حرف آخرهرآنچه که بای در مورد رتبه لازم برای قبولی در پزشکی 1400 بدانید!

همچنین توصیه می شود اگر تا الان برای هر درس خود چندین کتاب کمک آموزشی داشتید ، آن ها را کنار بگذرارید و به مطالعه تنها یک کتاب بسنده کنید. این گونه دانشآموزان ممکن است گاها با خود فکر کنند اگر مدال نیاورند سرمایه و وقت آنها به هدر رفته است؛ اما در در واقع این طور نیست، درست است هدف اصلی المپیادی ها کسب مدال است ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که در همین مسیر کسب مدال چه مباحث و دروس مهمی فراگرفتهایم و همچنین به ویژگیهایی دست یافتهایم که نه تنها در دوران تحصیل، بلکه در تمام زندگی مفید واقع می شوند. جهت اطلاع از رتبه قبولی سایر رشته و همچنین آگاهی از اینکه برای پذیرش در رشته مورد نظرتان باید چه درصد دروسی را کسب کنید ، می توانید با مشاوره کنکور (classori.ir) تجربی تلفنی تماس بگیرید. همان طور که گفته شد، هر یک از رشته ها از نظر اهمیت مباحثی که در آن رشته ها مطرح می شود، در سه زیرگروه مختلف قرار می گیرند. یک مثال واضح تر را برایتان میگویم: همه ما در دوران مدرسه یک امتحان سخت را پشت سر گذاشته ایم که با استرس آن را خوانده و سرجلسه رفته ایم و فکر می کردیم نمره خوبی نگیریم ولی وقتی نتیجه را دیدیم کلی از نتیجه خوشحال شدیم، یک موفقیت بزرگ برای ما در همان سن بود.

3. اگر از قبل کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اید و آن را متوجه می شوید ، نیازی به تهیه کتاب دیگری نیست و به همان بسنده کنید. برای هر درس یک کتاب به عنوان کتاب آموزشی و یک کتاب به عنوان کتاب تست داشته باشید. بنابراین برای فهم این درس همیشه قبل از حضور در کلاس پیش خوانی داشته باشید تا بدانید چه مبحثی قرار است تدریس شود ، در هنگام تدریس استاد از نکات یادداشت برداری کنید زیرا یادداشت ها در زمان مرور بسیار به شما کمک می کند. با مطالعه پاسخ نامه نکات جدیدی را که یاد می گیرید حتما در حاشیه کتاب درسی خود یادداشت کنید تا همیشه بتوانید بر آن ها مروری داشته باشید و از ذهنتان پاک نشود. این موسسه با ارائه ی بهترین پکیج ها و دی وی دی های آموزشی تهیه شده به شیوه مدرن و الگو سازی شده که تکنیک های یادگیری بسیار حرفه ای را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. کندخوانی مشکل بسیاری از داوطلبان است که باعث کاهش سرعت مطالعه و تمرکز و هم چنین افزایش ساعت مطالعه می شود. بنابراین مغز شما نیاز به استراحت دارد که این استراحت با تفریح کوچکی که شما را برای مدتی از فضای درس دور کند ، تأمین می شود.

مشاوره به کنکوری ها

در پاسخ به داوطلبانی هم که تاکنون به خوبی مطالعه نکرده اند باید بگوییم که نباید زمان را از دست دهید ، مطالعه مباحث پر اهمیت در این بازه زمانی بسیار تعیین کننده است و چه بسیار داوطلبانی که از ماه های پایانی شروع کرده اند و توانسته اند در رشته و دانشگاه خوبی نیز پذیرفته شوند. انتخاب رشته یک تخصص و تکنیکه. قطع به یقین همه ی دروس به یک سبک مطالعه نمی شوند ، ممکن است از درسی به صورت ترکیبی سوال مطرح شود بنابراین باید به صورت ترکیبی نیز مطالعه شود و یا ممکن است سوالات مفهومی باشد که در این حالت نیز نحوه مطالعه متفاوت است : زیست شناسی : از درس زیست شناسی 55 سوال مطرح می شود که شامل ژنتیک ، بخش گیاهی ، بخش جانوری و … جواب اولیه آزمون در اویل اردیبهشت ماه خواهد آمد که شامل رتبه و نمره شماست و جواب بعدی که شامل دانشگاه هایی که برای مصاحبه پذیرفته شده اید در هفته اول خرداد ماه در سایت سازمان سنجش نمایش داده می شود. در هنگام مطالعه حتما مداد دست خود داشته باشید و همراه با مطالعه مداد را زیر سطر ها حرکت دهید.از حرکت دادن سر خودداری کنید و چشم ها را در سطور حرکت دهید ، توجه داشته باشید که در تکنیک تندخوانی هدف ارتباط بیشتر مغز با چشم است.

مشاور کنکور حسابداری

هر چه به کنکور نزدیک تر می شویم ، استرس داوطلبان بیشتر می شود مخصوصا داوطلبانی که نتوانسته اند به خوبی دروس را مطالعه و جمع بندی کنند. اگر شما داوطلب کنکور میباشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم تضمین نمایید. پوردستمالچی با اشاره به عاملی برای از دست دادن روحیه اظهار کرد: بیشتر داوطلبان کنکور وقتی نمیتوانند به یک یا چند سؤال پاسخ دهند، دچار آشفتگی میشوند و روحیهی خود را از دست میدهند. حاشیه نویسی نکات مهم ، هایلایت کردن قید ها ، خلاصه نویسی ، نکته برداری از تست ها ، مطالعه دقیق پاسخ نامه مخصوصا تست های ژنتیکی ، تسلط بر قید های زیست شناسی از جمله اغلب ، بیشتر ، تعداد کمی ، بسیاری ، تسلط بر روی شکل های کتاب درسی ، آشنایی با فصل های تست خیز و … مباحث ریاضی و فیزیک این برنامه هم از ساده ترین ها انتخاب شده . میانگین درصد فیزیک هم در حدود 82 درصد و معادل پاسخ دادن به 25 سوال فیزیک بدون اشتباه است.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما