مایگریشن اسکیلز :: مایگریشن اسکیلز

از بهترین منابع مطالعاتی کنکور 98 در مورد درس زبان انگلیسی می توان به کتاب میکرو انگلیسی دهم و یازدهم گاج و کتاب زبان خیلی سبز اشاره کرد که هم شامل درسنامه های کامل و هم تست های استاندار مطابق با سوالات کنکور هستند . این کتاب ها که بهترین منبع هندسه کنکور هستند، درسنامه نسبتاٌ خوبی دارند و تست های آن ها هم استاندارد و مطابق کنکور است. آزمون آیلتس (Inteational English Language Testing System) جهت سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت هـای تخصصـی و یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی زبان طراحی شـده است. آموزشگاه حصاری با بیش از 15سال تجریه در زمینه آموزش و مشاوره کنکور (به این سایت مراجعه کنید) در کرج .و کسب نتایج بسیار عالی و قابل ذکر توسط دانش آموزان آموزشگاه حصاری در کنکور سراسری سالیان گذشته کلاس های آمادگی کنکور سراسری خود را توسط بهترین و برجسته ترین اساتید کنکور ایران بری شما عزیزان برگزار می نماید. دانش آموزان گرامی می توانند گزارش کار های شبانه خود را به شماه ۰۹۱۶۳۶۶۵۶۶۱ در واتس اپ ارسال نمایند . در برنامه ریزی فاز تابستان داوطلبان میتوانند گزارش کارهای روزانه خود را نیز برای ما هر شب ارسال نموده و مشاور راهنما هر شب آن ها را بررسی و نکات لازم را بصورت کاملا رایگان به داوطلب ذکر می نماید .

مشاور کنکور همدان

داوطلبین همچنین میتوانند سوالات مشاوره ای خود را در پایان از مشاور بپرسند . در وبینارهای برنامه ریزی این موسسه ، ابتدا برنامه ریزی تحصیلی بصورت دو هفته ای و با چیدمان روزانه ( متناسب با هر سطح علمی ) به داوطلبین ارایه خواهد شد . عده ای از داوطلبین هستن که یا به خاطر وقت کمی که دارن و یا به خاطر اینکه بیشتر درس بخونن، ساعت زیادی رو برای برنامه ریزی درسی خود در نظر می گیرن. به این شکل می تونید اون درس رو تو ذهنتون سریع تر تثبیت کنید و وقت کمتری برای خوندن اون صرف کنید. قبل از برنامه ریزی درسی باید به توانایی خودتون در درس خوندن توجه کنید. ممکنه در ابتدای کار، توانایی شما 3 تا 4 ساعت درس خوندن در طی روز باشه. گفت: این دسته از دانشآموزان باید ابتدا محدودیت زمانی را برای خودشان درک کنند و با توجه به نیازها و تواناییهای خودشان بتوانند برنامهای منسجم و واقع بینانه طراحی کنند که با زمان باقی مانده همخوانی داشته باشد، دانشآموزانی که در این موقعیت قرار میگیرند و قصد شروع را دارند به جای حذف مطالب بهتر است که به اولویتبندی مطالب بپردازند، یعنی اولویت را به مباحث تستخیز و آسانتر کنکور و بعد در صورت زمان داشتن به مطالب سختتر بپردازند و همچنین استفاده از منابع کمحجمتر و در صورت نیاز استفاده از کلاسهای استاندارد و یا کلیپهای آموزشی را در دستور کار قرار بدهند، نکته حائز اهمیت این است که استفاده از کلیپها و کلاسها در مرحله آخر و در صورت عدم توانایی دانشآموز در فهم مطالب میتواند کاربرد داشته باشد.

اگر کارت پایان خدمت ندارند لازم است کارت معافیت دائم خود را ارائه دهند. زمان ساعت مطالعاتی خود را باید کم کم و با برنامه زیاد کنید. اما توجه کنید که این برنامه ریزی نباید هیجانی باشد و واقع بینانه نباشد. پس اگر شما یک داوطلب کنکور هستید، به این نکته توجه نمایید که همیشه باید در مسیر درست تلاش کرد، و زحمت کشید و اگر شما مسیر را اشتباه بروید مطمئن باشید که نتیجه ای مطلوب نخواهید گرفت و این نقش مشاوره تحصیلی و به خصوص مشاوره کنکور مجرب می باشد . یا مثلأ شما میتوانید زمانیکه در زنگ های تفریح در مدرسه هستید ، مقداری تاریخ ادبیات را مطالعه کنید. یکی از ویژگی های مهم مشاور کنکور داشتن آرامش و انتقال آن به دانش آموز و خانواده وی می باشد. سایت برنامه ریزی درسی از ابزارهایی است که دانش آموزان و خصوصا بچه های پایه دهم از آن بسیار استفاده می کنند. به این معنی که، درصدهای کسب شده توسط این فرد کاملأ طبق آن چیزی است که بودجهبندی کنکور معین کرده و براین اساس، درصد دروسی را که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، بیشتر از بقیه دروس است. در مسیر مطالعه برای کنکور ، رعایت برخی از موارد باعث می شود که نتیجه بهتری در کنکور سراسری کسب نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تخفیف تازه نفسا باشماره های زیر تماس بگیرید… پس ساعت جبران رو همیشه در برنامه ریزی های درسیتون در نظر بگیرید. پیش بیاد، می تونید تو این زمان هایی که در برنامه خود بهشون اختصاص دادین، دروس رو جبران کنید. شما می تونید هر روز یا هر هفته این مدت رو کمی اضافه تر کنید. یا مثلا زمانی که نمی تونید یه مبحث رو تو زمانی که براش در نظر گرفتید تموم کنید، این زمان ها می تونه خیلی کمک کننده باشه. مثلا اگه تو روند مطالعه تون یه اتفاق غیر منتظره مثل رسیدن سرزده مهمان و … مثلا اگر هر روز 15 دقیقه به زمان مطالعه خودتون اضافه کنید، در آخر هفته 1.5 ساعت به ساعات مطالعه دروس کنکور تون اضافه شده. همه بچه های ما باهوشند، اگر نخواهیم زورکی در رشته ای که استعدادی ندارند موفق باشند!! هیچ جامعه ای به این تعداد پزشک و مهندس نیاز ندارد!! مشاوره تحصیلی کنکور اصفهان شما را به سمت مقصدی که استعداش را دارید هدایت می کند. کنکوری های 1401 عضو گروه بزرگ ما شوید، تا کنکور شمارو همراهی خواهیم کرد…

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما