شبکه کتابخانههای کشور

از جمله مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی عبارتند از : اصل مدرک دیپلم – اصل کارت ملی – اصل شناسنامه – 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 – کارت پایان خدمت یا معافیت – اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول – کپی صفحه اول دفترچه بیمه – آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفتهشدگان شاغل) – اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغالتحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است. و از جمله مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی عبارتند از : اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی – اصل کارت ملی – اصل شناسنامه – 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 – کارت پایان خدمت یا معافیت – اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول – کپی صفحه اول دفترچه بیمه – آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفتهشدگان شاغل) -اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغالتحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

آموزشکده فنی و حرفه‌ای ولیعصر

فرشید به پدر شرط بندی ایران معروف است. اما چیزی که از چند دانشجوی این آموزشکده شنیده می شود و جای تامل دارد این است که بچه ها مدعی هستند پرسنل آموزشکده اکثرا با یکدیگر نسبت فامیلی دارند؛ مانند کارمند حسابداری که شاید اصلا تحصیلات مربوطه را نداشته باشد. میگوید که مسئولین آموزشکده پیگیر مشکلات وامور هستند اما مسئولین بالاتر وزارت علوم با آنها همکاری نمی کنند واین مکان را به رسمیت نمی شناسند. در این آموزشکده، دانشجویان شبانه هزینه واحد عملی دروس را پرداخت میکنند، اما مسئولین دانشگاه برای آنها امکانات عملی جهت این دروس فراهم نمی کنند و به بازدیدی مختصر که آن هم در برخی موارد انجام می شود بسنده می کنند. داشتن دیپلم نظام قدیم برای دانشجویان محصل نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله فنی حرفه ای و یا کاردانش ویا رشته های نظری(انسانی، تجربی، ریاضی و هنرستان ) می باشد. درحال حاضر این شهرستان داراي ۸۵ مسجد، ۴۵۰ هيات مذهبي، ۵۸ تكیه و حسينيه، شش بقعه متبركه، یک حوزه علميه، یک سينما، یک فرهنگسرا، ۱۴ كانون فرهنگي هنري وابسته به مساجد، سه كتابخانه عمومی بنامهای شهید سلیمی،شهید رجائی واقع در شهرملارد و امام رضا (ع) شهرصفادشت می باشد.

به ازای هر کلیک 7 الی 50 ساتوشی دریافت میکنید.

تبصره1- مصادیق نقاط محروم موضوع این ماده و نام فرد و علت آن بهعنوان موارد استثناء به پیشنهاد دستگاه اجرائی مربوطه و تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعیین میگردد. سایر مراکز آموزش عالی استان نیز حداقل امکانات برای فضای آموزش عالی را دارند اما با کمبود و نبود فضای خوابگاهی، رفاهی و ورزشی به سر میبرند که به دغدغه دانشجویان و مسئولان تبدیل شده است. یک سالن مطالعه حتی در حد یک اتاق کوچک وجود ندارد و دانشجویان برای مطالعه ،بویژه زمان امتحانات مجبور به استفاده از راهروی خوابگاه است و واقعا درس خواندن بسیار مشکل است وآرامش و تمرکزی وجود ندارد. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید. به ازای هر کلیک 7 الی 50 ساتوشی دریافت میکنید. در زیر رشته های ارائه شده در هریک از زیرگروه های آموزشی را مشاهده می کنید که شما باتوجه به علاقه مندی و همچنین رشته تحصیلی هنرستان می توانید اقدام به انتخاب رشته نمایید. آیا فارغ التحصیل هریک از دوره های متوسطه هنرستان ها در یکی از شاخه های فنی حرفه ای و یا کار و دانش هستید یا شاید دارای دیپلم نظام قدیم هنرستان ها؟ آیا قصد ادامه تحصیل در یکی از مقاطع تحصیلی بالاتر و در رشته ای متناسب با رشته تحصیلی خود را دارید؟

دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاهوب سایت علمی کاربردی و شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. ابزار های ارتباطی که تحول عظیمی را رقم زدند ابتدا از تلویزیون شروع شدند و در حال حاضر گوشی موبایل و بستر اینترنت به یکی از سریع ترین و مهمترین ابزار های ما برای برقراری ارتباط با دنیای پیرامونمان تبدیل شده است. باید درنظر داشته باشید که فلسفه ی تاسیس این دانشگاه تربیت تکنسین های کاردان متناسب با نیاز صنعت است پس طبیعتا عمده ی دروس ارائه شده در هریک از رشته ها به صورت عملی و کارگاهی برگزار می شود به گونه که چیزی در حدود ۷۰ درصد دروس کارگاهی و ۳۰ درصد بقیه دروس نظری است. سنگ بنای اولیه مراکز آموزش عالی با رویکرد تربیت تکنسین های فنی با مدرک کاردانی در رشته های گوناگون و متناسب با نیاز صنعت کشور، حدود ۵۰ سال پیش، تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش گذاشته شد. از زمان ابلاغ این قانون، سازمان بیمه سلامت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتزع و با حفظ شخصیت حقوقی و استقلال مالی و کلیه امکانات براساس اساسنامهای که به تصویب هیأت وزیران میرسد، وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اداره میشود.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.