راهنما انتخاب رشته کنکور 1400 + نرم افزار انتخاب رشته

در این مقاله از ظرفیت رشته های پرطرفدار در کنکور تجربی 99 مطلع می شوید. Rating 4,4 (240) تعداد داوطلبان کنکور 99 به تفکیک رشته و جنسیت. فرآیند فراموشی مطالب به دلیل عدم مرور و عدم تثبیت مفاهیم و اطلاعات دریافتی اتفاق میافته. دلیل لزوم آگاهی از ضرایب دروس کنکور تجربی 1400 در این است که داوطلب علاوه بر اینکه از میزان اهمیت هر یک از دروس در قبولی رشته مورد نظر خود مطلع میشود، با صرف وقت و دقت بیشتری بر روی آن دروس، احتمال موفقیت خود را تا حد زیادی بالا می برد. در سال های اخیر به دلیل اینکه ظرفیت پذیرش و نحوه ی قبولی در این رشته ها تغییر یافته بهتر است متقاضیان قبل از درخواست برای پذیرش، از شرایط قبولی در آن ها … این دفترچه شامل رشته محلها ، کد هر رشته محل ، ظرفیت دانشگاه ها ، جنسیت پذیرش داوطلبان و شرایط خاص رشته ها و دانشگاه ها می باشد.

مشاور کنکور یخچالیان

مشاوره ماهانه - آموزشگاه علمی تدبر من خیلی از مشاورا رو میشناسم که دقیقا همو جایی که میبینن دانش اموزا بهشون نیاز دارن هی هزینه هاشونو زیاد میکنن و زیاد میکن و اونجاس ک خیلی ها مثل خود من نمیتونن نمیتونن واقعن اون هزینه رو پرداخت کنن من همیشه از شیوه ها و روش هایی که پیشنهاد کردید هر جایی استفاده کردم نتیجه گرفتم چون واقعن انجامش دادم با دل و جونم . یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت. به نظرتون اگه دقیقا مثل یه دانش آموز خیلی موفق درس بخونید چی میشه؟ سلام،ببخشید من دانشگاه پیام نور قبول شده بودم چند ماه پیش و ثبت نام کردم،بعدش انصراف دادم و رفتم خدمت،الان اگه بخوام ایست خدمت بزنم دوباره میتونم برگردم به تحصیل در دانشگاه پیام نور؟ ممکنه یه مشاور تعداد زیادی دانش آموز داشته باشه که توی کنکور رتبه های خوبی کسب کردن اما شما با اون مشاور نتونین درست ارتبط برقرار کنین یا یه خصوصیاتی داشته باشه که دوستش ندارین.بنابراین نمیتونیم قطعی بگیم اگر یه نفر با یه مشاور تونسته توی کنکور با رتبه خوب قبول بشه شما هم میتونی. همچنین از بین کلیه رتبه های زیر هزار مورد تحقیق؛ حدود ۹۷ درصد آنها اظهار داشته اند که حتی بعد از ورودشان به دانشگاه، داشتن مشاور کنکور را از دیگران پنهان کرده اند.

مشاور تحصیلی چنین راهکارهایی را برای افراد فراهم نموده و بر احتمال موفقیت آنها در سطح پیشرفتهتر میافزاید. امروزه راهنمایی و مشاوره ی حرفه ای برای کمک به افرادی است که در زمینه رشد، سازگاری، تصمیم گیری، روابط خانوادگی، مهارت های اجتماعی و سبک زندگی خود مشکل داشته و به دنبال یافتن راه حل مناسبی برای رفع مشکل خود با کمک مشاوری مجرب و اگاه هستند. این مقالات مشاوره درسی رایگان برای تمامی مقاطع تحصیلی قابل استفاده و مفید می باشد. این طور بگویم که اگر به تنهایی و بدون تجربه برای کنکور ریاضی درس بخوانید، مسیر خیلی سختی را در پیش خواهید داشت. ظرفیت کل پذیرش رشته های علوم تجربی در کنکور 99 برابر با 54278 نفر بوده است که در جدول زیر به تفکیک دوره های آموزشی مختلف آورده ایم. جدول ظرفيت پذيرش رشته های تحصيلی گروه آزمايشی تجربی در دوره های مختلف کنکور 99 پذیرش در کنکور سراسری به دو صورت پذیرش بر اساس اعمال سوابق …

سوالات و پاسخ تشریحی آزمون ۳۰ مهر ۹۵ گزینه دو. ایران اکونومیست-از مجموع ظرفیت پذیرش در گروه علوم تجربی در رشتههای با آزمون حدود ۱۴ درصد به سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اختصاص یافته است. نتایج تحقیقات میدانی نشان می دهد که تنها ۱۳ درصد رتبه های زیر هزار در مراحل آماده سازی خود برای شرکت در آزمون سراسری به دوستان یا اطرافیان خود اعلام کرده اند که مشاور تحصیلی داشته اند. نتایج تحقیقات صورت گرفته از رتبه های زیر هزار رشته های پرطرفدار علوم مهندسی و علوم پزشکی دانشگاههای صنعتی شریف؛ پلی تکنیک تهران ، دانشگاه تهران و شهیدبهشتی نشان می دهد که از میان مصاحبه شوندگان فوق؛ ۸۵ درصد آنها از مشاور تحصیلی یا کنکور استفاده کرده اند. ظرفیت پذیرش کل در کنکور تجربی 99 : ظرفیت پذیرش در دوره روزانه ۳۵ هزار و ۸۶۱ نفر است. البته داوطلبان تغییر ظرفیت پذیرش دانشگاهها و همچنین تغییر گرایش داوطلبان نسبت به یکرشته خاص در انتخاب رشته کنکور تجربی برای آن سال را باید مدنظر داشته … رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویی در سال 1400 در … مطلب بعدی اینکه گاهاً دیدیم داوطلبی به مشاوری مراجعه میکنه و بعد از انتخاب رشته بدون حتی کوچکترین نگاهی به انتخاب رشته اونو وارد سایت سازمان سنجش می کنه، عزیز من سرنوشتت هست زحمت کشیدی رتبه خوب کسب کردی، خواهشا به سرنوشتت اهمیت بده و انتخاب رشته مشاور رو با وسواس کامل بررسی کن.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.