جستجو
Close this search box.

ظرفیت پذیرش رشته تجربی 99 – آرال دانش

سلام و عرض ادب بنده در حال حاضر دانشجو هستم دانشجوی فیزیوتراپی خارج از کشور ولی دیپلمه سال ۹۰ هستم ایا میتونم در طرح سال ۹۸ ثبت نام کنم? یا بهتره کنکور شرکت کنم و فرستادن کارنامه احتمال پذیرشم رو بیشتر میکنه؟ تعداد زیادی از دانش آموزان کنکوری از تست زنی غافل هستند و عمده وقت خود را برای مطالعه می گذارند، علت را نیز تنبلی و خسته کننده بودن تست زدن می دانند؛ شرکت در کلاس ها یک مزیت مهم برای این دسته از دانش آموزان دارد، و آن این است که تست های زیادی در مقابل دیدگان آنها توسط استاد حل می شوند و فرد با شیوه های حل تست، فرمول ها و مفاهیم آشنا می گردد. در توضیحات زیر 12 راز مهم برای اعتماد به یک مشاور را به همین منظور ارائه می دهیم. یکی از موثرترین تکنیک های 8 گام مهم رتبه های برتر برای برنامه ریزی درسی ، بلد بودن راه های افزایش ساعت مطالعه است. حتی اگر مسیر را بلد نباشید و یک نقشه راه داشته باشید، باز به مقصد خواهید رسید. متأسفانه نمونه هایی نظیر این دختر خانم بسیارند، این دسته از بچه ها در اثر رفتارهای غیرحرفه ای اطرافیان و محیطی که در آن زندگی کرده و یا تحصیل می کنند، کاملاً باور کرده اند که شکست خواهند خورد برای همین دست از تلاش برمی دارند و حتی ممکن است تلاش هایی که در جهت آموزش آنها صورت می گیرد را نیز ضایع کنند.

مشاوره صوتی کنکور

Süß, kross, lecker وقتی به سراغ او رفتم و علت را جویا شدم، ایشان گفت که منتظر خواهرش است که با بنده کلاس داشته و وقتی سر صحبت را با او باز کردم متوجه شدم که او سه سال قبل به دلیل رفتار اشتباه و توهین آمیز دبیر شیمی مدرسه اش، علیرغم شایستگی در کنکور سراسری نتیجه خوبی کسب نکرده و از آن به بعد هم دیگر قید کنکور را زده و زندگی را بر خود حرام کرده است. نظارت کلیه ی طرح های مشاوره ی تحصیلی و کنکور شخصا با خود جناب تهرانی می باشد و در صورت لزوم ، ایشان ورک شاپ های مشترکی نیز برای متقاضیان کلیه ی طرح ها برگزار خواهند نمود. سوالاتی هم که در حیطه اختیارات و یا اطلاعات من باشه، خودم پاسختون رو خواهم داد. سلام بچه ها من علی رضا هستم از دستیاران آقای سیناتهرانی مشاور کنکور و مدیر این وبلاگهرگونه سوالی که از گروه درس زندگی در زمینه کنکور یا شخص سینا تهرانی دارید می تونید در بخش نظرات این بخش مطرح کنید، من هر هفته سوالاتتتونو در اختیار سینا تهرانی یا دستیاران دیگه ایشون قرار می دم و جواب اونو براتون در بخش نظرات می ذارم،اگر هم سوالتون خصوصی باشه به ایمیلتون ارسال می کنم.

بنده دانشجو ترم ۷ مهندسی مکانیک هستم ، برای ترم ۸ تنها ۱۰ واحد دارم و میخوام مجدد در کنکور تجربی سال ۹۸ شرکت کنم . سلام من یازدهم تجربی هستم و میخوام یه برنامه ریزی دقیق داشته باشم تا دروس دهم یازدهم و رو کامل مرور کنم و تست های زیادی بزنم اما ۷رکاری میکنم نمیشه و به مشکل بر میخورم میشه کمکم کنید. برای به حداقل رساندن استرس ، اطمینان حاصل کنید که در برنامه مطالعاتی شما ، اتفاقاتی مانند مریضی ، مسائل خانوادگی و مسئولیت های زندگی غیرقابل پیش بینی ، دیده شده و با وقوع هر کدام از آنها شما دچار استرس مضاعف نخواهید شد. قدم هفتم مشاور تحصیلی باید به تمام دروس دانش آموز تسلط کامل داشته باشد، زیرا مشاور تحصیلی باید بداند قسمت سخت کتاب شما کجاست و در برنامه ریزی که برای شما نجام میدهد زمان مناسبی را انتخاب کند و برای دروس ساده تر وقت کمتری بگذارد و به تناسب میزان اهمیت دروس تست های مشخصی برای محصل تعیین کند. سپس باید بگونه ای با او رفتار نماییم که احساس کند همانند سایر دانش آموزان جایگاه ارزشمندی در آن کلاس دارد. بله می توانید. ضمن اینکه دانش آموزان کلاس نهم برنامه ی درسی ندارند و همین مورد می تواند باعث کاهش شدید هزینه های مشاوره تحصیلی طرح های مورد نظر شود.

برای اینکه تست بیشتر بزنی باید درسنامه ساده تر داشته باشی و به خودت نگی برای حل تست آماده نیستم و هنوز جای کار دارم و … آها موفق باشی عزیزم، من دیگه همینا رو میدونستم البته خودم امسال میرم پیش یه خانمی تو نسل قلم نمیدونم میدونی کجاس یا نه ولی تازه شروع کردم جوری نیست که بگم آره خوبه حتما بیا ولی به نظرم اگه با آقا مشکل نداری و دوست داری حضوری بگیری اول اشکان کرمی رو پیگیری کن بعدم صدیق. روش خاصی که مد نظرم نیست… من بر این باورم که هر یک از این بچه ها بر اساس استعدادها و توانایی های فردی شان در صورت فراگیری روش صحیح فکر کردن، یادگیری را تبدیل به امری لذتبخش می نمایند. زیرا متأسفانه اغلب اینها آمادگی و علم لازم برای درک مقاومت دانش آموزان در برابر یادگیری را ندارند و نمی دانند که روش آموزشی ای که بکار گرفته اند در مورد این دسته از دانش آموزان مؤثر واقع نمی شود و لذا به اشتباه تصور می کنند، بچه ها افرادی ناتوان و یا بی استعداد هستند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.