دکتر علیرضا افشار کین؟

این صمیمیت باعث میشه تا کنکوری ها احساس راحتی هرچه بیشتری با مشاور داشته باشن و از مراجعه به مشاورشون واهمه ای نداشته باشن و بعد از مدتی به این درک رسیده باشن که کارهایی که مشاور به اونها توصیه میکنه، فقط و فقط برای پیشرفت تحصیلی خودشون هست. با سلام، اگر شما قصد ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی را داشته باشید، معمولا فقط مدرک دیپلم رشته های نظری (ریاضی، تجربی و انسانی) مورد پذیرش می باشد؛ در غیر این صورت، می توانید برای استخدامی و درجه داری اقدام کنید. 3. محاسبه کردن مول در بازه زمانی کوتاه و فقط چند ثانیه. استدلال این افراد هم در واقع این هستش که وقتی گزینه ها روی بررسی می کنید ممکنه چند تا نکته جدیدتر یاد بگیری یا مثلاً راه حلی که در واقع بلد نبودی رو یاد بگیری. یعنی دانش آموزانی که از نظر علمی بسیار ضعیف بوده و یا از ضریب هوشی بسیار پائینی برخوردار هستند هم می توانند امیدوار باشند که براحتی آب خوردن و در مدتی کوتاه ، یکی از رتبه های برتر کنکور را از آن خود کنند. اینروزها در شبکه های مختلف رادیو، تلویزیونی و فضای مجازی می بینیم و می خوانیم که کنکور بسیار ساده و آسان است.

مشاور کنکور خانم

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش یک مشاور تحصیلی خوب در موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در کرج هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در کرج بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مرکز مشاوره در کرج که بتوانید امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست! سینا تهرانی به خبرنگار ما گفت: یک تصور اشتباه در مورد طراحان محترم سازمان سنجش وجود دارد و آن این است که اغلب مؤسسات، دبیران و مشاورین کنکور و بسیاری از دانش آموزان تصور می کنند که طراحان صرفاَ در یک فضای قرنطینه شده نشسته و صبح از خواب برخاسته و بدون هیچ پیش زمینه خاصی و بدون هیچ تحقیق و بررسی ای اقدام به طراحی سؤالات آزمون های سراسری سال بعد می نمایند.

مشاور کنکور سعید ناصری

چند شب پیش بطور اتفاقی یکی از این برنامه های تبلیغاتی سیما را نگاه می کردم. اگر تاکنون تجربه برگزاری کلاس آنلاین نداشته اید این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که استاد شما پیش از جلسه تمامی موارد لازم برای برگزاری یک کلاس آنلاین باکیفیت و مفید را به شما توضیح خواهند داد. آیا شما تصور می کنید این عزیزان به این سادگی ها از کنار فرمولهای تستی ناکارآمد یا کوچکترین اشتباهات غیرعلمی و غیرمنطبق با کتابهای درسی ای که در این آموزش ها ارائه می شود، می گذرند. چه کسی گفته موفقیت در کنکور به این سادگی هاست. از طرفی عده ای از داوطلبان کنکور تجربی سال آینده که علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار این گروه آزمایشی من جمله پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی هستند، بی صبرانه منتظر انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۰ می باشند تا با نحوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شده و با داشتن دیدی کلی نسبت به نوع و نحوه طراحی سوالات آزمون تجربی، جهت کسب موفقیت در کنکور تجربی اقدام به مطالعه و برنامه ریزی نمایند. برای پاسخ به این سؤال ابتدا به خودتان رجوع کنید و سؤالات زیر را از خودتان بپرسید تا ببینید آیا جزو مخاطبان این رشته هستید یا خیر؛ آیا تا به حال احساس نیاز کرده اید تا با یک نفر متخصص مشورت کرده و برای مشکلاتتان دنبال راه حل بگردید؟

باز آن دبیران و مشاورین کنکور با انصافی که این شخص آنها را زیر سؤال می برد؛ حداقل هر ساله چند رتبه زیر صد دارند که به آن افتخار کنند و هرآنچه که آموزش می دهند مبتنی بر مفاهیم کتب درسی است و نه هزاران فرمول تستی بی خاصیت و غیرعلمی. بعد این فرد بخود اجازه می دهد مشاورین و دبیرانی را زیر سؤال ببرد که ممکن است گرانقیمت به نظر برسند اما حداقل آنها به یک دانش آموز ضعیف که پول دی وی دی هایش را هم به سختی جور کرده است، وعده و وعید نمی دهند که تو بیا در مدت چهارماه با روشهای ما درس بخوان و در رشته مثلا پزشکی دانشگاه تهران قبول شو. منظور بنده این نیست که آن دانش آموز ضعیف حق ندارد در رشته های خوب بهترین دانشگاههای کشور درس بخواند اما او ابتدا می بایست در یک پروسه زمان دار که ممکن است دو سال هم طول بکشد، ضعف های پایه ای خود را مرتفع سازد و خصوصیات یک رتبه برتر را کسب کند. حال تصور کنید به داوطلبی که به شدت در دروس پایه ضعف بنیادین دارد و از پس حل یک اتحاد ساده جبری برنمی آید، بگوییم بیا با روشهای ما در ظرف مدت چهار ماه برو و در رشته های تاپ دانشگاههای تهران قبول شو!

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما