عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب

[ad_1]

فرارو- تصاویر جدیدی از گوشی Realme 9 Pro Plus منتشر شده است که قابلیت تغییر رنگ قاب این دستگاه را به نمایش می گذارد.

به گزارش فرارو، این کمپانی فیلمسازی هفته آینده سری Realme 9 را ارائه خواهد کرد و قبل از عرضه آن ها اطلاعات زیادی از این گوشی ها در فضای مجازی ظاهر شد. در پست های قبلی ارزش احتمالی این اسمارت فون ها منتشر شد و حالا تصاویر جدیدی از آن ها منتشر شده است.

تصاویری جذاب از بهترین مدل این سری Realme 9 Pro Plus منتشر شده است. این تصاویر توسط Realme India منتشر شده است. در این عکس ها می توانید طراحی پنل پشتی این اسمارت فون و رنگ آبی Sunrise آن را مشاهده کنید. پنل پشتی دستگاه دارای رنگ بازتابنده بوده و مجهز به سیستم دوربین سه گانه است. جالب اینجاست که رنگ قاب پشتی گوشی در آفتاب تغییر می کند.

همانطور که از تجسم های قبلی مشخص است، این دستگاه دارای دو لنز است که به صورت عمودی، بالا و زیر یکی قرار گرفته اند. سنسور سوم در سمت راست است. این دستگاه دارای فلاش LED نیز می باشد. اگر به عکس ها دقت کنید، می بینید که یکی از این سه دوربین یک لنز 50 مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می کند. مشخص است که این لنز دوربین اصلی این دستگاه خواهد بود.

عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب // آماده عرضه
علاوه بر موارد فوق، به لطف اطلاعات ذکر شده در وب سایت های صدور گواهینامه و شایعاتی که در مورد دستگاه منتشر شده است، از ویژگی های این گوشی اطلاع داریم. گوشی هوشمند Realme 9 Pro Plus به صفحه نمایش 6.43 اینچی FHD + AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز مجهز می شود. این دستگاه دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد بود. در پنل پشتی سیستمی از دوربین های سه گانه با لنزهای 50 MP، 8 MP و 2 MP قرار دارد.
این دستگاه مجهز به تراشه Dimensity 920 است که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. Realme 9 Pro Plus دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع با ظرفیت 65 وات پشتیبانی می کند. برای امنیت، این دستگاه به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است.

عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب // آماده عرضه

عرضه گوشی های Realme 9 Pro Plus با قابلیت تغییر رنگ قاب // آماده عرضه

منبع: gizmochina

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما