خرید ملک در استانبول بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک شایان

اما شما به‌منظور خرید خانه کوچک در استانبول می‌توانید به CATALCA مراجعه کرده و در آنجا به دنبال خرید ملک ارزان در استانبول باشید. گفته می‌شود که شهرسازی در این منطقه منظم بوده و اکثر ساختمان‌های این منطقه بافاصله‌های استاندارد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. پس اگر به دنبال خرید ملک ارزان در استانبول هستید و کیفیت زندگی برایتان مهم است حتماً به بیلیکدوزو سر بزنید. موسسه مهاجرتی آرال گام از مراجعه کنندگان جهت دریافت خدمات مشاوره استقبال نموده و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار می دهد. این روزها خرید آپارتمان در استانبول برای کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این کشور را دارند به یک ترند خاص و ایده‌آل تبدیل‌ شده است.

همه این موارد را که در نظر بگیرید به‌این نتیجه می‌رسید که زمان را بیش از این از دست ندهید و برای تحقق آینده‌ای درخشان تصمیمی‌جدی بگیرید. ممکن است خانواده و بچه داشته باشید یا نداشته باشید، هر دو وضعیت در استانبول خوب است. با این حال، اگر بچه دارید، باید بسیاری از عوامل دیگر مانند گزینه های مدرسه، پارک ها، گزینه های سرگرمی، فعالیت ها و غیره را در نظر بگیرید. همچنین بیشتر دانشگاه‌های این شهر با سایر دانشگاه‌های جهان تبادل دانشجویی دارند.

مرحله هفتم: صاحب خانه شدن در ترکیه

هرکدام از محله‌های استانبول دارای یک ویژگی‌ها و امتیازاتی است که بر اساس نیاز شما باید سنجیده شود. برای انتخاب محله‌ای که قصد خرید خانه در استانبول را دارید، کیفیت زندگی و امکانات محله‌ها را از طریق مشاوران املاک و همچنین نظرات افراد ساکن در آنها جویا شوید. به‌طورکلی محله‌های بشیکتاش، قاضی کوی، باکیرکوی، شیشلی، فاتیح، بی‌اغلو، اسکودار و غیره از بهترین خرید آپارتمان در استانبول کیفیت و امکانات رفاهی برای زندگی برخوردار هستند و این ویژگی‌ها باعث افزایش قیمت در این محله‌ها شده است. این منطقه از شرق با آوجی لار و دریاچة کوچک چکمجه، از غرب با بویوک چکمجه، از شمال با باشاک شهر و آرناووت کوی و از جنوب با بیلیک دوزو دارای مرز مشترک است. این منطقه درون خودش چهار مرکز فرهنگی، چهار پارک، سه مرکز خرید و یک دانشگاه را جای‌داده است.

تاپو به دو رنگ قرمز و آبی است که رنگ قرمز برای خانه، مغازه و رنگ آبی برای زمین های تجاری و کشاورزی است که برای ساخت آنها باید مجوز ساخت گرفت. شما تنها خریدار خرید خانه در استانبول نیستید که برای شروع دچار نگرانی و سردرگمی شده اید. چنانچه به زبان ترکی مسلط نباشید و محله های استانبول را بخوبی نمی شناسید، حتما برای خرید ملک دچار مشکل خواهید شد.

خرید ملک در استانبول

نزدیکی این شهر به دریا موجب ارائه یک لایف استایل لوکس و سالم میشود. اقتصاد آن نیز رونق دارد و انتظار می رود در سال های آینده نیز شاهد رشد بیشتر آن باشیم . Sultanbeyli در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع است و جزو مناطق با قیمت مناسب می‌باشد. سلطان بیلی و سنجاق تپه دو منطقه هستند که در مجاورت یکدیگر قرار گرفته‌اند. وجود بازارهای روز، بیمارستان، درمانگاه، مدرسه، داروخانه، امکانات رفاهی و شبکه حمل‌ونقل گسترده سلطان بیلی را به منطقه‌ای خوب و با قیمت مناسب تبدیل کرده است. با خرید در این منطقه خرید آپارتمان در منطقه آسیایی استانبول را تجربه کنید.

قیمت خانه در منطقه شیشلی استانبول

از جمله مناطق پر طرفدار و معروف قرار گرفته در کادیکوی استانبول محسوب می‌شوند. قسمت‌های متفاوت استانبول به‌واسطه کادیکوی به یکدیگر متصل می‌شوند و این قرارگیری استراتژیک از دلایل افزایش قیمت خانه در کادیکوی استانبول به شمار می‌رود. این منطقه از کیفیت بالایی برای زندگی برخوردار است و با نیم‌نگاهی به قیمت ملک در محله های استانبول مورد انتخاب ثروتمندان و افراد مشهور است. موقعیت حمل‌ونقل عالی و همین‌طور سطح و کیفیت بالای زندگی در این منطقه می‌تواند دلیل موجهی برای بالا بودن نسبی قیمت خانه در کادیکوی استانبول باشد. این منطقه از پرمتقاضی‌ترین و محبوب‌ترین مناطق استانبول محسوب می‌شود. مال تپه که در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است دارای فصول متنوع و زیبایی است.

  • معمولاً در روزهای عادی و بدون ترافیک بعد از حدود 20 دقیقه شما می‌توانید خودتان را از عمرانیه به مرکز شهر استانبول برسانید.
  • هزینه اخذ وکالت 150 یورو می باشد که این مبلغ باید توسط خریدار پرداخت گردد.
  • مناطق بشیکتاش کادیکوی، شیشلی و مال تپه از لحاظ رتبه اجتماعی، آموزش، بهداشت، خدمات شهرداری و سطح حمل و نقل در بهترین شرایط قرار دارند.
  • شهر استانبول با 39 ایلچه، هنوز در حال رشد و پیشرفت و گسترش است و پیش‌بینی می‌شود که سال 2023، سال طلایی ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری در این شهر باشد.
  • این محله که از بهترین مناطق استانبول به شمار می‌رود می‌توان با حدود 2 تا 3 هزار لیر شما را در یک‌خانه بسیار مدرن و شیک جای بدهد.

پیشنهاد ما به شما این است که به مناطقی مثل بشیکتاش، باکیرکوی، شیشلی، اسکودار، ساریر و کادی کوی نیز سفر کنید. همان طور که در جریان هستید شهر استانبول دارای مزیت های مختلف و متنوعی است. به این نکته کاربردی توجه داشته باشید که این شهر زیبا دارای دو قسمت اروپایی و آسیایی است. در مجموع پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید آپارتمان مبله در استانبول با تمام ویژگی ها و مشخصات این شهر تا حد زیادی آشنا شوید. قاضی کوی گزینه بعدی پیشنهادی ما در این راهنمای خرید خانه در استانبول است.

برج گالاتا، میدان تقسیم و خیابان استقلال معروف‌ترین مکان‌های منطقه بی اغلو هستند. از میدان تقسیم تا میدان استقلال، فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعددی وجود دارند که برای علاقه‌مندان به خرید یک منطقه رویایی محسوب می‌شود. منطقه بی اغلو در واقع یکی از مناطق مرکزی استانبول به شمار می‌رود و شما با زندگی در این منطقه به سایر مناطق استانبول به راحتی دسترسی خواهید داشت. براساس قوانین خرید و فروش ملک در ترکیه، تنها گروهی از مهاجران کشورهای خارجی که ایرانیان نیز شامل آن می‌شوند، حق خرید ملک در ترکیه را دارند.

اسکودار  دو دقیقه با بزرگراه E5، 15 دقیقه با بزرگراه TEM  فاصله دارد  که برای ساکنین اسکودار شرایط بسیار خوبی فراهم کرده است. با خرید ملک در اسکودار استانبول شما نیز می‌توانید از این امکانات رفاهی لذت ببرید. برای رفتن به مرکز شهر از اسکودار شما به 20 دقیقه زمان نیاز دارید و برای رفتن به فرودگاه این شهر نیز باید 40 دقیقه زمان بگذارید. یکی از محلات معروف و قدیمی استانبول که در بخش اروپایی آن قرار گرفته محله فاتح است. این محله در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد و خود دارای چندین محله کوچک و بزرگ است.

۳. محله سلطان احمد استانبول

باتوجه‌ به قرارگیری بیکوز استانبول در منطقه مدیترانه‌ای و دریای سیاه دو اقلیم آب‌وهوایی را برای این محل شاهد هستیم. محله بیکوز که در قسمت آسیایی شهر استانبول قرار دارد با برقراری آرامش و آسایش به محلی محبوب برای خریداران و سرمایه‌گذاران املاک در ترکیه تبدیل شده است. قیمت خانه در بیکوز استانبول باتوجه ‌به معماری خیره‌کننده ساختمان‌ها و در برابر قیمت آپارتمان در استانبول ترکیه بسیار خرید آپارتمان در استانبول هم متناسب تلقی می‌شود. بیکوز از محله‌هایی است که با چشم‌انداز خیره‌کننده می‌تواند از محبوب‌ترین مناطق در استانبول برای خرید خانه محسوب شود. قیمت خانه در بیکوز استانبول و زندگی در یکی از زیباترین محله‌های این شهر می‌تواند رضایت خریداران را همراه داشته باشد. حتی نوسانات ارزش لیر در ماه‌های اخیر که به بحران مالی ترکیه در سال 2022 منجر شد نتواست وضعیت ثبات را از تعادل خود خارج کند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما