مشاوره تحصیلی رایگان

چطور بهترین مشاور تحصیلی کنکور را انتخاب کنیم؟ - ایمنا در حالی که اگر مشاور شما فردی باتجربه و با مهارت باشد، میتواند علاوه بر آموزش روشهای صحیح مطالعه، تست زنی و … در حالی که این تصور تا اندازه ای اشتباه است. برای پذیرش در رشته های تربیت معلم حداقل رتبه چه رتبه ای است؟ مشاوره رایگان با رتبه های برتر سهم بسزایی در پذیرش شما در رشته های مورد علاقتان ایجاد خواهد نمود. نمیخوام اسم بیارم ولی یه روز توی جشنواره تقدیر از رتبه برتر ها بودم خیابون انقلاب تهران و وقت این بود که بچه ها برن سلف دانشگاه غذاشون رو بگیرن و این جشن داشت یکم طول میکشید ، آقای رییس داد میزد کجا دارین میرین ؟ از این رو هر فرد در دوره دانش آموزی خود، به دنبال راهی است که به سرعت به اهداف و مقاصد خود در این راستا، برسد اما همچنین در این بین افراد زیادی هستند که خود را گرفتار سردرگمی می یابند و نا امیدی بر آن ها چیره می شود.

مشاور کنکور قیمت

مشاوره تحصیلی رایگان - با رتبه های برتر + تضمین قبولی - ایران تحصیل دانستن این اطلاعات به ما کمک میکنه که برای مباحث آسون تر و تست خیز تر زمان بیشتری بذاریم و مباحث سخت و بدون تست رو بذاریم کنار و وقتمون رو بهشون اختصاص ندیم. همچنین پیشنهاد می شود با مطالعه مدارک ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید . همچنین لازم است قبل از اینکه مشاور برنامه ریزی کنکور برای شما برنامه ریزی کند اطلاعات کاملی از وضعیت و شرایط فعلی شما، توانایی ها، نقاط ضعف و قوت و سایر موارد لازم در اختیار داشته باشد تا بر اساس آنها و با توجه به اصول برنامه ریزی، بهترین برنامه درسی برای کنکور یا برای امتحانات پایان ترم را طراحی کرده و به شما تحویل دهد. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب این است که مشاور به جز کار مشاوره به کار یا شغل دیگری مشغول نباشد.چند شغله بودن مشاور میتواند کیفیت خدمات را به نحو چشمگیری کاهش دهد. روش دریافت برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی برای کنکور به انتخاب خود شماست و می توانید بین روش های مختلف یعنی مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاوره آنلاین تحصیلی (مشاوره تحصیلی در تلگرام یا واتساپ)، ارسال پیامک و … از جمله مزایای مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور برای کلیه داوطلبان ، انجام مشاوره تحصیلی تلفنی در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل میباشد. یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. مشاوره تحصیلی برای کنکور سراسری به هر 3 شکل تلفنی آنلاین و حضوری صورت می پذیرد که داوطلبان بسته به انتخاب خود می توانند هر کدام از این خدمات را انتخاب کنند. متاسفانه اخیرا مشاهده میشود که روشهای غیر علمی و ناکارآمد در کنکور ،به نام تکنیک و روش تستی ، مثل روش جاگذاری یا کنترل گزینه و حذف گزینه در برنامههای سیما و اینستاگرام باب شده که نه تنها برای ریاضی کنکور سال های اخير جواب نداده است ، بلکه قدرت تفکر و تجسم ننودار و توانایی حل مسئله را از داوطلب میگیرد و علاوه بر اتلاف وقت او در طول سال تحصیلی، ضربه وحشتناکی به سرنوشت او در کنکور سراسری خواهد زد.

مشاور کنکور صنعتی

یک دانش آموز برای برنامه ریزی تحصیلی، شیوه های درست مطالعه، روش های حل مسائل درسی و چگونه درس خواندن نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. سلام خداقوت.یازدهم کارودانش هستم وقصد دارم یک سال دیگه برای کنکور انسانی البته غیر حضوری بخونم .وضعیت مالی خوبی ندارم ودرتوانم نیست پول مشاور بدم.به شدت گیجم ومیخوام از همین الان شروع کنم به خوندن و برنامه ریزی لازم دارم کمکم میکنید؟ به ویژه در چند سال اخیر با افزایش چشمگیر تعداد داوطلبان کنکور و سخت تر شدن سوالات، رقابت برای قبولی در کنکور سنگین تر شده و اهمیت داشتن بهترین مشاور کنکور به منظور برطرف کردن اشتباهات و قرار گرفتن در مسیر درست مطالعه افزایش یافته است.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما