رشته مهندسی کامپیوتر – مشاوره تحصیلی آکو بهترین مشاور کنکور در کرج – اسنپ کلاس

موفقیت در کنکور سراسری لازمه های زیادی دارد و دانش آموزان باید به درستی در این مسیر گام بردارند تا بتوانند بهترین نتیجه را از زحمات خود به دست بیاورند؛ در این یکی از مهم ترین موارد یعنی بهترین مشاور کنکور را بررسی می کنیم. ببینید اینکه مشاور لازمه یا نه بستگی به طرف مقابل داره کاملا! حالا که می خوام برای دکتری تغذیه بشینم بخونم دودل شدم که اصلا ارزش این همه وقت گذاشتن رو داره؟ سلام من کنکور دادم رشته فنی و حرفه ای داشنگاه روزانه ممسنی قبوب شدم و ترم ص هستم آیا میتونم انصراف بدم و برم داشنگاه آزاد شر خودمون؟ برنامه ها و راهنمایی های بهشتی خیلی به من کمک کرد من از کار ایشان واقعا راضی هستم برنامه های منظمی که به من میدهند و مقدار مطالعه من را هر روز چک می کنند. اگه ابتدا کتاب خیلی سبز رو مطالعه کنی و کاملا مسلط بشی و بعدش سراغ کتاب نشر الگو بری، کمک بیشتری به شما می کنه. سلام استاد وقتتون بخیر این چند وقت خوب پیش رفتم ولی دوسه هفته اس کرونا گرفتم حالم خوب نبود و فیلمای آموزشی مدرسه خیلی روی هم جمع شده و باعث شده هرروز که مطالب جدید درس میدن بیشتر عقب بیفتم خیلی نتونستم تست بزنم پایه رو هم اصلا نتونستم بخونم چیکار کنم زود جمع بشه؟

مشاور کنکور لازمه؟

زمانی که سال سوم بودم می دیدم که مدرسه برنامه خاصی برای کنکور بچه های پیش دانشگاهی ندارد. بله ما هر ساله چند رتبه دو رقمی و سه رقمی در کنکور سراسری داشتیم، که البته با تحقیقاتی که من انجام داده بودم اغلب آنها در دوره پیش دانشگاهی یا مدرسه را ترک کرده بودند و به مدرسه دیگری رفته بودند و یا مدیر مدرسه را مجاب کرده بودند، تا جایی که ممکن است در کلاس های درس شرکت نکنند تا فرصت کافی برای مطالعه کنکور داشته باشند.اما جالب است که اسامی آنها را به عنوان رتبه های برتر بر روی پارچه نوشته ای بر سر در مدرسه می زدند. بله همان روزی که از طریق رسانه ها رتبه من اعلام شد، تماس های چند مؤسسه کنکور معروف با منزل ما شروع شد و با وجود آنکه من و خانواده ام به درخواستهای آنها پاسخ منفی می دادیم اما تا چند هفته این تماس ها ادامه داشت. بله همینطور است. متأسفانه برخی ها دوست دارند تا از دیگران دروغ بشنوند تا بتوانند به کار آنها اعتماد کنند، من افراد زیادی را می شناسم که تحت تأثیر همین تبلیغات، چندین سال است که پشت سدّ کنکور گرفتار شده اند. روشهای آنها بر پایه فرمول سازی است، یعنی برای تستهایی خاص، اقدام به فرمول سازی می کنند و لذا آن فرمول ها فقط برای حل همان تستها مفید است و در مورد تستهای دیگر جواب نمی دهد.

ضمن آنکه چون من از مشاور تحصیلی خود آموخته بودم که چگونه مفاهیم کلیدی هر مبحث را از کتب درسی استخراج و در حل تستهای کنکور بکار ببرم، به همین دلیل نیازی نمی دیدم که بخواهم بسوی فرمول های تستی ناکارآمد آنها گرایش پیدا کنم. منظورتان از فرمول سازی چیست؟ اگر منظورتان بالاترین پیشنهاد مالی شان است. اگر درست گفته باشم، شما در یکی از مدارس استعدادهای درخشان تحصیل می کردید! چرا اینکار را کردید؟ من اینکار را به نوعی فریب دانش آموزانی می دانستم که دوست داشتند بدانند رتبه های برتر کنکور چگونه به موفقیت دست یافته اند، از طرفی انجام اینکار با اعتقاداتم سازگاری نداشت. برای موفقیت در کنکور رشته انسانی از رتبه های برتر کنکور در تیم دورخیز می توانید کمک بگیرید. رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه سؤالات امتحانات نهایی امسال سخت نیست، گفت: به عنوان نمونه در شهر تهران حدود ۵۰ درصد نمرات دانشآموزان ۱۶ تا ۲۰ بود و نشان میدهد سؤالات سخت نیست. این رتبه برتر کنکور در ادامه به شفاف گفت: به نظر من تکیه بر فرمولهای غیرعلمی و خارج از کتب درسی همانند ساخت خانه ای زیبا بر روی گسل زلزله است که هر لحظه می تواند با تلنگری فرو بریزد و در سرجلسه کنکور، اعتماد به نفس دانش آموز را از او گرفته و بر ترس و استرسش بیفزاید.

مشاور کنکور قلم چی

وی با اشاره به نقش دبیران در کسب این رتبه، گفت: تدریس دبیران لازم است ولی به هیچ وجه کافی نیست و باید چندین برابر آن تلاش کنیم. از آنجایی که در سالهای اخیر توجه آگاهانه یا همان تمرکز عمدی، اهمیت زیادی در شیوه تدریس پیدا کرده، این کتاب نیز به وضعیت کلاس درس و موضوع فراگیری میپردازد. بحث سرما و گرمای هوا نیز در این موضوع کاملاً از بین میرود. من برای انتخاب یک مشاور کنکور توانمند به مشاورین بسیاری مراجعه کرده بودم، تقریباً همه آنها از یک روش مشترک در مشاوره دادن استفاده می کردند و برنامه های درسی شان مشابه یکدیگر بود. ویژگی های کلاس آنلاین تجربی برای دانش آموزان سراسر کشور این است که آنها می توانند با صرف هزینه حداقلی بیشترین استفاده را از برترین اساتید ایران بکنند، و همزمان در کلاسی به وسعت کل کشور شرکت کرده و خود را با سایر دانش آموزان مقایسه کنند. در کل نظرتان در مورد مدارس استعدادهای درخشان و یا تیزهوشان چیست؟ مگر در مدارس تیزهوشان برنامه خاصی برای کنکور سراسری ندارند؟ یادم هست قبل از کنکور سراسری دبیر ریاضی ای در یکی از برنامه های تبلیغاتی تلویزیون، در حال حل یک تست ریاضی بود و با آب و تاب فراوان و به گفته خود، فرمولی فوق سریع برای حل آن تست ارائه نمود.

مشاوره غذایی کنکور

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور انلاین – digiclassor.ir – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما