قیمت های عجیب سگ گله

[ad_1]

فرارو- پیش از این، سگ های گله در مناطق روستایی و عشایری به دلیل تعداد زیاد آنها معامله نمی شد. اما در حال حاضر آگهی های زیادی برای فروش سگ گله وجود دارد که گاهی به قیمت سگ های نگهبانی و خارجی می باشد.

به گزارش فرارو، بررسی قیمت سگ گله در تبلیغات نشان می دهد که قیمت آنها متفاوت است و قیمت سگ ها از 500 هزار تومان شروع می شود و در مواردی به 80 میلیون تومان می رسد. بیشتر آگهی هایی که قیمت بالایی دارند مربوط به سگ های نژاد ایرانی کهدریجان، سراب، آلابایی ترکمن، زوران و خراسانی می باشد.

یک تبلیغ کننده ساکن استان گلستان در توضیح تبلیغات سگش لوسی آلابایی با قیمت چهل و هشت میلیون تومان گفت که سگش از نژاد اصیل آلابایی از پدر زئوس و مادر طلاست. او همچنین تاکید می کند که سگش شناسنامه دارد و اگر خریدار خوبی پیدا شود، چندین سگ دیگر از این نژاد خواهد داشت و آنها را هم می فروشد.

یکی دیگر از آگهی‌دهندگان ساکن شهر فریدن در استان اصفهان برای سگ گله‌اش کهدریجانی ۷۰ میلیون تومان طلب کرده است. او گفت سگش پر سر و صدا است و به خوبی از گله مراقبت می کند.

قیمت های شگفت انگیز برای سگ گله!

سگ من کمیاب و جذاب است!

با یکی از آگهی دهندگانی صحبت می کنم که ساکن تبریز است و قیمت باغ وحش عراق خود را 40 میلیون تن تعیین کرده است. میگم قیمتی که برای سگت اعلام کردی کمه؟ افراد دیگری سگ های زوران را از 5 تا 20 میلیون تومان تبلیغ کردند.

می خندد و جواب می دهد: سگ من نوه زوران بزرگ است و پدر و مادرش قاضی خانواده کاکا هستند. بنابراین مانند دلار قیمت آنها روزانه تغییر می کند.

یعنی میخواستم بدونم چرا قیمت نژاد سگ اینقدر متفاوته که جز نگهداری گله کاری نمیکنن؟ او پاسخ می دهد که برادرم دیگر سوالی ندارد. سگ کمیاب و جذاب اصلا قیمتی ندارد. منتها میتونم 5 تومن هم کم کنم و 35 تومن بفروشمش.

آگهی دهنده دیگری برای سگ گله خود 30 میلیون تومان از ذوب آهن اصفهان طلب کرد. او در توصیف سگ خود نوشت که یک سگ گله نر همه 7 ساله هستند. اما مشخص نشده که چه نوع نژادی است.

از او می پرسم سگ شما کهدریجان است؟ پاسخ این است که بله، درست است.

از آگهی دهنده می پرسم که چرا نسبت به سایر سگ های کهدریجیانی اینقدر قیمت اعلام کرده است؟ او می گوید که پدر و مادر این سگ در کهریجون و به سگ قاسم کنبر معروف هستند. بنابراین ارزش بالایی دارند.

اما برای فروش سگش سریع تخفیف می دهد و اعلام می کند که حاضر است 5 میلیون تومان تخفیف بدهد و سگ را 25 میلیون تومان بفروشد.

او می گوید که سگ های این نژاد برای مسابقه سگ ها نیز خریداری می شوند و بسیار محبوب هستند.

چند سگ نگهبان خارجی؟

خرید و فروش سگ های خارجی که وظیفه آنها حفاظت از منازل و کلبه ها است در آگهی ها کاملا متفاوت است و قیمت قطعی ندارد. از معروف ترین آنها که در ایران خرید و فروش می کنند می توان به بول ماستیف، دوبرمن پینچر، ژرمن شپرد، سگ کن کورسو، سگ باکسر، سگ بزرگ دانمارکی و غیره اشاره کرد.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت سگ های نگهبان خارجی از یک میلیون و سیصد هزار تن شروع و به 70 میلیون تن می رسد.

آگهی دهنده ساکن تهران برای خرید یک جفت سگ دوبرمن مبلغ 50 میلیون تومان طلب کرد. او به سگ هایش توصیه کرد که یک جفت دوبرمن خاکستری خاکستری 2 ساله، مولد، پرانرژی و بازیگوش، قوی و نترس، پرحرف، علامت دار، آماده برای شکار، عضلانی و آموزش دیده را به دوستانی که می توانند از آنها مراقبت کنند، بدهند. تماس بگیرید لطفا

او می گوید هزینه نگهداری این دو سگ ماهیانه یک میلیون و پانصد هزار تن است. وی در خصوص گرانی سگ هایش نیز گفت که هزینه سگ های تربیت شده بسیار بالاست، چون برخی سگ ها آموزش نمی بینند، برخی قیمت کمتری برای آنها اعلام می کنند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما