ظرفیت پذیرش رشته تجربی 99 – آرال دانش

بنابراین در اولویت بندی دانشگاهها و شهرها حتما به این نکته توجه داشته باشید. دروسی هم که مشکل داری جاهای تست خیز بخون حتما صفر نزنی. روژانسلام به نخبه های بزرگوار من رشته ریاضی می خونم و امسال می رم کلاس دوازدهم بواسطه یاسمن زلفی که از بچه های مدرسه ما در شیراز هستش و احتمالا امسال از رتبه های زیر صد آقای تهرانی باشه با این مشاور تحصیلی عزیز آشنا شدم ولی نمی دونم آیا همین رشته ریاضی بمونم و برای کنکور ریاضی پیش ایشون برم یا تغییر رشته بدم به رشته تجربی چون هم رشته کامپیوترو دوست دارم و هم دندانپزشکی رو شما اگه جای من بودید کدومو انتخاب می کردید؟ دکتر سینا تهرانی به دلیل بالا بودن هزینه های جلسات مشاوره اش باعث گله بعضی از دانش آموزان شده است اما خوبی که دارد مهم ترین منبع اصلی برای درس خواندن را کتاب قرار می دهد و شما را مجبور به گرفتن معلم خصوصی و … لازمه در ابتدا بگم همه کارهای مهم زندگی آدم ها با برنامه ریزی به نتیجه می رسه. وی در پایان با ارائه پیشنهاد برای موثر بودن تصمیمات گفت: باید جذابیت رشتههای کار و دانش و فنی و حرفهای بیشتر شود تا همه به سراغ رشته تجربی نروند زیرا باعث تراکم داوطلبان در یک رشته میشود.

مشاور کنکور 1400

داوطلبان کنکور سراسری در تیرماه هر سال طی آزمون سراسری به رقابت با یکدیگر می پردازند. استاد من دانشجوی دوره روزانه هستم سال 1400 وارد دانشگاه شدم، میخواستم ببینم برای کنکور سال 1401 محدودیت انتخاب رشته دوره های روزانه برای داوطلبان امثال من برداشته میشه یا نه؟ این مقاله مختص معماران دوست داشتنی است که برای مقطع کارشناسی ارشد نیز انتخابشان رشته معماری از زیرشاخه های گروه هنر است. خب در واقع این وظیفه نظام آموزشی کشور است که باید معلمینی را پرورش دهد که قادر به آموزش این روش ها باشند اما تا آن زمان این تکلیف برعهده مشاورین تحصیلی است. نظام آموزشی فرسوده و سنتی و یا معلمین مدارس ؟ مرکز مشاوره کنکور دورخیز با بهره گیری از تیم مشاورین با تجربه، انواع خدمات مشاوره کنکور تجربی و ارائه پکیج های مختلف آموزشی به دانش آموزان، موفقیت آن ها را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر تضمین می کند. بحریعمری دلمون خوش بود که مدارس سمپاد درس خوندیم بعدش هم با کلی امید و انگیزه شدیم شاگرد سیناتهرانی و هرچی بنده خدا سعی کرد توی مخمون بکنه که همه چی درس نیست و باید در کنار درس روی پرورش شخصیتت کار کنی هیچ توجهی نکردیم اخر این شد که 4 سال وقتمو در رشته کامپیوتر شریف تلف کردم و تازه فهمیدم بنده خدا مشاور عزیزم چی می گفت !

سلام من امسال دوازدهم هستم و تو مدرسه سمپاد شهرستان درس می خونم و خب وضعیت مالی خوبی هم ندارممی خواستم بدونم کسی با شرایط من می تونه شاگرد آقای سینا تهرانی بشه؟ دکترسینا تهرانی از مشاورین معروف کنکور در ایران هستند، ایشان سال هاست که در این زمینه فعالیت میکند و دانشجویان بسیاری با ایشان تا کنکور پیش رفتند. شما میتوانید از طریق تماس با شماره زیر از ایشان وقت رزرو کنید. دوستان خوبم ممنونم که تا اینجا این مقاله را بررسی کردید اما هدیه ویژهای که برای شما در نظر گرفتهایم مرتبط به این مقاله است، اگر میخواهید در مسائل شیمی کنکور یک تحول جدی ایجاد کنید و به بهترین سبک ممکن سختترین مسائل شیمی حتی محلول و نامحلول را یاد بگیرید، ما یک هدیه ویژه برای شما داریم که شامل سختترین مسائل شیمی کنکور است و علاوه بر آن 30 ساعت آموزش از کل دروس کنکور شما میباشد که در 5 روز همراه با مشاوره تخصصی در اختیار شما قرار داده خواهد شد و با کمک آن میتوانید به 40 تست قطعی منمور پاسخ دهید. با عضویت در کانال ما میتوانید بهترین جزوه های کنکور را دانلود کنید.

آیا در بازار کلاس های کنکور و انتخاب دبیران خوب ، مشاورین متبحر و کتب مناسب مردد هستید، بنابراین با آفتاب همراه باشید تا در گفت و گویی اختصاصی با سیناتهرانی از موفق ترین مشاورین تحصیلی کشور و عضو گروه درس زندگی به بررسی عوامل موفقیت در کنکور بپردازیم. گاهی اوقات افراد در محل یا شهری قرار دارند که امکان رفت و آمد برای آنها وجود ندارد یا اینکه در نزدیکی آنها یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب تاسیس نشده است. لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد. اخیرا کارهای برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان سینا تهرانی توسط تیم ایشان انجام میشود و به صورت دوره ای با آقای تهرانی جلسات ارزیابی برگزار میشود.برای دانش آموزان شهرستانی امکان مشاوره تلفنی را نیز برقرار کرده است. به گفته ی دانش آموزان سینا تهرانی اگر طبق روش ایشان درس نخوانید و یا به برنامه های دکتر عمل نکنید شکی نکنید که شما را اخراج میکند و جلسات مشاوره با شما را کاملا قطع میکند. یکی از نقاط قوت سینا تهرانی در زمینه مشاوره کنکوربیشتر بدانید در اینجا بالا بردن انگیزه و کنترل استرس دانش آموز است و در زمینه برنامه ریزی بسیار سخت گیر است یعنی زمانی که به دانش آموزی برنامه میدهد اگر در آن برنامه کمی بلغزد و آن را انجام ندهد آنجاست که دکتر سینا تهرانی …

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما