زندگی پس از لمسه تایل

INTERIOR DESIGN حتما این سوال برای شما پیش آمده است که برای لمسه کاری دیوار باید از هر نوع پارچهای استفاده کرد که در جواب باید گفت هر نوع پارچه ای که بخواهید می توانید برای لمسه کاری دیوار مورد استفاده قرار بدهید مانند : چرم یا چرم مصنوعی ، تافته ، حریر ، مخمل ، پارچه کوبلن و حتی پارچه ترکیبی و یا پارچه ژاکارد و… تایل چرمی با پارچه تکنیکی مناسب برای آکوستیک و ضد صدا نمودن محیط داخلی و جلوگیری از انعکاس صدا در داخل سالن ها و تالارهای بزرگ وسالن های همایش و اجتماعات و نیز سالن های اجرای موسیقی با استفاده از پنل های دیواری چند لایه و مشبک از داخل و روکش پارچه ای یا چرمی و نیز استفاده چند لایه از الیاف و فوم های صدا گیر و فضاهای خالی بین آنها و طراحی زاویه قرار گرفتن پنل های آکوستیک روی دیوار با ایجاد اسکلت بندی مناسب در زیر آن براساس چیدمان صندلی های سالن میباشد.

همچنین باید هدف استفاده از این پنلها را از هم مشخص کنید تا بر اساس آن مناسب ترین پنل را بخرید. رایج ترین استفاده از لمسه کاری برای حفظ زیبایی دکوراسیون و نمای داخلی است ، تصور کنید می خواهید دیوار ها و … تایل چرمی را می توان در فضاهای مجلل کلاسیک و مدرن مسکونی ، هتلی ، سالن های اجتماعات و تشریفات مجلل و لوکس ، فضاهای داخلی لابی های مسکونی ، سالن های زیبایی و مزون و اتاق مدیریت و تشریفات اداری و دیگراماکن و فضاهای داخلی در سبک ها و طرح های متفاوت اجرا نمود.

رنگ بنفش ترکیبی از قرمز هیجان آور با آبی آرام بخش است و در حالتی که دارای قرمز روشن بیشتری باشد دارای انرژی بیشتری می باشد در طراحی و دکوراسیون داخلی در خانواده رنگ های بنفش از نیلی کمرنگ و بادمجانی روشن و بنفش مخملی و بنفش دودی و نیلی در اماکن و محیط های مختلف استفاده می گردد و از آنجا که رنگ ارغوانی رنگ مورد علاقه خانم ها می باشد از این رنگ در رنگ آمیزی اتاق های خواب مستر هم با هماهنگی با پارچه دیواری استفاده می گردد.

در فضای داخلی تایل چرمی شده با رنگ های خانواده قهوه ای حس ثبات و سادگی و آرامش بوجود می آید و این رنگ ها را می توان در فضاهای مختلفی از قبیل فضاهای نشیمن و کتابخانه ها و ویلاهای روتیک می باشد.نصب تایل چرمی در فضاهای داخلی با رنگ های مشکی استفاده شده در خطوط جزیی از فضای داخلی مانند سنگ های مشکی استفاده شده روی کنسول های تزیینی و دستگیره های درب و اثاثیه منزل مشکی رنگی همانند پیانو رویال مشکی هماهنگی و زیبایی منحصربفردی ایجاد می نماید.نصب پارچه دیواری در این فضا باعث هر چه زیباتر شدن اشیاء و خطوط جزیی مشکی می گردد. در تنالیته ای از طیف این رنگ دوست داشتنی از رنگ هلویی روشن که رنگی بسیار دلپذیر در خانه است بسیار استفاده می گردد.هلویی روشن در اماکن مجلل و رستوران های گران قیمت استفاده می گردد که با نصب تایل چرمی دردیوارهایی از فضا هارمونی و هماهنگی ویژه ای را بوجود می آورد. نصب تایل چرمی در محیط های داخلی با رنگ های بسیار روشن مایل به سفید شامل رنگ های صورتی محو و کرم نعنایی و آبی محو و نیلی محو و سفید خاکستری و بژدریایی و بژ روشن و هلی و پوست پیازی و استخانی و کتانی و یشمی محو در وسعتی بزرگ از دکوراسیون و طراحی داخلی مورد استفاده می شود که از رنگ های صورتی آن در اتاق های دخترها و رنگ های آبی آن در اتاق پسرها استفاده می گردد.و از طیف هلویی و دیگر رنگ های بژ و خاکستری و از این قبیل در سالن های پذیرایی و نشیمن استفاده می شود.

لمسه تایل مدل سایدا با این ک طرحی بسیار ساده هست ولی فوق العاده طرحی شیک و خاص پسندی هست وطرح سایدا با نوار های که بین لمسه تایل ها کار شده زیبایی دو چندانی به آن داده است .ما برای راهرو هایی ورودی این طرح رو بهتون پیشنهاد میدیم . تایل چرمی بصورت پنل های لمسه کاری شده در شکل های مختلف لوزی و مربعی و مستطیل و همچنین لوزی های کشیده با گل میخ های برنزی اجرا نمود که می توانیم با توجه به فضای مورد نظر جهت اجرا نسبت به مدل و شکل آن اقدام می نماییم.

مدل سایدا از بهترین متریال استفاده شده با ضمانت 3 ساله و 5 سال خدمات پس از فروش از دکوراسیون نیپا میباشد. ضمانت کیفیت کار شما به چه صورت است؟ نکته : شرکت صنعت برتر به این دلیل که سود خود را در تعمیر و ساخت این امر میبیند ، هچنین با در نظر گرفتن شرایط کنونی اقتصادی با ارائه طرح ها و چرم های مختلف به مشتری و مشاوره رایگان برای آسایش و رفاه مشتری از بالا بردن قیمت اصلی آن خودداری کرده و در پایان بابت خدمات ارائه شده با شما مشتریان عزیز ضمانت نامه های بلند مدت عرضه خواهد کرد . اما به غیر از هزینه ای که برای خوده پارچه میشه ممکن است مشتری هزینه های بیشتری برای تهیه پارچه متحمل شود ، مانند هزینه خمل و نقل محصول مورد نظر و حتی هزینه های بیشتر به علت عدم شناخت کافی مشتری از پارچه یا چرم و قیمت آن ، اما به صورت متداول فروشندگان بین ده تا پونزده درصد قیمت بالا تری را برای این محصول در نظر خواهند گرفت . ما در اینجا قصد داریم در مورد مکان یابی به تفصیل صحبت کنیم و به نظر می رسد که در مورد آن حرف های زیادی برای گفتن داریم.

تایل چرمی دارای تاریخچه ای حدودأ پانصدساله میباشد که به دکوراسیون کاخ ها وبناهای اروپایی بخصوص کاخ های سلطنتی ورسای فرانسه برمیگردد که در آن دوره طراحان و معماران مشهور از پارچه های مرغوب و گران قیمت مخمل و ساتن وتافته و ابریشم در پارچه های دیوار های سالن های مجلل کاخ و پرده ها و مبلمان فضاهای داخلی استفاده مینمودند که با هماهنگی با دیگر هنرهای داخلی کلاسیک آن دوره ازقبیل ورق کاری های و نقاشی های هنری و پتینه کاری هایی به سبک همان دوره و البته با رنگ ها و مواد طبیعی مورد دسترسی در همان دوره و نیز گچبری های برجسته سبک آن دوره در دیوارها و سقف های آن و برنز کاری و آینه کاری و منبت های چوبی هماهنگی خاصی را بوجود می آوردند. تایل چرمی بصورت پنل های لمسه کاری وجود دارند که در طرح و رنگ ها و بافت های متفاوت با دکمه های کریستالی و فلزی و ضخامت اسفنج 3 و 4 و 5 سانتی متر روی دیوارهای اماکن مختلف نصب می گردد که گاهی اوقات این پنل ها داخل قاب بندی های چوبی نصب شده اجرا می گردد که می توان از پارچه های مخمل و شانل و کتان و همچنین با استفاده از چرم و جیر و نبوک در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا نمود.لمسه های پنلی را می توانیم در اماکنی از قبیل سالن های مجلل جشن ها و اجتماعات و دیوارهای بخصوصی در پذیرایی های لوکس و نیز در نشیمن ها و اتاق های خواب مستر و بسیاری از اماکن و فضاهای رسمی و تشریفاتی بر حسب نوع پارچه یا چرم مصرفی در اجرای آن استفاده نمود.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما