جستجو
Close this search box.

دکتر علیرضا افشار کین؟

تذكر بسیار مهم: چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام مي دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نام، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت کنید تا اشتباهاً عكس داوطلبي دیگر به جاي عكس شما ارسال نگردد. تکمیل ظرفیت دانشگاه های کشور در این مقطع، بیشتر از طریق برگزاری کنکور انجام می شود و حدود 30 درصد از ظرفیتی که باقی می ماند از طریق ثبت نام بدون کنکور انجام می شود. شاخص این رشته مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دارند و ظرفیت قبولی … از دلایل عمده ی آن عدم تمرکز و یا شیوه مطالعه ی نادرست است؛ این که دانش آموز نمی داند چگونه وارد مبحث درسی شود و چه مقدار زمان بگذارد؟ چه بسیار افرادی که علیرغم اوضاع درسی نه چندان مناسب و معدل نسبتاً پایین اما با داشتن برنامه ریزی دقیق درسی و ملزم کردن خود به اجرای آن، به موفقیت های بزرگی در انتخاب رشته کنکور تجربی دست پیدا کرده اند و پذیرش در رشته های سطح بالایی همچون پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی و یا دندان پزشکی را آن هم در بهترین دانشگاه ها از آن خود کرده بهترین مشاوران کنکور در زنجان اند.

برای کدوم موسسه کار میکنه؟

حتی اگر صفر هم باشید، راهکارهایی در ادامه می گوییم، که چگونه بتوانید در دو سه ماه مانده به کنکور به درصد 40 برسید. برای مثال دانش آموزانی که در آزمون های ریاضی، فیزیک یا شیمی شرکت می کنند و به صورت جدی برای آن تلاش می کنند معمولا می توانند در کنکور سراسری، درصد بالایی را در درس مورد نظر کسب کنند. کتاب لقمه حفظیات مهر و ماه برای پاسخ دادن به همه یا اکثر تست های تاریخ ادبیات در ادبیات تخصصی کافی و مناسب هست؟ یکی دیگر از وظایف مشاوره کنکور ارائهی راهکارهایی برای افزایش ساعات مطالعه در دانشآموزان است. برای کدوم موسسه کار میکنه؟ با توجه به شرایط ویروس کرونا و آموزش مجازی، دانش آموزان با چالش های جدید و زیادی روبرو بودند که کار رو گاهی وقت ها خیلی سخت تر کرد. هیچگاه نمی توان براي همه یک نسخه را پیچید و همه ما می دانیم که برنامه ريزي براي هر فرد بصورت مجزا و باتوجه به قابلیت ها و زمانیکه براي مطالعه در طی روز اختصاص مي دهد تفاوت دارد ولی یک سری نکات در مورد برنامه ريزي صحیح اصولی وجود دارد که رعایت این اصول سبب دسترسی راحت تر به موفقیت خواهد شد. اما از این به بعد بیشتر از حد احترام گذاشتن و به خاطر همسرت و شخصیت خودت رفتار درستو محترمانه داشتن محبت زیادی از خودت نشون نده که خودتم راحت تر باشی گلم و توی دلت دلخوری نشه.

درصدهای این داوطلب واقعا عجیب است. میانگین درصدهای دروس اختصاصی: ریاضی%35، فیزیک %33، شیمی %22 که میانگین وزنی دروس اختصاصی 31% است. زیست%45، ریاضی %47، فیزیک %48، شیمی %43 است. ولی تا دلتان بخواهد متقاضی برای معلم خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی فیزیک و دبیر خصوصی شیمی بسیار بالاست بنابراین علاوه بر معیار سواد علمی و علاوه بر معیار علاقه، به زمینه های کاری و بازار کار نیز باید دقت کنید. با از شخصی که در این زمینه آشنایی دارد برای همکاری روی سایت صحبت کنید. آموزشگاه های متعددی در زمینه برگزاری کلاس های کنکور وجود دارد و ایران آموزشگاه ۵ تا از بهترین آموزشگاه کنکوری را در مشهد نسبت به نظر سنجی دانش آموزان، سطح کیفیت آموزشی، دوره های ارائه شده برای آموزش، کیفیت تجهیزات آموزشگاه و … این مورد یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم به هیچ وجه از برنامه ریزی های آماده رایگان و یا حتی برنامه های درسی آماده ای که متاسفانه برخی از آموزشگاه های کنکور کشور و افراد کم آگاه تحت عناوینی مانند برنامه ۴ ماهه کنکور، برنامه ۲ ماهه کنکور، یه برنامه ریزی خوب برای کنکور و یا با سایر عناوین می فروشند و برای کلیه داوطلبان برنامه درسی نسبتا مشابه و گاها یکسانی تجویز می کنند استفاده نکنید.

یعنی هنگام هدف گذاری این نکته را در نظر داشته باشید که آیا رشته مورد نظرتان از بازار کار و آینده شغلی مناسبی برخوردار است؟ همچنین با عضویت در کانال تلگرام می توانید از آخرین اخبار و کنکور 99 اطلاع پیدا نمائید. درست است برنامه ریزی برای سه ماه مانده به کنکور رتبه دو یا سه رقمی برایتان نخواهد آورد! ترازم نسبتا خوبه، توی عمومی ها مخصوصا زبان و دینی خیلی ضعف دارم و البته اینم بگم که از 9 ساعت مطالعه من 7.5 برای اختصاصی میره. میانگین درصدهای دروس عمومی به ترتیب: ادبیات40%، عربی %32، دینی %56، زبان %94 است. که 47% میانگین وزنی عمومی و زیست %38، ریاضی %32، فیزیک 24%، شیمی %37، که 35% اختصاصی می شود. با هم بررسی کنیم و ببینیم مشاوره کنکور ریاضی بی نقص باید چکارهایی انجام دهد تا دانش آموز او رتبه برتر کنکور شود. اما همانطور که دیدید با رتبه 2400 رشته پزشکی بین الملل دانشگاه یزد هم می توان قبول شد. اما چند نمونه هم برای رشته تجربی بررسی می کنیم. 🔹در سال ۱۴۰۱ تاثیر مثبت معدل برای کنکور سراسری از ۳۰ به ۴۰ درصد خواهد رسید. همچنین متقاضیان عزیز با استفاده از بهترین منابع کنکور هنر می توانند به آمادگی مطلوب برای پذیرفته شدن در لیست رشته های موجود در این دانشگاه دست یابند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.