کراس اوور لوکس که پورشه هنوز آن را اعلام نکرده است. اما همانطور که قبلاً گفتیم، مکان T یک مثلث بین نسخه پایه و مکان S است. بنابراین باید بین این دو درمان قیمت داشته باشیم. پایه و S در حال حاضر به ترتیب با قیمت های 54900 و 65400 دلار به فروش می رسند. برخی از کارشناسان خودرو پیش بینی می کنند که پورشه ماکان T قیمتی معادل 62 هزار دلار داشته باشد.

تصویر ماکان تی نسخه 2023

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما