در ویستون درباره کانال زمستانه شیندیم

به عنوان مثال بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند سوالات استوکیومتری نیاز به محاسبات پیچیده و زمانبر دارد و یا باید موازنه واکنش های شیمیایی را حفظ باشند حال آنکه تحلیل های ما بر روی مسائل شیمی کنکور در سالهای مختلف نشان می دهد که نیازی به انجام محاسبات پیچیده و یا موازنه واکنش نیست. اجازه بدهید برای حفظ اسرار کاری در این مورد اظهار نظر نکنم و فقط به این نکته بسنده کنم که روش مطالعه درس زیست شناسی بسیار شگفت آورتر از دروس دیگر است. من با شما هم نظر نیستم، به عقیده بنده طراحان سوالات کنکور بسیار زیرک و باهوش هستند زیرا نگاه اولیه به مسائل طرح شده توسط آنها نشان از مواجهه دانش آموزان با سوالاتی سخت و زمانبر را می دهد اما در واقع اینطور نیست. جناب سینا تهرانی شما به روش مطالعه مفاهیم درس شیمی اشاره کردید اما به نظر می رسد حل مسائل این درس در کنکور بسیار زمانبر و طاقت فرساست. شاید برایتان جالب باشد که بگویم من و دستیارانم در همین مسیر آماده سازی برای کنکور ۹۴ در درسی مانند فیزیک به شاگردان یکی از گروه هایم که روش مطالعه فیزیک را بخوبی آموخته بودند ، سیصد تست منتخب دادیم و از آنها خواستیم تا به روش گفته شده بارها آن تستها را حل و بررسی نمایند و جالب بود که وقتی آنها از سرجلسه کنکور بیرون آمده بودند پیامک می دادند که ایده و یا خود همه سوالات فیزیک در میان تستهای شما وجود داشت.

بله خوشبختانه در کلیه دروس، طراحان از روی مفاهیم اصلی اقدام به طرح تست می کنند. و لازمه شرکت کنیم تو طرح زمستانه؟ سلام من رشته ام حسابداریه و میخام تغییر رشته بدم و برم حقوق بخونم و خوشبختانه امتیاز این رشته رو تو همین دانشگاه اوردم به نظرتون حقوق رشته خوبیه یا نه؟ شاید متعجب بشوید که بگویم بسیاری از سوالات فیزیک کنکور حتی نیازی به نوشتن راه حل ندارد فقط کافی است دانش آموز مهارت لازم برای درک مفاهیم موجود در هر فرمول کتاب درسی نه تستی را بدست آورده و بکار ببندد. چگونه رشتهای را انتخاب کنیم که مناسب با استعداد، توانایی و علاقهی ما باشد؟ حدودا یه هفته به همراه خانواده و فامیل و آشنا و ممد ( رفیقمون ) داشتیم تلاش میکردیم که (مثلا) بهترین و هوشمندانه ترین پاسخ هارو برای هر سوال آماده کنیم و آخر کار بریم واسه ضبط. من این برداشت را از صحبتهای شما کردم که اگر دانش آموز روش مطالعه و درک فرمول های فیزیک یا ریاضیات را ا بداند براحتی می تواند به پرسش های این دروس پاسخ دهد و این وظیفه مدرسین این دروس یا مشاورین تحصیلی است. من هم از شما تشکر می کنم و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و سایت خوب آفتاب دارم.

مشاور کنکور در اردبیل

زمانی دوستی می گفت یک سوال زیست شناسی کنکور هرچقدر هم که طولانی باشد و یا گزینه های طولانی داشته باشد در واقع در یک یا دو کلمه خلاصه شده است، آیا این حرفها مشاور کنکور پناهی (برای مبتدی ها) صحیح است؟ در طراحی سوالات زیست کنکور آنچه که در صورت و ظاهر سوال آمده با آنچه که خواسته طراح است تفاوت دارد و اگر دانش آموز بیاموزد که چگونه خواسته اصلی طراح را کشف کند، در اینصورت آن تست براحتی و بسیار سریع حل می شود. وقتی که به دانش آموزی چه قوی چه ضعیف، یک تست یا مساله فیزیک یا ریاضی می دهید بدون کمترین مکثی سریع شروع به نوشتن راه حل می کند و این دقیقا همان چیزی است که طراحان سوالات کنکور می خواهند زیرا بخوبی آنها را در تله های تستی فرو برده و زمانشان را تلف می کنند. عده ای معتقدند در دروس فیزیک و ریاضیات بدون کلاس کنکور نمی توان درصد بالایی کسب کرد، آیا این گفته آنها واقعیت دارد؟ طراح می خواهد بداند که آیا دانش آموز بدون تفکر و صرفا با دیدن برخی داده ها سریعا شروع به حل مساله می کند و یا کمی تامل کرده و با شناسایی ترفندهای طراح اقدام به حل مساله می کند.

مشاوره کنکور 99

خلاصه زنگ زدیم بهشون و گفتند که باید یک میلیون و نیم بدی صرفا واسه مصاحبه ! خداروشکر این مراحل به خوبی انجام شد و ما تو این مرحله پذیرفته شدیم و گفتن حالا باید بیای واسه مصاحبه حضوری. به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، در مراسم افتتاح ۱۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی ویژه مددجویان کمیته امداد که با عنوان «راه زندگی» به بهرهبرداری رسید، با اشاره به اینکه افتتاح این مراکز در قالب تفاهمنامه با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره انجام شده است، گفت: معتقدیم کار کمیته امداد به ارائه مستمری و خدمات معیشتی به مددجویان محدود نمیشود و خدمات مشاورهای در حوزههای مختلف زندگی، از مهمترین اقداماتی است که میتوان برای افزایش کیفیت و سلامت زندگی مددجویان ارائه داد. ما در گروه درس زندگی دانش آموزان را بسوی مسیر شناسایی خطوط فکری طراحان سوق می دهیم مسیری که به آنها کمک می کند تا براحتی یک درس را خلاصه نموده و ارتباط مفاهیم هر درس با درس بعدی را متوجه شوند. سری کتاب های دین و زندگی جامع میکرو گاج که در دو جلد چاپ شده است انتخاب بسیار مناسبی برای نظام قدیم و جدید است. حالا می خواهیم اسامی مشاوران حرف آخر با چند تا از رتبه برتر های عزیزمون رو معرفی کنم که باعث خوشحالی مشاوران عزیزمون شدند و سرافرازمون کردند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما