صفر تا صد برنامه ریزی کنکور 1401

اما چگونه است که بسیاری از شاگردان شما رتبه های برتر کنکور را از آن خود می کنند؟ یعنی بدانی چگونه ذهنت را بسوی موفقیت هدفگیری کنی ، چگونه انگیزه هایت را تا زمان برگزاری کنکور قوی و قدرتمند نگه داری ؟ چگونه برنامه ریزی کنی ؟ برنامه درسی ما بر اساس استراتژی زندگی سنجاب ها بنا شده است به همین دلیل است که این برنامه، یک برنامه منحصربفرد و ویژه است و علیرغم شایعات و تبلیغات فضای مجازی که مدعی هستند برنامه ها مرا می فروشند چنین برنامه ای تابحال در فضای مجازی یافت نشده است و آن برنامه ای که به اسم برنامه های بنده فروخته می شود، برنامه یکی از موسسات کنکور است که سالهاست بروز نشده است و حتی یک درصد هم با برنامه های گروه درس زندگی شباهت ندارد. دسته دوم نیز افرادی هستند که یا بصورت غیرحضوری و یا نامنظم در کلاس ها حاضر می شوند. در طی سالها تجربه کار با رتبه های برتر کنکور دریافته ام که آنها تسلط و باور خاصی بر روی توانمندی های خود دارند .

2. اسامی پروژه صفر تا صد حرف آخر، برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر ، برنامه چهار ماهه حرف آخر هر کدام منطق خود را برای نام گذاری دارند. علاوه بر مسائل درسی، مشاوران کنکور وظایف دیگری نیز بر عهده دارند که بیشتر روی مشکلات مربوط به روح و روان داوطلب است. مشاور های کنکور کمک چیکار می کنن که هر سال دانش آموز های زیادی با کنکور کمک کار می کنن ؟ درست است که مشاوره کنکور مساله بسیار مهمی است و در آینده تحصیلی و غیر تحصیلی شما تاثیر زیادی دارد اما نیاز نیست برای هزینه مشاور کنکور بیش از حد خرج کنید. من بهترین دبیران خصوصی را داشته ام و ساعتهای زیادی نیز درس خوانده ام اما هیچ نتیجه ای نگرفته ام . سیما گفت : جناب سینا تهرانی ،حرفهای شما سر زخمی را باز کرده است که فکر می کردم که مدتهاست خوب شده است . سیما گفت : در اینصورت بسیاری از مشکلاتم حل می شود!

مشاور کنکور بهروز محمودی

یعنی برنامه هر هفته با هفته بعد ممکن است تفاوت های بسیاری داشته باشد. از نگاه سیناتهرانی که برنامه های درسی اش زبانزد است، یک برنامه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مدت زمان کنکور زبان چه مقدار است؟ جزوات جمع بندی همه دروس کنکور رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و زبان های خارجه . در فیلم بالا توضیحات استاد عبدالرضا منتظری مدیر عامل و مدرس ریاضی مجموعه حرف آخر در رابطه با برنامه مطالعاتی حرف آخر را میشنوید. به خصوص قبل از اینکه در سالیان اخیر کنکور تجربی به پرمخاطب ترین کنکور آزمایشی دانشگاه ها تبدیل شود، کنکور ریاضی بیشترین شرکت کننده را داشت. اما وقتی شانسش را با حرفه ای ها در کنکور امتحان می کند و برای اولین بار شکست می خورد، چون آمادگی ندارد، نمی تواند از عهده آن برآید. بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ۹۹ این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا پس از محاسبه درصد دروس امتحانی، با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه، رتبه و شانس قبولی خود را تخمین زده و قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری به بررسی شانس قبولی خود بپردازند. پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه حضوری حتما در سایت ثبت نام کنید و از ساعت حضور مشاور تخصصی در موسسه مطمئن شوید.

همچنین هر سال برنامه های ما نسبت به سال قبل تغییرات بسیاری می کند، یعنی هم از لحاظ منابع و هم از لحاظ متدهای مطالعه و تست زنی بروز می شود. شاگردان من دو دسته هستند، دسته نخست دانش آموزانی که سال آخر را در مدارس عادی دولتی یا غیرانتفاعی تحصیل می کنند تا بتوانند برنامه های درسی و روشهای مطالعاتی ما را بخوبی اجرا کنند. اما آنها که سر و ته تحصیلات مدرسه را با نمرات پیش پا افتاده و به زور سمبل می کنند، در نهایت مشاغل خارق العاده ای دست و پا کرده و سرنوشت خوبی برای خود رقم می زنند. در مدرسه شاگرد با استعداد ، بی دردسر موفق می شود . با اضافه کردن دفترچه برنامه ریزی 6040 به سبد خرید محصول را بصورت مجازی دانلود کنید. مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده است که در هر زمان و در هر مکانی ، با کمترین هزینه بتوانند از خدمات مشاوره ای استفاده کنند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما