مشاوره انتخاب رشته کنکور

2. متخصص بودن مشاور: داشتن اطلاعات کافی از روش های یادگیری و نظریات مختلف در مورد آن و استفاده از این دانش در جلسات مشاوره و نیز آشنایی کامل به مسیر تحصیلی که دانش آموز باید آن را طی کند. و اینکه اگه قبول بشم این سه سالی که درس خوندم از معافیت رشته ی جدیدم کم میشه ؟ گاهی دوست دارید یک نفر پا به پایتان بیاید و جاهایی که احساس می کنید بریده اید، نوری در دلتان روشن کند. برای انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان سال 99، نیاز به اطلاعاتی از قبیل رتبه کل، رتبه سهمیه، رتبه خود در زیر گروه ها و در رشته های مختلف، دارید با توجه به شرایط عمومی، اختصاصی و علایق خود می توانید ، رشته انجام کنید. در این بخش از پاد کنکور اهداف مشاوره تحصیلی و اهمیت مشاوره کنکور را بررسی می کنیم. معرفی برترین منابع به شما کمک می کند که با صرف زمان بهترین نتیجه را بگیرید. با معرفی منابع می توان سرعت رسیدن به هدف را بسیار بیشتر کرد. مشاور خود این مسیر را طی کرده است و سال ها به دانش آموزان کمک کرده، تا مسیر تحصیلی را طی کنند و به مشاور کنکور در تبریز – روی وب سایت بعدی کلیک کنید – اهدافشان برسند.

مشاوره کنکور آنلاین چت

فکر می کنند برای موفقیت در کنکور نیازی نیست حتما مشاوره تحصیلی داشته باشند. مرکز مشاوره تحصیلی ما در اصفهان با مجوز و زیر نظر سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کل کشور، ارائه دهنده جامع ترین خدمات مشاوره تحصیلی در سطح استان می باشد. خیلی از دانش آموزان قبل از اینکه برای مشاوره مراجعه کنند، چند dvd و کتاب کمک آموزشی تهیه کرده اند. هر چند باید بپذیریم که لزوما سعادت و خوشبختی آدمها بستگی به قبولی المپیاد یا کنکور نداره اما اگر میخواهیم تو کنکور موفق بشیم وظیفمون اینه که همه تلاشمون رو بکنیم. اما یک مشاور کنکور، اگر واقعا دلسوز باشد می تواند بهترین منابع و به صرفه ترین راه ها را به شما نشان دهد. اگر منابع خوبی داشته باشید، هم در زمینه مالی برایتان به صرفه است، هم کمک می کند تا در زمان کمتر، حجم بیشتری از مطالب را یاد بگیرید. یکی دیگر از مهم ترین فواید داشتن مشاوره تحصیلی، کمک به صرفه جویی در هزینه ها است. در اینصورت هم در زمان تان صرفه جویی می شود و هم در مبلغی که برای تهیه آن باید پرداخت کنید.

در بین موارد باقی مانده، به سراغ گزینه هایی بروید که فکر می کنید در آنها استعداد دارید. و با همان منابع بتوانید به درصد دلخواهتان برسید. این آزمون ها هماهنگ با بودجه بندی آزمون آزمایشی قلم چی می باشد و طی دو روز قبل آن برگزار می گردد، تا شما هم برای آزمون خود آماده شوید و هم این که بتوانید با سوالات سطح بالا در زیست و شیمی برخورد داشته باشید. این باعث می شود که مشاوران با مشکلات به خوبی رو به رو شوند و در نهایت شما را به بهترین روش ممکن هدایت کنند. وقتی به ما مراجعه می کنند می گویند طوری به ما برنامه دهید که به همه اینها برسیم. مشاور خوب مشاوری است که با توجه به تفاوت های دانش آموزش و نیز در نظر گرفتن سطح علمی او برنامه ریزی می کند. همچنین در بخش مشاوره ما جزوه های زیست شناسی برای کنکور با تمام نکات را نیز آماده نموده ایم که از جزوه های مدرس برتری کشوری مهندس شاکری می باشد. جمع بندی طرح کنکور و برنامه های درسی نیم سال اول تحصیلی در تابستان بسیارحائز اهمیت و راهگشا خواهد بود برای بهتر نتیجه گرفتن حتما مطلب مدیریت کنکور و مدرسه در سال دوازدهم را نیز مطالعه کنید.

مشاور کنکور در اردبیل

متغیر خواهند بود. پس از اینکه موارد خود را نوشتید، یک بار دیگر آنها را خوانده و مواردی را که فکر می کنید کمتر به آنها علاقه مند هستید را خط بزنید. اگه نیاز داشتین میتونین با شماره تلفن پشتیبانی ۰۹۲۲۹۵۱۴۷۶۱ تماس بگیرید و سوالاتی که دارید رو از ما بپرسین ! نیاز داریم تا کسی به ما دلگرمی و انگیزه دهد. ما با بررسی کتب مختلف و همچنین جزوه های اساتید مختلف بهترین ها را پیشنهاد می کنیم تا در راه رسیدن به کنکور شما آسان تر شود. به همین منظور گروه لیموترش با تکیه بر تجربه ی خود همیشه انگیزه ی دانش آموزان را در سطح بالا نگه داشته تا تلاش آن ها بیش از پیش شود و ناامید نشوند. بله میشه ولی به نظر من تمرکزت رو بزار برای بالابردن نمرات خرداد ماه فارغ از اینکه نمرات نیمسال اول چی شده… ما بر آنیم که مشاوره را به افراد کاردان سپرده تا شما فقط بر روی درس و مطالعه ی کتاب های درسی تمرکز داشته باشید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما