خدمات مالیاتی Archives فردان مشاور مالیاتی فردان مشاور مالیاتی

راشا مشاوران راستین به آدرس تهران، خیابان نلسون ماندلا، نرسیده به جهان کودک، پلاک 88، ساختمان نگین افریقا، طبقه چهارم، واحد 402، برای انجام خدمات امور مالی شما صاحبان اصناف و کسب و کار، در خدمت شما می باشد. در هر کجای ایران و هرکجای جهان که هستید، همین حالا با مشاوران ما در شرکت راشا مشاوران راستین تماس حاصل بفرمایید و از خدمات و مشاوره های مالی و خدمات مالیاتی مجموعه بهره مند گردید. شرکت خدمات مالیاتی راشا مشاوران راستین با داشتن پرونده های موفق در این زمینه،این امر را محقق کرده است و شرکت در زمینه کاهش مالیات منطقی کمک کند. شما می‌توانید برای مدیریت کل امور حسابداری و مالیاتی خود، با شرکت رایان محاسبان قرارداد ببندید. یکی از کارهای تخصصی خدمات مالیاتی را می‌توان به دفاع از پرونده‌های مالیاتی اشاره کرد.

  • کلیه دریافت کنندگان مالیات ارزش افزوده باید گواهی نامه مبنی بر دریافت مالیات ارزش افزوده داشته باشند.
  • یا ممکن است تمامی امور مربوط به مالیات شرکت خود را به طور کامل به یک شرکت خدمات مالیاتی بسپارند.
  • ماده ۱۲– مرکز موظف است تمدید مجوز فعالیت شرکت معتمد را به طرق مقتضی از جمله کارپوشه مودیان  به اطلاع عموم برساند.
  • به طوری که برخی از مشتریان این شرکت از همان ابتدای تاسیس، مشتری وفادار آن باقی مانده‌اند.

تبصره ۲- مرکز موظف است تمهیدات لازم جهت حصول اطمینان از رمزنگاری اطلاعات سامانه مودیان و عدم امکان دسترسی به محتوای اطلاعات را درنظر گرفته و به صورت تصادفی و دوره‌ای شرکت‌های معتمد را مورد بازرسی قرار دهد. ماده ۱۹- تغییر در محدوده فعالیت مجوز فعالیت صادره با درخواست شرکت معتمد و بررسی و موافقت مرکز وفق مفاد این آیین نامه، امکان‌پذیر است. ماده ۱۶- شرکت معتمد مکلف است قبل از هر گونه تغییر در اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت معتمد از مرکز مجوز  لازم را دریافت نماید. ماده ۱۰– شرکت معتمد مکلف است حداقل شش ماه قبل از انقضای مدت اعتبار مجوز، درخواست عدم تمدید آن را به صورت کتبی به مرکز ارائه نماید.

اظهارنامه مالیات بر عملکرد چیست و چگونه تهیه می شود؟

می‌توانند از شرکت حسابداری و خدمات مالیاتی که به صورت قانونی تاسیس شده اند، بهره لازم را ببرند و از مشاوره‌ها و رهنمودهای مدیران و مشاوران توانمند و با تدبیر در این زمینه، خدمات حسابداری و مالیاتی دریافت کنند. با کمی تحقیق و مرور مطالب قبل متوجه خواهید شد که چالش های مالیاتی برای اشخاص حقوقی بسیار بیشتر از اشخاص حقیقی است و برای همین معمولا شرکت ها از داشتن یک مدیر مالی مسلط به امور مالیاتی یا مشاور مالیاتی و همچنین حسابدار مالیاتی غافل نمی شوند. اشخاص حقوقی می توانند خدمات مالیاتی شرکت ها را از اشخاص حقیقی یا حقوقی دریافت کنند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

تجربه کار با انواع کسب و کارها و حوزه های کاری چه تولیدی، خدماتی، بازرگانی و غیره باعث شده ما امکان همکاری با اکثر مشاغل را داشته باشیم و این را مدیون اعتماد مشتریان عزیز در این سالها هستیم. قطعا اصلی‌ترین دلیلی که شما خدمات مالیاتی کسب و کار خود را به شرکت خدماتی می‌سپارید، حرفه‌ای بودن تیم آن مجموعه است. قطعا تیمی که توانایی و تجربه بیشتری در حوزه خدمات مالیاتی داشته باشد، بهتر و سریع‌تر می‌تواند تمام امور مالیاتی کسب و کار را انجام دهد. به همین دلیل باید به خوبی در سطح مهارت و تجربه تیم خدماتی مورد نظرتان دقت داشته باشید و در یک کلام، متوجه اهمیت تجربه در انجام خدمات مالیاتی باشید. اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده هم یکی از موارد مهمی است که باید تکمیل شود.

یکی از مهم ترین فعالیت های حسابداری و مالیاتی مربوط به حقوق پرسنل یک مجموعه است. قرارداد پرسنل باید بر اساس قانون تنظیم شود و در جهت دانستن بیشتر در رابطه با موسسه حسابداری در این قسمت کلیک کنید پرداخت حقوق و مزایا به درستی صورت گیرد. محاسبه کسورات قانونی مانند بیمه و مالیات هم از دیگر کارهایی است که باید انجام شود.

خدمات مالیاتی

رایان محاسبان با 21 سال تجربه کاری و با داشتن وکلای مالیاتی و مدیرات مالی و مالیاتی تدابیری برای هر کسب و کار ایجاد کرده تا آنها بدون دغدغه به کسب و کار خود بپردازند و نگرانی بابت خدمات مالیاتی خود نداشته باشند. شاید برای شما هم سوال باشد که مجموعه هایی که فعالیت ندارند چه تکالیف مالیاتی ای  دارند؟ در این زمینه باید بگوییم تمامی شرکت هایی که به دلایل مختلف از جمله ورشکستگی، نبود انگیزه و.. فعالیت شان را متوقف کرده اند و گردش مالی ندارند باید همه اقدامات مالیاتی را انجام دهند. علاوه بر این، این شرکت ها باید در پایان سال مالیاتی هنگامی که به مالیات شرکت ها رسیدگی می شود نامه عدم فعالیت خود را به اداره مربوطه تحویل دهند.

رسیدگی به پرونده مالیاتی

خاطر نشان کنیم که پارستکس در زمینه خدمات مالیاتی نظیر مشاوره ، وکالت و پشتیبانی فعالیت می کند. این موسسه متشکل از کارمندان بازنشسته امور مالیاتی و حسابداران خبره کشوری می باشد. کارشناسان ما می توانند بهترین مشاوره را به تیم حسابداری مستقر در شرکت‌ها در راستای انجام هرچه بهتر تکالیف قانونی داده و کنترل امور مالیاتی را قبل از انجام هر گونه تکلیف قانونی به عهده بگیرند تا تیم حسابداری مستقر در شرکت‌ها دغدغه‌ی مسائل مالیاتی را نداشته باشد. از آن جا که این سازمان، در پی بهبود وضعیت عملکرد خود و فوریت  هرچه بیشتر در ارائه خدمات در زمینه امور مالیاتی، به متقاضیان آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی مخصوص به خود، تحت عنوان درگاه ملی خدمات مالیات، نموده است. متقاضیان، می توانند، با ورود به سایت درگاه ملی خدمات مالیات my.tax.gov.ir، از امکانات و خدمات آن، بهره مند شوند.

با دریافت خدمات مالیاتی از آن‌ها نیازها و چالش‌های مالیاتی خود را حل و رفع ‌می‌کنند. همچنین نرخ پایین این نوع خدمات در ایران نسبت به کشورهای دیگر ، در صورت ارتباط گسترده ایران با جهان خارج می تواند به عنوان نکته ای مثبت قلمداد شود که شرکت های بین المللی را راغب به دریافت خدمات حسابداری و حسابرسی از شرکت های ایرانی خواهد کرد . اما لازمه همه این موارد ارتباط مستمر و سالم با همه کشور های جهان در فضایی خارج از تهدید و تحریم است. علت دیگر این افزایش اهمیت را می توان در تغییرات مداوم قوانین مالیاتی و کاهش یا حذف معافیت ها و تعیین جرائم سنگینی دانست که بابت عدم انجام یا انجام اشتباه وظایف مالیاتی در زمینه مالیات های مستقیم و غیر مستقیم می باشد. شاید عموم مردم اطلاع چندانی از خدمات مالیاتی نداشته باشند ولی باید بدانید که قدمت پرداخت مالیات در دنیا به بیش از پنج هزار سال می‌ رسد که از نظر منابع، مشمولان، قوانین و وصول آن از سوی حکومت‌ ها با شکل امروزی تفاوت زیادی داشته است.

یکی از مهم­ترین اموری که شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ با آن دست و پنجه نرم می­کنند، تهیه و تنظیم قراردادهای پرسنل مطابق قانون شیوه محاسبه حقوق و مزایا و محاسبه کسورات قانونی مانند مالیات بیمه عوارض است. سازمان امور مالیاتی پس از بررسی اسناد و نامه های ارسال شده در صورت عدم وجود نقض برای مودی گواهی 6 ماهه صادر کرده و پس از پایان 6 ماه دوباره آن را تمدید می کنند. بدون داشتن گواهی ارزش افزوده دریافت این مالیات از مودیان غیر قانونی است و آنها را مشمول جریمه می کند.

هزینه خدمات مالیاتی

بسته به این که شما به چه خدماتی احتیاج دارید باید قرارداد مد نظر خودتان را منعقد کنید. همان طور که گفتیم شرکت های مالیاتی می توانند تمامی خدمات مالیاتی را ارائه دهند. این شرکت ها به دلیل بهره گیری از پرسنل مجرب و تجربه زیاد در خدمات مالیاتی می توانند امور را سریع و با بالاترین کیفیت به انجام برسانند. نوع و مشکلات پرونده مالیاتی هم از دیگر پارامترهای موثر در هزینه خدمات مالیاتی است. مجموعه پارستکس خدمات خود را د  حوزه‌های مختلف امور مالیاتی مانند مشاوره و وکالت با توجه به نیاز و ترجیح شما به صورت کلی و موردی عرضه می‌کند.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما