شرایط ثبت نام و منابع کنکور

چرا کنکور دشوار بهتر است؟ (بهروز class= اگر میخواهید در کنکور پیش رو شرکت کنید و نمیدانید در فرصت باقیمانده باید چطور درسهایتان را اولویتبندی کنید؛ اگه میخواهید در زمینه دروس مختلف موفقیت بیشتری داشته باشید؛ اگه میخواهید از مقاطع تحصیلی پایینتر برای کنکور آماده شوید و اگه میخواهید بالاترین نتیجه رو از مطالعات قبل از کنکور بهدست آورید، بهترین گزینه این است که از طریق سایت با خدمات برتر آموزشی آنلاین آکادمی آشنا شوید و برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید. قبل از پشت کنکور ماندن اشتباهات خودتان را استخراج بکنید و تصمیم بگیرید که اشتباهات را دوباره تکرار نکنید. شما زمانی می توانید یک پشت کنکوری موفق باشید که اشتباهات پارسال خودتان را تکرار نکنید. وقتی ما پشت کنکور بمانیم و دوباره اشتباهات سال قبل را تکرار کنیم هما نتایج قبلی رقم خواهد خورد. من وقتی با مشاور کنکورم صحبت میکردم، آخرش میگفتم برایم فاکتور طلا را بنویسد. من هر وقت یک برنامه تلویزیونی میبینم که مشاور در مورد هدفها و آینده روشن صحبت میکند، دوست دارم از دانشگاه انصراف بدهم و به عقب برگردم و دوباره کنکور بدهم.

مشاور کنکور بندرعباس

Learn 20+ ways of enjoying this tortilla trend (plus TIPS!) - including vegan tortillas, low-carb wraps, dessert options, and more! از طرفی آشنایی با بودجه بندی سوالات موجب می شود، بدانید از کدام یک از مباحث کتاب های درسی سوالات بیشتری مظرح می گردد و بدین ترتیب با شیوه مناسب تر و برنامه ریزی دقیق تری نسبت به مطالعه دروس خود بپردازید. ۱۱- بعد از شرکت در هر کنکور آزمایشی آن را تحلیل کنید و علت اشتباهات خود را بیابید و سریعاً نسبت به جبران آنها اقدام کنید. ما برای آن دسته از داوطلبانی که از مشاوره گروه استفاده میکنند و مایل به شرکت در کنکور آزمایشی هستند، نمونه سوال و آزمون در ۳ درس اصلی کنکور علوم شناختی طراحی کرده ایم. در صورتی که مشاور خود تجربه شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه های برتر را داشته باشد به شکل بهتری می تواند دانش آموزان را راهنمایی کند، زیرا خود عملا در شرایط فعلی دانش آموز بوده است و تمامی حوادث، سختی ها و محدودیت های وی را درک می کند. جهت اطلاع از نحوه، زمان و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. به شما راهکار ارائه میدهد برای مثال شما میخواهید یک کتاب کمک درسی برای درس زیست انتخاب کنید اما برای انتخاب بین چند گزینه شک دارید اینجاست که مشاور با درایتی که نسبتبه منابع آموزشی دارد و با در نظر گرفتن خصوصیات تحصیل یا شخصی شما میتواند به شما کتاب مناسب را ارائه دهد اما اگر شما در همین مقطع مشاور نداشته باشید مجبورید از دوستان خود سوال کنید و آنها هم با در نظر گرفتن شرایط خود به شما جواب میدهند و شما کتاب را بر اساس شرایط دوستان خود برای خودتان انتخاب میکنید و بعد از چند ماه اتلاف وقت متوجه میشوید این کتاب برای شرایط تحصیلی شما مناسب نبوده و مثالهایی از این قبیل که در فرایند تحصیلی که در آن یک مشاور کنکور خوب (او گفت) وجود ندارد میتواند به شما آسیب بزند .

تو مجبوری برای فهمیدن ماجرا دست به جیب شوی.

مشاوران با تجربه در این زمینه، از تمام چالشهایی که ممکنه تو مسیر انتخاب رشته کنکور قرار بگیره، آگاه هستند و برای هر کدوم از این موانع راه حل مناسبی سراغ دارند. سلام خسته نباشید ببخشید من ورودی امسال هستم دانشگاه آزاد بعد الان انصراف میخام بدم گفتن۵ تومن میشه جریمش میخاستم بدونم اگه من جریمه رو نپردازم آیا تو انتخاب رشته ای که برا بهمن میکنم مشکل پیش میاد؟ تو مجبوری برای فهمیدن ماجرا دست به جیب شوی. کنکور مثل دریایی است و همه در آن دست و پا میزنند و مشاوران کنکور غریق نجات یا فرشته نجات هستند. با این حال معنی حرف ما این نیست که شما برای آماده شدن برای کنکور انسانی نباید علم و دانشی کسب کنید یا تسلطی بر درسها نداشته باشید. منابع دروس عمومی و اختصاصی در هر درس هر ساله سازمان سنجش طبق اطلاعیه اعلام می کند که ما آن را به صورت چارت برای شما آورده ایم. همیشه سعی کرده ایم که با راهنمایی های خود شما را حتی یک قدم به موفقیت و هدف های زیبایتان نزدیک کنیم.😍 اگر سوالی از بودجه بندی کنکور 1401 انسانی و یا هر سوال مشاوره ای دیگر داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید و یا حتی از طریق تلگرام و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

مشاور کنکور چت

بعد از این که موسسه انتخاب رشته بارسا تستهای روانشناسی رو گرفت و مشاوران ما نتایج رو بررسی کردند، نوبت به این میرسه که با عمق بیشتری خودتون رو بشناسید. درصد و رتبه مورد نیاز قبولی پرستاری سراسری 1400 ( 9000 کارنامه قبولی پرستاری 99 ) : رشته پرستاری یکی از محبوب ترین رشته های کنکوری در سال های اخیره ، مخصوصا با بالا گرفتن درخواست کار برای پرستاری این رشته جزو رشته ها مورد استقبال قرار گرفته برای همین ما در اینجار اخرین رتبه قبولی پرستاری سراسری رو برای انتخاب شما در اختیار شما قرار میدیم. شاید هم دوست داشته باشید به صورت درس به درس فارسی رو بخونید در این صورت بهترین کتاب حال حاضر درس به درس فارسی خیلی سبز هست ولی باز هم توصیه ما موضوعی خوندن هست. بعضی از مشاورین کنکور مثل مربی فوتبالی هستند که هیچ عکسی با شورت ورزشی ندارند و خودشان شاخ کنکور را نشکستند، ولی خیلی ادعا دارند و میخواهند به صورت تضمینی به دیگران هنر تک رقمی شدن را یاد بدهند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما