مشاوره تحصیلی سینا تهرانی – مشاور شما

شاید یه عده بگن ما تو درس عربی خیلی ضعیف هستیم و این گاج تست هاش سخت هست خب توصیه من این هست که ابتدا از کتاب خیلی سبز استفاده کنید چون تست هاش نسبتا ساده تر هست و برای شما که عربیتون جالب نیست گزینه خوبی واسه شروع میتونه باشه. کسانی که برای کنکور دیر شروع کرده اند معمولا بهانه های مختلفی می گیرند! بلکه درصد های هر درس را، هم اختصاصی و هم عمومی را، در ضریب آنها ضرب می کنیم و بعد تقسیم بر تعداد آنها می کنیم. نه اینکه درصد های عمومی را با هم جمع کنیم و تقسیم بر تعداد کنیم. همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید به تعداد قابل توجهی محتوای تخصصی ارشد مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشید. سرگرمشدن و وقتتلفکردن با اینترنت و تلفنهمراه بیش از هر چیز دیگر میتواند در این مقطع به شما ضربه بزند.

احساس می کنید با هدفتان خیلی فاصله دارید و دیگر درس خواندن در این زمان کم برای کنکور، نتیجه ای نخواهد داشت. ویدیوها و مقالات هم دیگر قسمتهای این بخش از سایت را تشکیل میدهند. مشاوره با تک رقمی ها شامل چه بخش هایی می باشد؟ همین نگرش است که باعث افت تلاش تان می شود. دلیل عمده ای که خیلی ها در ماه های آخر دست از تلاش کردن برمی دارند، این است که احساس می کنند خودشان با هدفشان خیلی فاصله دارند. درست است دو سه ماه مانده به کنکور فشار بیشتری به شما می آورد و باید تلاش تان را چندین برابر کنید. پس پیشنهاد میکنم زمان مشخصی را برای درس خواندن تعیین کنید (مثلا ۶۰ دقیقه) و در این مدت زمان به هیچ وجه سراغ گوشی موبایل، تلویزیون، صحبت با دیگران و هر عاملی که باعث حواس پرتی میشود نروید. اگر به دنبال موفقیت در کنکور رشته علومانسانی هستید، ابتدا با یک مشاوره کنکور انسانی حتما صحبت کنید، و حتما با یک برنامه جامع و منظم به آغوش این ماراتن بروید! کنکور ریاضی به منظور جذب دانشجو در رشتههای فنی و مهندسی و همچنین برخی از رشتههای علوم پایه برگزار میشود، رشتههای فنی و مهندسی بیشترین متقاضی را از میان داوطلبین این گروه آموزشی دارد.

مشاور کنکور شدن

آیا با میانگین درصد 50 دروس رشته علوم تجربی میتوان پزشکی قبول شد؟ داوطلبی با رتبه 2400 رشته پزشکی بین الملل دانشگاه یزد قبول شده است. برای رسیدن به مقصد می تواند از ماشین شخصی، قطار و هواپیما استفاده کند که تصمیم گرفته با ماشین خودش به سفر رفته و از مسیری که قرار است طی کند، وضعیت جاده ها، شهرهای بین راه و .. اطلاع دارد. دکتر بابایی همواره به عدالت آموزشی معتقد بودند؛ بنابراین ایشان ایده در دسترس قرار دادن محتوای آموزشی با کیفیت برای دانشآموزان مختلف در سراسر کشور را پیادهسازی کردند. پکیج برنامه ریزی بهترین مشاور کنکور به چه فرمتی ارائه میشه ؟ مشاور تحصیلی رایگان یکی از خدماتی است که یک مشاوره کنکور حرفه ای می تواند در اختیار داوطبین قرار دهد تا تمامی داوطبین بتوانند از امکانات یکسانی بهره مند شوند. یا رشته های مهندسی دوره روزانه تهران را می خواهند که باید درصد 65 تا 70 را داشته باشند. اما اگر درس ها را خوب مطالعه کردید و سوالات کنکور را هم چندبار مرور کردید، می توانید سراغ آزمون های تالیفی بروید. در غیر اینصورت وقت خودتان را با آزمون های تالیفی هدر ندهید.

شرفیانیسلام به آقایان و خانمهای مهندس عزیز یک سوال ازتون داشتم و اونم اینکه من پارسال معدلم 20 بوده و از نظر پایه درسی خیلی قوی ام ایا به نظرتون اگه فقط با برنامه ها و مشاوره های سیناتهرانی پیش برم می تونم یه رقمی بشم؟ در آخرین ماه های مانده به کنکور باید سوالات مباحثی را انتخاب کنید که مشابه سوالات کنکورهای گذشته باشد. یادآور نکته خیلی مهم: مهم ترین عامل موفقیت در کنکور و یادگیری بهتر فقط تکرار و تمرین و حل تست های خیلی زیاد است یعنی دست به قلم شدن دقیقه به دقیقه. نکته مهم در رابطه با درصد های دروس هر رشته ای این است، که میانگین وزنی دروس است که اهمیت بسیار بالایی دارد. یعنی مباحثی که در زمان کم بتوانید آنها را سریع یاد بگیرید و تست های مهم آن را حل کنید. در هنگام ثبت کد رشته ها حتما دقت نمایید که رشته و دانشگاه را درست وارد کنید تا مشکلی ایجاد نشود. علاوه بر این مشاوره تحصیلی به شما کمک میکند تا استعدادهایتان را کشف و شناسایی کنید و در مسیری قدم بردارید که بیش از همه میتوانید در آن به موفقیت دست یابید. میانگین درصدهای دروس عمومی به ترتیب: ادبیات40%، عربی %32، دینی %56، زبان %94 است.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما