مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

دانش آموزان در هر گروه آزمایشی برای شرکت در کنکور و بررسی شرایط شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۱ ، می توانند همه روزه با مشاوران مرکز مشاورگروپ در ارتباط باشند. بسیاری از شهرهای ایران برای تاسیس دومین نمایندگی حرف آخر اقداماتی را انجام داده اند و دفاتر خود را راه اندازی نموده اند که دانشجویان می توانند به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنند و از مشاوره و راهنمایی مشاوران حرف آخر استفاده کنند ، در این صورت در وقت متقاضیان صرفه جویی شده و در عین حال از کلاه برداری جلوگیری می شود. به هیچ عنوان وقت خودتان را روی مباحث جزئی و جدید و چیزهای عجیب و غریب نگذارید. در این بخش نمونه سوال دینی دوازدهم درس 5 متوسط را برای شما عزیزان قرار دادهایم. روزی 13 تا 14 ساعت مطالعه را در برنامه ریزی درسی تان قرار دهید. نکته مهم دیگر که در یک ماه مانده به کنکور باید انجام دهید، مطالعه گزینشی است.

این همایش ها رو میتوانید به صورت حضوری و آنلاین شرکت کنید. بطور حتم این مطالب را شنیده اید که کار را به کاردان بسپارید و یا برای هر کاری به فرد متخصص آن کار مراجعه کنید. استفاده از همایش ها و کلاس های نکته و تست در یک ماه باقی مانده به کنکور، برای کسانی که از اردیبهشت برای کنکور شروع کرده اند و تا الان درصد زیر 25% تا 30% داشته اند، مناسب است. برای مثال کسی که تا الان عربی را اصلا نخوانده است، نباید از قواعد آن شروع کند. یادتان باشد ماه های آخر فرصتی طلایی برای جبران است پس شروع کنید و نا امید نباشید. با توجه به این مشاوره کلیه داوطلبان می توانند با توجه به علایق و همچنین استعداد های خود و رتبه کسب شده، بهترین رشته ها را پذیرفته شوند و همچنین با علم به تکنیک های انتخاب رشته با توجه به رتبه خود، بهترین انتخاب را داشته باشند. اما هدف مشاوره کنکور (bestclassic.ir) ، صرف نظر از دلیل مشاوره، این است که به شما کمک کند تا به مشکلات خود پی برده و راه حل های درستی را بیابید. در درس هایی که ضعیف هستید به شما کمک می کند تا یاد بگیرید و در درس هایی که قوی هستید باعث می شود شما بتوانید سریع تر درس ها را مرور کنید.

مشاور کنکور زاهدان

همانطور که گفتیم بین هر مطالعه ۴۵ یا حداکثر ۷۵ دقیقه ای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به خودتان استراحت دهید. حالا یا سینا تهرانی یا هر مشاور دیگه ای . سومین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که در یک ماه مانده به کنکور تمرکز خودتون رو روی همایش ها و کلاس های نکته و تست بگذارید. نکته مهم دیگر این است که به هیچ وجه در ماه های آخر، مخصوصا یک ماه مانده به کنکور، هیچ مبحث جدیدی نخوانید. پس تمرکز اصلی شما روی درس باشد اما حواست را به تمامی راه های کسب و کار در رشته ی خودت جمع کن. اما این مسئله به این معنا نیست که درسهای عمومی مانند دینی، ادبیات و … ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ ، مانند سالهای پیشین، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و به صورت اینترنتی انجام میشود. دست یابی به موضوعات از طریق مهارت های تفکر صحیح، ما را قادر می سازد دریابیم که دانش آموزان مان در حال حاضر چه می دانند و با علم به این دانسته ها ما می توانیم بر سطح توانایی ها و دانش قبلی آنها بیفزاییم. طبیعتا تجربه ما که یکبار با موفقیت هر چه تمام در کنکور سراسری شرکت کردیم میتونه برای شما راهگشا باشه و باعث میشه تا شما مسیر اشتباه رو انتخاب نکنید و از همین ابتدای کار در مسیری قرار بگیرید که میتونه نتیجه عالی برای شما در پی داشته باشه.

وابستگی به مشاور کنکور

انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است. خواندن دروس و مطالب جدید در ماه های آخر اشتباه بسیار بزرگی است. اصلا در این موضوع خساست به خرج ندهید. خیلی میتواند به شما کمک کند. برای این کار بهتر است از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید. البته آنلاین آکادمی خدمات آموزشی خودش رو به دانشآموزان از سال دهم تا کنکور ارائه میدهد و شما میتونید از سالها قبل از کنکور، هم در دروس مقطع تحصیلی خودتون موفق باشید و هم برای قبولی در آزمون کنکور برنامهریزی کنید. برای مثال می توان به ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای و شرایط آن اشاره نمود. آیا امتحانات نهایی در کنکور سراسری 1402 موثر است؟ مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن. نگویید:” من 10 درصد مطالب رو نخوندم برم این مطالب رو بخونم.” شما 90 درصد مطالبی را که خوانده اید مرور کنید. بودجه بندی را برای هر درس پیدا کنید و از مباحثی که بیشتر از آن ها سوال می آید روی همان مباحث متمرکز شوید. برای شناختن روش آزمون دادن به سبک رتبه های برتر، پیشنهاد می کنم که درباره دوره مدیریت آزمون بیشتر مطالعه کنید و از تخفیف محدود این دوره استفاده کنید.در ضمن اگه دنبال یک ابزار بی نظیر برای برنامه ریزی درسی به شکل اصولی هستید، کتاب برنامه ریزی با دوربین مدار بسته که دومین کتاب خودیاری جهان هست، می تونه تا حد زیادی به شما برای برنامه ریزی درسی و افزایش سرعت و کیفیت مطالعه کمک بکنه و انگیزه شما رو تا حد زیادی افزایش بده.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما