مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

یکی از بزرگترین دغدغه های هر داوطلب کنکور ارشد و دکترا اینه که وقتی من شغل خودم رو دارم و مسئولیت های زندگیم زیادهست، چطور میتونم مثل دوره ی دبیرستان و کنکور سراسری روی درس خوندنم اونقدر وقت بذارم و ساعات زیادی از روزها رو بهش اختصاص بدم. سلام روزتون بخیر من رشتم طراحی و دوخته میخوام کنکور تجربی بدم خیلیا میگن باید کتاباشو پاس کنم خیلیا هم میگن نه میخواسم بدونم باید پاس کنم یا نه میتونم کنکور بدم؟ سلام ،من دانش آموز سال چهارم ریاضی هستم،می خواستم ببینم میتونم از ریاضی به رشته آشپزی برم یا نه؟ لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور بندر عباس قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور بندر عباس می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری بندر عباس را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری بندر عباس یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور بندر عباس از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید. پس مسئله ایجاد انگیزه و حفظ آن در مسیر کنکور اهمیت خیلی زیادی دارد.

مشاور کنکور قم نی نی سایت

در واقع چند برنامگی بزرگترین معضل خیلی از دانش آموز هاست. برای مثال دانش آموزی که در درس شیمی خیلی مسلط است. در وبسایت دورخیز همه اطلاعات مشاوره رایگان کنکور از چنین منبعی تهیه شده است. کافی است سوالات خود را در بخش نظرات درج نمایید تا مشاور پاسخ سوال شما را به صورت آنلاین و رایگان بدهد. اگر کتابی با سطح متوسط را انتخاب کند از حل کردن سوالات آن به مرور کسل می شود. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. علاوه بر آن با شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت درسی شما برنامه ریزی اصولی انجام می شود. پس جنبه دوم و مهم استراتژی موفقیت این است که نقاط ضعف شما اصلاح شود و نقاط قوت را در همچنان در سطح بالا نگهداریم. پس اگه می خواید فرمول های فیزیک رو یاد بگیرید و تست های فیزیک رو قورت بدید، مقاله چگونه فیزیک بخوانیم رو تا انتها بخونید.چگونه ادبیات بخوانیم ؟ شما برای آنکه بتوانید در کنکور انسانی موفق شوید باید تکنیک بودجهبندی را خوب یاد بگیرید. حتی گاهی در میانه مسیر کنکور بارها هدف خود را تغییر می دهند و سردرگم می مانند. یعنی از قبل یاد می گیرید که راه کنترل هر یک از این افکار چیست.

خدماتی که می توانید در هریک از این حوزه ها دریافت کنید جزئیات بسیار بیشتری دارند. وقتی که یاد بگیرید انگیزه خود را حفظ کنید، با آرامش و بازده بیشتری درس خواهید خواند. حتما برای این که از ویژگی های کامل هرکدام از آن ها آشنا شوید، با موسسه دورخیز تماس بگیرید. اما وقتی که یاد بگیرید چگونه می شود انگیزه پایداری را برای خود ایجاد کنید، دیگر در این چالش ها به دام نمی افتید. اما انتخاب درست هدف و تداوم تلاش برای رسیدن به آن از مسیر مناسب، لازمه موفقیت شماست. حتی اکثر دانش آموزانی که هدف درستی انتخاب کردند، انگیزه کافی برای تلاش را ندارند. علت افت تحصیلی بعد از انتخاب منبع مطالعاتی اشتباه چیست؟ اگه در جستجوی پیگیرترین و بهترین مشاور کنکور هستید و به یک برنامه درسی خوب برای کنکور همراه با مشاوره کنکور (زیرچشمی نگاه کردن در این سایت دزدکی حرکت کردن) بلند مدت نیاز دارید، حتما مطالب این صفحه از وب سایت مشاوران ۱۰۰ را به عنوان یکی از معتبرترین سایت های کنکوری ایران مطالعه کنید و ویدیویی که در ادامه قرار داده شده را مشاهده نمایید تا وقت و هزینه خود را با انتخاب یک مشاور نامعتبر هدر ندهید.

مشاور کنکور بیگی

بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه، رشته های مورد علاقه خود را در انتخاب های خوش بینانه قرار دهید. علاوه بر این مشاوران انتخاب رشته تسلط خوبی بر روی رتبهی مورد نیاز برای قبولی در رشتهها دارند و از این طریق میتوانند کمک قابل توجهی برای شما باشند. علاوه بر اینکه مشاوران کنکور باید در جهت حل مشکلات دانشآموزان کوشا باشند، باید با خانوادههای داوطلبین خود نیز رابطهای دوستانه ایجاد کنند. داوطلبان این رشته باید نسبت به دروس زیست شناسی و شیمی و زمین شناسی (نه در همه زیرگروه ها) علاقه بالایی داشته باشند؛ همچنین در سایر دروس مثل ریاضی هم باید وضعیت خوبی داشته باشند تا بتونند تو کنکور تجربی ۱۴۰۰ رتبه خوبی کسب کنند و در رشته مورد علاقه شون قبول بشن. به این معنا که نه تنها از جمع بندی دروس دهم و یازدهم غافل نشوید، بلکه ساعاتی از روز را نیز برای آموختن محتویات درسی پایه دوازدهم اختصاص دهید. به این ترتیب روز های مفید مطالعاتی خود را از دست نمی دهید. این چالش ها می توانند ذهن شما را جوری متاثر کند که تا روز ها از درس خواندن دور بمانید.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما