خرید بک لینک قوی دائمی و ارزان در پلن چندلایه ترکیبی

لینک سازی فرایندی است که در طی آن یک سایت به سایت دیگر لینک داده می‌دهد این لینک به صورت‌های مختلفی می‌تواند ثبت شود. هرچه یک سایت تعداد بک‌لینک‌های بیشتر و باکیفیت‌تری داشته باشد از منظر موتورهای جستجو همچون گوگل قدرت و  اعتبار بیشتری خواهد داشت. در واقع می‌توان گفت بک ‌لینک‌های با کیفیت یکی از فاکتورهای مهم در رتبه‌بندی وب سایت‌ها در نتایج موتورهای جستجو هستند.

پس در تقابل بک لینک با محتوای با کیفیت ارجحیت با محتوای ارزشمند است و بک لینک در رتبه دوم قرار دارد. بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد. هر دو روش می‌توانند به بهبود سئو و رتبه‌بندی وبسایت شما کمک کنند، اما رویکرد و روش اجرایی آنها متفاوت است. برای این سوال جوابی ساده وجود ندارد که بطور قطه بگوییم بله یا خیر. با این حال، ما معتقدیم که در صورت عدم توجه به سئوی خارجی سایت شما برخی از مزایای آنرا از دست خواهید داد.

  • میانگین رتبه نیز حداقل به میزان ۱۰ واحد رشد را تجربه کرده است که این رشد حاصل خرید بک لینک با کیفیت است.
  • یا اینکه پس از خرید رپورتاژ و تایید متن، گوگل جعلی بودن و پولی بودن لینک شما را تشخیص دهد.
  • با آپدیت و بروزرسانی الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و بیش از حد یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست تخلفات گوگل قرار گرفته است.
  • در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد.
  • با افزایش رقابت در کسب و کار اینرنتی دیگر سئو داخلی به تنها جوابگو نیست و برای کسب رتبه های اول در گوگل نیاز است تا لینک سازی خارجی  را به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا بتواینم جایگاه ها اول را در گوگل را به دست بیاوریم.
  • قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است.

من از یک سایتی بک لینک خرید به تعداد زیاد اما الان سایتم از نتایج گوگل پاک شده یکی از دوستان میگفت چون برات بک لینک انبوه با ربات زدن به همین دلیل پنالتی شدی. سایتمون یک سال از فعالیتش گذشته و تازه فروشمون هم خوب شده بود و خواستیم بهترش کنیم برای همین از یکی از سایت های خرید بک لینک سفارش لینک دادیم اما بهتر که نشد بدتر شد و روی فروش سایت هم تاثیر منفی گذاشت. با سفارش این پلن ها برای شما یک پی بی ان (PBN) با هزینه ارزان و بسیار مناسب و تاثیر گذاری بسیار بالا برای شما ایجاد خواهد شد.

بک لینک نوفالو

حال که واقعا به تاثیر منفی خرید بک لینک پی بردید شاید قید خرید بک لینک را بزنید و اصلا به خرید بک لینک فکر نکنید چرا که میتواند باعث نابودی سایت شود. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند و همچنین از چند هویز مختلف هستند. با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. کلمات کلیدی به کلماتی گفته می‌شود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید. کسب رتبه بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است و در بهترین حالت چندین سال طول خواهد کشید.بنابراین بهترین راه کسب یک جایگاه خوب در موتور جست و جوی گوگل خرید لینک های با کیفیت است.

  • بجای استفاده از دامنه های متفاوت، از یک دامنه چندین بک لینک بگیرید.
  • یا خدماتی را که می‌توانید اینترنتی تحویل دهید به صورت بسته‌های خدمات برای فروش ارائه دهید و سفارش بگیرید.
  • بک لینک‌های پروفایلی بک لینک‌هایی هستند که در پروفایل کاربری وب سایت‌های معتبر ثبت می‌شوند.
  • یک سایت برای این که بتواند در نتایج گوگل رتبه و جایگاه خوبی کسب کند نیاز به کسب اعتبار دارد.
  • با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید.
  • همه سئوکاران میدانند که فرسایشی ترین بخش کار ساخت و مهندسی بک لینک است اما شما این کار را به ایماژ بسپارید .

این کار ممکن است باعث شک کردن گوگل به شما و آسیب به رتبه و امنیت سایت شود. پنج سال پیش، با استفاده از تکنیک  آسمان خراش (SkyScraper)، می‌توانستیم لینک‌های رایگان ایجاد کنیم. پیروزی در این نبرد، متعلق به کسب و کارهایی است که از استراتژی‌های درست و حرفه‌ای کمک می‌گیرند و به این استراتژی وفادار می‌مانند. تارگت‌های لینک‌سازی توسط ما و از طریق گوگل جمع‌آوری(scrape) می‌شوند.

اما اگر در سایت خود فقط از بک لینک های فالو استفاده کنید، از دید موتورهای جستجو، غیر طبیعی به نظر می رسد. به همین علت بهتر است از هر دو نوع بک لینک در سایت خود استفاده کنید. باید سفارش بک لینک دقت داشت که بک لینک های نوفالو هم می توانند به نوعی در افزایش رتبه سایت شما نقش ایفا کنند. بک لینک های نوفالوی مناسب می توانند ترافیک ارجاعی خوبی برای سایت شما ایجاد نمایند.

ممکن است اعتبار دامنه، خوب باشد اما صفحه موردنظر اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد. معمولا صفحاتی که لینک سازی داخلی خوبی دارند، از اعتبار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی معتبرترین صفحات یک دامنه در منوی اصلی سایت قرار دارند. اگر قصد دارید تا اعتبار صفحه موردنظر خود را بررسی کنید، می توانید از ابزارهای زیر استفاده کنید. این فاکتور با توجه به عمر دامنه، نوع آن، تعداد بک لینک های دریافتی، میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی، تعداد لینک های خروجی و … تعیین می شود. اعتبار دامنه تاثیر زیادی بر ارزش بک لینک و نقش آن بر جایگاه شما دارد.

البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند. اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید.

به عبارتی می توان به کمک پکیج های خرید بک لینک خارجی و قوی، بک لینک هایی ایجاد کرد که می تواند در قدرتمند شدن لایه های لینک سازی موثر باشند. اغلب بک لینک های خارجی در حال حاضر از نوع تقویتی هستند که در پلن های لینک سازی مختص به خودش در همین صفحه قابل مشاهده است. قیمت بک لینک خارجی در مقایسه با بک لینک های ایرانی نسبتاً کمتر است.

منظور این است که انواع بک لینک های مهم و تاثیرگذار در این پکیج وجود دارند. هر چه این عدد بالاتر باشد، سایت شما قوی تر بوده و شانس گرفتن رتبه های یالاتر را دارد. اگر سایت شما دارای تنوع بک لینک نبوده و تعداد بالایی از این بک لینک ها را بسازید، ممکن است دچار پنالتی گوگل شوید. متن رپورتاژ آگهی می تواند به شکل اختصاصی ( بدون کپی کردن از سایت دیگر ) تهیه شود تا از نظر گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار باشد و از طرفی با رعایت چگالی کلمات مهم و تگ ها می توان نتیجه بهتری نیز گرفت . تمام قیمت های رقابتی و پایین است و در صورت ثبت سفارش 3ماهه یا 6ماهه با قابلیت پیشنهاد تعرفه بک لینک می‌توانید نصف قیمت خرید کنید.

سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند.

سرویس خرید بک لینک دائمی و بهینه سازی سایت (سئو) رایاطرح

ممکن است برای مدت خاصی اوج بگیرند اما دیر یا زود دوباره سقوط خواهند نمود. لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. هر چقدر هم از نظر سئو شما رتبه خوبی داشته باشید، بدون خرید backlink، رشد سایتتان متوقف خواهد شد. با خرید بک لینک باکیفیت می توانید شاهد بهبود رتبه های سایت در نتایج گوگل باشید.

به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. حتما بک لینک دائمی خریداری نمایید، این موردی است که تیم سئوطلوع همیشه تاکید داشته است، زیرا بک لینک های موقتی تا زمانی که حذف نشوند شاید برای مدتی تاثیر مثبتی بر روی سئو سایت شما و افزایش رتبه در کلمات کلیدی تان داشته باشد. اما اگر شما پس از پایان قراردادتان اگر به هر دلیلی بک لینک خریداری شده تان را تمدید نکنید این لینک ها حذف خواهند شد و حذف این بک لینک ها منجر به آسیب سایتتان خواهد شد و در بسیاری از موارد به پنالتی شدن سایت نیز منجر شده است. از آنجایی که بک لینک یکی از مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی خارجی وب سایت می باشد به همین دلیل در تمامی استراتژی های سئو خارجی از خرید بک لینک استفاده می نمایند. زیرا به دست آوردن بک لینک طبیعی که سایت ها داوطلبانه این کار را انجام بدهند و به سایت شما لینک دهند بسیار کار سخت و زمانبری است. حتی اگر شما بهترین محتواها را نیز تولید کرده باشید کمتر کسی راضی خواهد شد که به سایت شما لینک دهد.

در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند. همچنین میتوانید رپورتاژ از این سایت خریداری کنید که از بابت دائمی بودن لینک ها خیال شما راحت باشد. چندین سایت ایرانی اقدام به فروش بک لینک ، معتبر ، دائمی و با کیفیت میکنند. اکثر سایت های بک لینک ، بک لینک ها را به صورت دستی نساخته و از سایت های خارجی خرید میکنند. تفاوت بک لینک های این سایت ها با برخی سایت های دیگر ، در کیفیت بسته های خریداری شده است.

اگر گمان می‌کنید که امروزه با روی کار آمدن ترفندهای سئو تکنیکال یا سئو فنی قدرت بک لینک‌ها از بین رفته، سخت در اشتباه هستید. دلیل این ادعا نیز آمار عجیب وب‌سایت‌هایی است که هرساله به کمک بک لینک‌ها به رتبه‌های یک گوگل دست می‌یابند و سودهای هنگفتی را نصیب خود می‌سازند. پس مطمئن باشید، بک لینک هنوز هم همان قوت و انرژی پیشین خود را برای ارتقا رتبه وب‌سایت‌ها دارا است، به‌شرط آنکه اصولی و کارشناسانه از آنها استفاده شود.

  • تعداد قابل توجهی بک لینک برای بک لینک های سری اول ساخته می شوند تا علاوه بر طبیعی تر کردن فرایند بک لینک سازی، قدرت آن ها را نیز چند برابر نماید.
  • تارگت‌های لینک‌سازی توسط ما و از طریق گوگل جمع‌آوری(scrape) می‌شوند.
  • از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است.

و گاها امکان ساخت بک لینک پروفایلی در این سایت‌ها برای کسانی که در این زمینه تجربه ندارند وجود ندارد برای همین خرید بک لینک پروفایلی این سرویس بهترین راهکار برای بهره بردن از اعتبار این سایت‌ها است. مهمترین مزیت خرید بک لینک این است که در وقت شما صرفه جویی می شود و شما می توانید از این زمان، برای حل کردن سایر مسائل مربوط به وب سایت خود استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه و بی کیفیت به وب سایت شما آسیب می رساند.

برای مثال شما برای دانلود یک نرم افزار از سایت خود به سایت دیگری لینک میدهید، این لینک دانلود نرم افزار یک نوع بک لینک برای سایت مقابل است. به طور کلی خرید بک لینک و انجام اصولی آن برای سایت می تواند اثر مثبتی بر سئو و بهینه سازی سایت بگذارد. شما pbn هم میزنین؟ نظرتون در مورد خرید بک لینک pbn چیه؟ میخوام که برای کلمات کلیدی ای که دارم بک لینک های pbn بخرم اما نمیدونم که خوبه یا نه. لینک بیلدینگ یا لینک سازی، به فرآیند کلی لینک سازی برای سایت ها میگویند که به دو دسته ی بزرگ لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم میشود. عمدتا هنگامی که درباره لینک سازی داخلی صحبت میکنیم، منظورمان به لینک های درختی ای است که در همه ی سایت ها ساخته میشوند تا مطالب مرتبط در یک سایت به صورت رشته ای به مخاطب ارائه شود و مخاطب را به صورت فعال در سایت نگه دارد. بک لینک آنقدر تخصصی و ویژه است که حتما برای فراگیری آن، باید زمان طولانی ای را فعالیت کرد یا به صورت تئوریک و مطالعه ی بدون وقفه راه و چاه این مسیر سخت را آموخت.

فقط باید دانست که با تهیه بک لینک اصولی می توان شرایط سئو سایت خود را بهتر کرد اما اندازه گیری میزان آن کاری بسیار سخت و مشکل می باشد. خرید بک لینک دائمی و قوی می تواند در بهبود سایت شما در نتایج گوگل بسیار موثر عمل نماید. اگر این بک لینک ها مطابق الگوریتم های گوگل هم باشد تاثیر بسیار بیشتری خواهند گذاشت. تمام بک لینک هایی که در زیر دسته بندی شده است بصورت دائمی و هرمی و چند لایه می باشد که پیشرفته ترین نوع لینک سازی می باشد.

سرویس لینک سازی نقره ای

اگه برای کسب و کارتون نیاز به خدمات تخصصی دارید جای درستی اومدید؛ کسبویار یه تیم جوان تو زمینه ارائه خدمات به کسب و کارهاست که میتونه کمکتون کنه. برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید. همیشه باید به هنگام لینک سازی به الگوریتم پنگوئن فکر کنید، چرا که این الگوریتم با لینک های اسپم و مخرب مبارزه می کند.

قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند. این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید. با افزایش رقابت در کسب و کار اینرنتی دیگر سئو داخلی به تنها جوابگو نیست و برای کسب رتبه های اول در گوگل نیاز است تا لینک سازی خارجی  را به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا بتواینم جایگاه ها اول را در گوگل را به دست بیاوریم.

همه بک لینک هایی که در مجموعه وبمسترسلام عرضه می شوند، بارها و بارها بروزرسانی شده اند و با تکیه بر دانش تخصصی سئو کارشناسان این مجموعه تبدیل به انتخاب اول بسیاری از وبمسترها و متخصصین سئو شده اند. آژانس دیجیتال مارکتینگ “سئوروز” با بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه‌های خدمات و آموزش، و با اجرای بیش از هزاران پروژه موفق در طول این سالها، تخصص و تجربه بالایی در ارائه آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می‌دهد. آژانس “سئوروز” می‌تواند به عنوان بهترین و اولین گزینه برای ارتقاء کسب و کار، برند، و تجارت شما باشد.

این پروژه بعد از ۶ ماه شاهد رشد کلیک به میزان بیش از ۲۰ هزار و ایمپرشن به میزان ۲۱۹ هزار بوده است. همچنین نرخ کلیک در این پروژه بیش از ۵ درصد و میانگین رتبه حدود ۲۶ واحد رشد داشته است. تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند. بسیار عالی تمامی نکاتی که در توضیحات محصول ارائه شده رو داشت و مو به…

بلکه هر دانشگاه فضاهایی برای دانشجویان خود دارد که می توانند در آن به بحث و گفتگو و انتشار محتواهای خود بپردازند. جهت تماس با واحد فنی ، پیشنهاد می شود از طریق پنل کاربری پیغام ارسال کنید و همان روز پاسخ دریافت کنید. سئو ، رعایت دستور العمل های بروز و جهانی در مورد تنظیمات سایت و جزئیات داخلی و بیرونی سایت ها می باشد .

این وب سایت ها معمولا مواردی بودند که به هیچ عنوان آپدیت نشده و کاملا به حال خود رها شده بودند. به همین علت است که ما توصیه می کنیم که علاقه مندان به خرید بک لینک، بکلینک ها را به صورت سه ماهه خریداری نمایند و تخفیف ویژه ای در قیمت های سه ماهه منظور نموده ایم. البته لازم به ذکر است که از ضرورت اپدیت سایت نیز غافل نشده و تنها به بک لینک بسنده نکنند.

  • دانشجویان میتوانند به صورت قدم به قدم ویدیو ها را دنبال کرده و لینک سازی حرفه ای و رایگان انجام دهند.
  • نحوه کار هم به اینصورت است که صاحبان سایت های مختلف میتوانند سایت شان را در بکوریتی ثبت کرده و به مخاطبان اجازه بدهند از سایت شان بک لینک بخرند.
  • من از یک سایتی بک لینک خرید به تعداد زیاد اما الان سایتم از نتایج گوگل پاک شده یکی از دوستان میگفت چون برات بک لینک انبوه با ربات زدن به همین دلیل پنالتی شدی.

این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید. این سایت هم در قالب پکیج لینک بیلدینگ انبوه ایرانی ، اقدام به فروش بک لینک به تعداد بالا در سایت های ایرانی میکند. اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. وقتی روی متن یا عکسی کلیک میکنید و وارد صفحه دیگری میشوید، به آن لینگ گفته میشود و اگر سایت دیگری به به سایت شما لینک دهد، به آن بک لینک گفته میشود.

سپس بر اساس پلتفرم آن‌ها دسته‌بندی و در لیست‌های مرتبط ذخیره می‌شوند. این لینک‌ها از انواع مختلفی مانند فروم، مقاله، بلاگ کامنت، اشتراک فایل، ویکی، سوشال بوک‌مارک و سوشال نتورک هستند. پیشنهاد میکنیم همیشه لینک سازی را در بازه زمانی مختلف انجام بدید و از جریمه گوگل در امان بمانید. در مثال بالا، کلمه “خرید زعفران” می‌تواند کلمه کلیدی اصلی سایت فرضی باشد.

سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از آسیب های احتمالی دور نگه می دارد. کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل رقبای شما را انجام داده و لینک سازی خواهند کرد. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود. شما با خرید بک لینک از سئو طلوع بک لینک دائمی باکیفت دریافت خواهید کرد. تمامی لینک های ایجاد شده بصورت دائمی بوده و بصورت دستی توسط تیم لینکسازی سئو طلوع انجام میشود. سئو طلوع با داشتن بهترین وب سایت های قوی و با اسپم اسکور کم بهترین لینکسازی را برای مشتریان خود انجام میدهد.

در برخی از صنایع و کسب و کارها، خرید بک لینک تنها راه برای ایجاد بک لینک است. توجه داشته باشید روش‌های لینک‌سازی پولی باید با دقت انجام شوند و باید برای خوانندگان ایجاد ارزش کند تا برای سایت شما بازخوردی مناسب داشته باشد. اما همیشه ساخت بک لینک باعث افزایش ترافیک سایت شما نخواهد شد، به خصوص اگر از تاکتیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. اگر از تکنیک های کلاه سفید برای به‌دست آوردن لینک‌های باکیفیت پولی در سایت‌های معتبر و با ایجاد محتوای باکیفیت باشید، شانس بیشتری دارید که لینک‌های خریداری‌شده برای سایت شما کارآمد باشد. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است.

خرید بک لینک به این معناست که صاحب سایتی دیگر به شما اجازه دهد از سایتش به سایت شما لینک بدهد که ممکن است این کار بصورت رایگان یا با دریافت هزینه انجام شود. وجود این لینک باعث می شود تا ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد و به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید.

تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. لینک‌سازی در سئو خارجی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کسب نتایج برتر در گوگل است، اما شرط موفقیت در روند لینک‌سازی، انجام اصولی آن است. هرگونه اشتباه در این فرایند می‌تواند منجر به مجازات‌شدن سایت و حذف آن از نتایج گوگل شود. در این دوره، تمامی قوانین مربوط به لینک‌سازی را به شما آموزش خواهیم داد. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید .

معمولا این سایت ها پس از مدتی از صفحه یک به صفحات 8 و 9 افت می کند. همچنین در دوره سئو خارجی ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم. دانشجویان میتوانند به صورت قدم به قدم ویدیو ها را دنبال کرده و لینک سازی حرفه ای و رایگان انجام دهند. “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. همانطور که مشاهده میکنید، علاوه بر بک لینک در این پکیج ها محصولات دیگری مثل شوسیال سیگنال و سوشیال بوکمارک هم دیده میشود. البته شاید تعداد بک لینک ها کمی زیاد به نظر برسد اما خب باز هم نتیجه نهایی تا قبل از خرید مشخص نمیشود.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما