مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400

سلام استاد من یکی دوروز پیش درمورد شروع برای پیراهای ازاد ازتون سوال کردم ک شدنیه یانه..راستش دوروزه شروع کردم و خداروشکر خوب دارم پیش میرم.فقط یه سوال برام مونده من دانشجوی فوق لیسانس هستم و چون بازارکار گروه تجربی خوبه دارم اینکارو انجام میدم بنظر شما اینکار درسته؟ یه سوال داشتم و اون اینکه آیا برای دوران کنکور مشاور لازمه؟ با توجه به عوض شدن کتابا احتمالا نمیتونم دیگه کنکور بدم،به نظرتون بهترین روش برای تغییر رشته چیه؟ با توجه به اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور ، انتخاب بهترین مشاور از دغدغه های داوطلبان کنکور 1400 است. وقتی یه دانشآموز المپیاد رو پشت سر بذاره، دیگه استرس نداره، چون فارغ از بحث نتیجه، به یه آزمون خیلی بزرگ رو پشت سر گذاشته، منم دقیقا اینجوری بودم چون من آزمون خیلی سختی مثل المپیاد رو پشت سر گذاشتم، زمان آزمون المپیاد هول شدم و سوالهای آسون رو حل نکردم ولی سوالات سخت رو حل کردم و در نهایت از کسب مدال باز موندم، اون استرس سنگین برام درس عبرت شد و روز کنکور تونستم خودم رو مدیریت کنم و با آرامش روانی آزمون دادم. در حقیقت کنکور یه سری محاسبات خیلی پیچیده داره که من باهاش کاری نداشتم و اهمیتی برام نداشت و احتمالا بهتره برای شما هم اهمیت نداشته باشه.

مشاور کنکور فرهادیان

بنابراین سختگیری در خروجی دانشگاههای رشته پزشکی به نظر منطقیتر است؛ آیا صرف داشتن هوش بالا و گذشتن از سد کنکور کافی است و میتواند تضمین و تعهد اخلاقی برای یک داروساز ایجاد کند که از علم و تخصصش در راه نا صحیح لابراتوار مواد استفاده نکند؟ کارشناسی ارشد رشته علوم ورزشی یا تربیت بدنی ، در 5 گرایش ارائه می شود. سلام من میتونم چاپ 99 و همه کتاباروبخونم یا باید حذفیات و پیدا کنم و بخونم😐؟ من درس خوندم که بهترین باشم و نهایتا تو سه تا زیر گروه رتبه 1 شدم. تمام ویژگی ها و توانایی هایی که از یک مشاور خبره انتظار می رود مورد بحث و بررسی کامل قرار گرفته اند تا دانش آموز با اطلاع از آنها با اطمینان خاطر بیشتر و خطای کمتری مشاورش را برگزیند. شما فکر میکنید که دانش آموز کنکوریای که باید از 1 تیر شروع کنه ولی از 15 شهریور شروع کرده موفق نمیشه؟ لازمه موفقیت در کنکور، بالا بودن ساعت مطالعاتی دانش آموز نیست بلکه کیفیت درس خواندن است که اهمیت دارد؛ بدین ترتیب باید کلیه روش های مطالعه، مانند تندخوانی، جمع بندی و … مشاور داشتن نه برای موفقیت تو کنکور لازمه و نه کافی.

پاسخ آقای سخایی راد: «فلسفه معلم و کلاس درس نه برای امروزه، نه دیروز، نه یک هفته پیش و نه یک هزار سال پیش. من به عنوان کسی که 8 ماه پیش کنکور دادم و همه چیز رو یادم هست، باید به اولیا توصیه کنم سعی کنید شنونده باشید، یعنی سعی کنید اجازه بدید به بچهها که خودشون حرف بزنن و نه اینکه شما بپرسید و مجبورشون کنید که توضیح بدن. مشاوره کنکور – از طریق مقاله زیر کلیک کنید در شیراز نیز همچون شهرهای دیگر یکی از دغدغههای بزرگ برای دانش آموزان و خانواده های آنها میباشد. بعد از یک دهه کار هنوز هم فقط خودم به دانش آمورانم برنامه شخصی میدم . شبکههای اجتماعی مانند واتس آپ کار مشاورین را به میزان بسیار زیادی آسان کرده و سرعت بخشیده است. با گوشزد کردن نکاتی بسیار مهم از بروز اشتباهات جلوگیری می کند. اصل پیش نیاز این است که: برخی از دروس به دنبال مباحث قبلی می آیند، به گونه ای که برای یادگیری به آنها نیاز دارید مباحث قبلی را نیز به خوبی فراگرفته باشید، برای مثال در درس زیست شناسی اطلاع از ساختار سلول، قسمت های مختلف آن، وظایفش و همچنین انواع آن پیش نیازی برای دیگر مباحثی است که در آینده تدریس می شوند، پس اگر آنها را خوب یاد نگرفته باشید یادگیری مطالب آینده برایتان بسیار سخت خواهد بود.

به این فکر کنید که شما دارید ذهنتون رو تغذیه می کنید که مطالب رو بهتر یاد بگیره و این به نوعی یک خدمت به مطالعتون هست. شاید کمتر کسی تصور می کرد، مشاور مدیریت و علوم موفقیت فردی که جایگاه ویژه ای در میان زنان و مردان فرهیخته داخلی و خارجی برای خود بازکرده بود به یکباره تصمیم بگیرد تا وارد عرصه مشاوره تحصیلی شود اما او خیلی زود شایستگی هایش را به رخ رقبای با سابقه خود کشید. از طرفی با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای رشته های خوب قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن شرایط خاص خودش رو می طلبه که در نوشته زیر سعی داریم به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در کسب این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر شدن سهیم باشیم. در واقع می توان گفت که بدون مشاور می توان در کنکور موفق شد، ولی داشتن مشاور کمک می کند که مسیر هموارتر شده و راحت تر مسیر رسیدن به موفقیت در کنکور طی شود.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما