زمان و نحوه ثبت نام

اگر تمایل دارید در طول روز دقایقی کوتاه را به گوش دادن به موسیقی اختصاص دهید، حتما آهنگ های شاد گوش کنید. برای کنترل عشق در دوران کنکور بهتر است دوستانی درس خوان پیدا کنید که درگیر هیچ رابطه ی عاطفی نیستند، بروید. به طوری که از زمان آغاز رابطه، ساعت مطالعه ی آنها افزایش پیدا کرده است. همین مسئله باعث شده داوطلبان کنکور مدرسه مدبران در بهترین سطح آمادگی باشند و با بهترین کیفیت ممکن به مطالعه ادامه دهند. در دوران آمادگی برای کنکور میزان تماشای تلویزیون بایستی به حداقل برسد. به عنوان کلام نهایی، بایستی بگوییم اجازه ندهید در این دوران حساس و سرنوشت ساز احساسات بر عقل شما حاکم شوند. سلام خسته نباشید ، خواستم بگم من دانش آموز سال دوازدهم هستم و در طول سال چیزی نخوندم و تا الان دو تا از امتحان هام را سفید دادم خواستم بگم من اگه دیگه کلا هیچ کدوم از امتحانها را شرکت نکنم و بزارم برا شهریور کار اشتباهی میکنم. ولی بی خیال هم نباشید. اگر چه بسیاری از داوطلبان زیر گروه آزمایشی تجربی سوالات مربوط به آزمون زمین شناسی را بدون پاسخ می گذارند ولی نباید سوالات فیزیک، شیمی و ریاضی گروه تجربی را نادیده بگیرید.

زیرا بعد از قبولی در کنکور زمان کافی برای درگیر شدن در روابط عاطفی را دارید و چه بسا موقعیت های بهتری داشته باشید. پس اگر به دنبال موفقیت و قبولی در بهترین رشته ها هستید، سعی کنید دور عشق در دوران کنکور را برای مدت محدودی خط بکشید. سعی کنید یادگاری ها را دور ریخته و یا حداقل آنها را در مکانی دور از چشم قرار دهید. اگه اتاقم ندارین حتما میتونین یه گوشهای با حال و هوای درس درست کنید و همیشه همونجا بخونید. مشاوره تلفنی کنکور سراسری شامل: معرفی منابع درسی در گروه های آزمایشی مختلف، برنامه ریزی درست و اصولی منطبق با نیازهای داوطلبان است. پرستار می تواند در بیمارستان براساس سطح تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد) و سابقه کار در پستهای پرستار شیفت، سر پرستار، سوپروایزر بالینی، سوپروایزر کنترل عفونت، سوپروایزر آموزشی و ریاست پرستاری بیمارستان مشغول به کار شود . رقابت در رشته ما کار بسیار سختی است. اولا این نوع انگیزه، یک انگیزه ی کاذب است زیرا در گرو حضور شخص دیگری است.

مشاور کنکور ذاکر

اما گاهی ممکن است دانش آموز بخواهد برنامه ای را تماشا کند، در این صورت بهتر است به هیچ عنوان سراغ فیلم و سریال عاشقانه نروید. این دسته از دانش آموزان برای توجیه عشق در دوران کنکور، ادعا می کنند طرف مقابل عامل اصلی افزایش انگیزه ی آنهاست. اولین توصیه به این دسته از دانش آموزان اتمام رابطه است. زمان طلاست و از دست دادن هر لحظه از آن ممکن است تاثیری منفی روی موفقیت و قبولی شما در کنکور داشته باشد. 25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها، جانبازان 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آن ها اختصاص دارد. یک مهاجم در فوتبال هر ضربه به سمت دروازه را به نیت گل شدن انجام می دهد اما تنها درصد اندکی از آن ضربه ها به هدف برخورد می کنند. موفقیت محصلان یزد در هر مقطعی راههای مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روشهای آن آگاه شود.

نفرات برتر کنکور : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است!

تمام مشاوران کنکور تجربی آیدی نوین هر دوی این مولفه را دارا میباشند. با این حال بعضی از آنها ممکن است هیچ تمایلی به اتمام رابطه نداشته باشند، بنابراین بهتر است روابط خود را کنترل نمایند. نفرات برتر کنکور : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است! توصیه می کنیم این دسته از دانش آموزان حداقل تا روز کنکور از هر گونه رابطه ی عاطفی دوری نمایند. بدیهی است هر یک از این دانشگاه ها ضوابط خاصی دارند که هر کدام در دفترچه مربوطه منتشر می شود. بهتر است در این دوران حساس، روابطتان را با خانواده مستحکم تر سازید. در حال حاضر خانواده ی شما نزدیک ترین افراد به شما هستند و علاقه ی بسیار زیادی به شما دارند. حتی میتوانید گاهی احساسات و ناراحتی هایتان را با یکی از اعضای خانواده در میان بگذارید. تعدادی از دانش آموزان قادر نیستند بین عشق و کنکور یکی را انتخاب کنند و در حقیقت بر سر یک دوراهی حساسی قرار می گیرند. فیلم، عکس، کادو و بقیه چیزها را تا روز کنکور در جایی دور از مکان مطالعه ی خود پنهان نمایید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور بهبهان (به این وب سایت پاپ بزنید) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما