(فیلم) نتیجه بازی نساجی «پرسپولیس 1-3»؛ گلهای اولیه تخت جمشید

[ad_1]

امروز (یکشنبه) از ساعت 17:10 با 10 دقیقه تاخیر در ورزشگاه امام رضا (ع) خیابان مشهد، تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در دیدار رفت هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. .

کمال کامیابی نیا در دقیقه 2، وحید امیری در 7 و حامد پاکدل در دقیقه 1+90 برای پرسپولیس و کریم اسلامی در دقیقه 16 برای نساجی در نیمه اول گلزنی کردند.

پرسپولیس با 38 امتیاز در این دیدار پیروز شد و باز هم اختلاف با سپاهان را به شش امتیاز رساند. سرخپوشان با این نتیجه هم تراز استقلال هستند و تنها به دلیل اختلاف گل در رده دوم جدول قرار می گیرند و امروز باید دیدار استقلال مقابل ذوب آهن را تماشا کنند.

تیم نساجی پس از 9 هفته شکست در این بازی طعم شکست را چشید و با 21 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

نیمه اول

2 دقیقه: پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسید. پاس دقیق وحید امیری در این صحنه و در نقطه کور مدافعان نساجی با یک ضربه سر خوب کمال کامیابی نیا را به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد تا شاگردان گل محمدی از موقعیت اول این بازی به گل برسند.

7 دقیقه: شروع طوفانی «پرسپولیس» گل دوم را برای این تیم به ارمغان آورد. در این صحنه پاس عمقی پهلوان روی امیر این بازیکن را با علیرضا حقیقی تک به تک کرد و ضربه دقیق امیر از روی پای دروازه بان نساجی گل دوم پرسپولیس را نیز وارد دروازه نساجی کرد.

16 دقیقه: کریم اسلامی به راحتی نفوذ رضا جعفری را از جناح راست پرسپولیس برگرداند و با بغل از این بازیکن وارد دروازه اول نساجی شد تا اختلاف را برای شاگردان الهامی به حداقل برساند.

21 دقیقه: اشاره مسعود شجاعی به تاخیر مدافعان پرسپولیس موقعیت خطرناکی بود که توپ از زیر پای کریم اسلامی عبور کرد و این فرصت توسط نساجی از دست رفت.

26 دقیقهاکبر صادقی از دور به راحتی در دستان حامد لک آرام گرفت.

28 دقیقه: ایوب کلانتری اولین کارت زرد را دریافت کرد.

30 دقیقه: شوت خطرناک جعفری از محوطه جریمه بعد از ضربه علی نعمتی به کرنر رفت.

32 دقیقه: داور به یکی از کارکنان کادر فنی پرسپولیس به دلیل اعتراض کارت زرد نشان داد.

45 دقیقه: پاس امیری و فرار موفقیت آمیز مهدی عبدی برای مدافعان نساجی این بازیکن را با واقعی تک به تک کرد اما ضربه محکم این بازیکن به تیر دروازه نساجی برخورد کرد و دفع شد.

نیمه دیگر

45 دقیقه: ساکت الهامی قبل از سوت داور از داور کارت زرد گرفت اما دلیل آن مشخص نشد.

49 دقیقه: مسعود شجاعی با اشتباه بازیکنان پرسپولیس از سیدرضا مهدوی کارت زرد گرفت.

51 دقیقه: احسان پهلوان هم برای اخطار اخطار گرفت.

62 دقیقه: کریم اسلامی باز هم با دویدن پشت سر مدافعان پرسپولیس موفق به گلزنی برای نساجی شد که این گل توسط کمک داور مردود و آفساید شد.

71 دقیقه: مهدی عبدی با ضربه سر بعد از ضربه ایستگاهی صفروف با اختلاف کمی برای دروازه نساجی گلزنی کرد.

73 دقیقه: اشتباه عجیب حامد لاک در عقب نشینی از دروازه و اختلاف نظر با مدافعان «پرسپولیس» موقعیت خطرناکی را برای کریم اسلامی به ارمغان آورد که ضربه سرکش این بازیکن به طرز خطرناکی از دروازه خارج شد.

78 دقیقه: ایوب کلانتری با بی احتیاطی ضربه ای به پای حامد پاکدل زد و با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

88 دقیقه: وحید امیری نیز به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت.

90 دقیقه: شوت همیشگی از پشت دروازه با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

90 + 1 دقیقه: حامد پاکدل از تعلل حامد شیری و ناهماهنگی هاگیگی در خط دفاع نساجی استفاده کرد و گل سوم پرسپولیس و یک ضربه ایستگاهی را وارد دروازه حریف کرد.

90 + 7 دقیقه: کریم اسلامی نیز با اشتباه شدید بازیکنان پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

90 + 8 دقیقه: هشدار دیگر این بازی وخدات هنانوف بود.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید گلمعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری (73 – متین کریم زاده)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (18 – حسن نجفی) منظمی) و اکبر صادق.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرج، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا (5+90 – رضا اسدی)، میلاد سرلک (86 – محمد شریفی)، احسان پهلوان (86 – علی شجاع) 90 – مهدی. مهدیهانی) و مهدی عبدی (75 – حامد پاکدل).

داور: سیدرضا مهدوی

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما