مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

ببخشید با توجه به شرایط فعلی جامعه شما پیشبینی میکنید که کنکور به تعویق میفته یا سر جاش میمونه? چه کتابی رو معرفی میکنید؟ ما تو مقاله بهترین منابع زیست کنکور به شما بهترین منابع زیست کنکور رو معرفی کرده ایم. سطح کتاب: این کتاب مناسب دانش آموزانی است که تازه می خواهند مطالعه زیست را شروع کنند. برای منبع حمعبندی گفتید سیب مهروماه بگیریم ولی مهروماه اصلا برای دروس انسانیش کتاب جمعبندی چاپ نزده… شیمی انتشارات مبتکران مناسب ترین منبع برای سال دهم و سال دوم نظام قدیم است. نظرتون برای دروس فیزیک و ریاضی دهم و یازدهم تجربی منظور سال به سال چه کتابی در سطح متوسط به بالا مناسبه؟ به نظرتون میتونم باهاش ارتباط برقرار کنم یا مثل میکرو شیمی هست آیا میشه با اینا کنکورو صد زد ؟ سلام شما گفتین که کلیات تابع (دامنه ،تابع بودن ونبودن،برد،اعمال جبری،یک به یک وارون،ترکیب تابع رو باهم ودر یک هفته جلو بیاریم)ولی ریاضی جامعی که من دارم اینارو در کنار هم نداره.من چیکار کنم خودم برم تستاشو پیدا کنم و حل کنم؟ زیرا لازمه اثر بخشی دفتر برنامهریزی کنکور، مسلط بودن شما به اصول مطالعه کنکوری و برنامه ریزی تحصیلی و علم تحلیل دادههای روزانه شماست که در تخصص مشاور کنکور است.

۱ – چرا درس بخونیم و انگیزمون از درس خوندن چی باشه ؟

و اگه دانشگاه قبدل بش دوره روزانه هم زمان میتونیم در دانشگاه پیامنور ادامه تحصیلبدیم؟ جهت اطلاع از رشته های دانشگاه هنر تهران و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر تهران از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. با سلام. در حال حاضر اغلب مؤسساتی که مشاوره کنکور ارائه می کنند دارای مجوز مشاوره نیستند و برای مشاوره کنکور مجوز خاصی تعریف نشده است و شما محدودیتی در این زمینه ندارید. چرا که آموزشگاه هیچ محدودیتی برای ثبت نام ندارد و می تواند به جای تشکیل یک کلاس ۵۰ نفره با شهریه بالا، یک کلاس ۵۰۰ نفره با شهریه بسیار کمتر برگزار کند. ۱ – چرا درس بخونیم و انگیزمون از درس خوندن چی باشه ؟ چرا ویژه؟ چون برای ارائه انواع خدمات به شما دانش آموز کنکوری از روش های گوناگونی استفاده می کند. انگیزه و هدف، ویژه دانش آموزان و داوطلبان کنکور. عمده مشاوران تبلیغاتی برای جذب موسسات و کلاس ها و آزمون های آزمایشی و بخصوص منابع کنکور فعالیت می کنند و بصورت پورسانتی از جذب هر کدام از داوطلبان کنکور به سیستم و متناسب با سودهی آنها حقوق می گیرند که مسلما این افراد گزینه های مناسبی برای مشورت برای شما نخواهند بود .

مشاور کنکور شهرکرد

چحوری برنامه ریزی درسی کنیم ؟ سنجش سنجش یا کانون قلم چی قلمچی یا گزینه دو کدام آزمون آزمایشی بهتره کدام آزمون آزمایشی را انتخاب کنم؟ سلام استاد من پشت کنکوری ۹۸ام از کتابام میتونم استفاده کنم ؟ سلام ببخشید من دوره روزانه دانشگاه دولتب تحصیل میکنم میتونم بدون انصراف از دانشگاهم در کنکور سراسری سرکت کنم و انتخاب رشته دانشگاه ازاد رو فقط بزنم ؟ ملزوم به پرداخت شهریه است و فقط تحصیل در دانشگاه های روزانه رایگان می باشد. این سهمیه به متقاضیان بومی استان های دارای امکانات رفاهی کم، شامل ایلام، بوشهر، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان و به میزان حداقل 40 درصد ظرفیت کد رشته محل های ناحیه ای، کشوری و قطبی دوره های روزانه اختصاص می یابد. داوطلبان رشته ی ریاضی برای حل تست بیشتر و سنگین تر می توانند به سراغ فیزیک انتشارات الگو بروند. استاد کتاب فیزیک استاد محسن توانا و احمدمصلایی رو باهاش اشنایی دارید تحلیلتون دربارش چیه مناسب دوران تابستون 99 هست و یا حتی طول سال و طبق ازمون ها؟ سلام برای منطق فلسفه پایه مشاوران بهتره یا گاج؟ کتاب هندسه ی تحلیلی انتشارات خیلی سبز از سایر گزینه ها برای این درس بهتر است گرچه اگر علاقه ای به تست های سنگین تر داشتید مانند هندسه ی پایه برای حل تست بیشتر به سراغ هندسه ی تحلیلی انتشارات نشر الگو بروید.

مشاور کنکور همدان

از تابستان امسالتون استفاده کنید که درس های خونده نشده نهایی رو جبران کنید همین… داوطلبان عزیز با استفاده از این مشاوره خواهند توانست از فنون مختلفی که برای انتخاب رشته فنی حرفه ای نظام جدید بدان نیازمند اند آگاه گردند. مواجه می شوند. در صورت بروز چنین مشکلاتی می توانید با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا مشکل خود را رفع کنید. ما به شما کمک میکنیم تا در مهمترین سال زندگیتان، بهترین خود را اجرا کنید و عالیترین نتیجه را بگیرید. من کنکوری سال۱۴۰۲هستم امسال میرم یازدهم به نظرتون از الان میتونم جامع خیلی سبز برای درسای تخصصی بگیرم که دیگه برای سال کنکور کتاب جدید نگیرم ؟ بهترین مشاوره کنکور انسانی مشاوره ایه که در اون مشاور در هر زمان از سال کنکور و در هر سطحی که شما قرار دارین،مسیر ارتقا و پیشرفت رو واستون هموار کنه و در این مسیر پر فراز و نشیب شما رو همراهی کنه تا در نهایت به اون موفقیتی که در نظرتون هست،برسید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما