مشاوره تحصیلی کنکور 1400

برنامه ریزی هفتگی class= از آن جایی که مجری این آزمون در تمامی زیر گروه های علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان سازمان سنجش می باشد، ثبت نام اینترنتی این آزمون نیز از طریق سایت رسمی این سازمان “sanjesh.org” انجام می شود. مشاوره کنکور هنر شامل مباحثی همچون مطالعه اصولی و درست با توجه به دروس مختلف، اطلاع از مباحث مهم در تمامی مباحث و همچنین ضرایب دروس با توجه به یزر گروه های انتخابی شما می شود. همچنین مشاور هایی که دارن هم دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی هستن و بهتر میتونن راه موفقیت رو بهمون نشون بدن و پیگیری هاشون خوبه. حرفات خیلی برام خوبه گلم، امیدوارم بتونم رعایتشون کنم. برنامه ریزی درسی مناسبی رو واسم انجام میدن و زمان بندی های دقیق؛ علاوه بر برنامه ریزی درسی نکاتی مثل ساعت خواب ،روش صحیح مطالعه و تست زنی و نکات انگیزشی خیلی مناسبی رو ارائه میدن.ازشون خیلی ممنونم که به من در رسیدن به هدفم کمک میکنن امید وارم بتونم تلاششونو جبران کنم. یه سوال دارم اونم اینه که ایا این بودجه بندی ۹۹براساس سوالات کنکورهست یا به طور حدسی؟

مشاوره کنکور تجربی 99

لیلا جباری سلام هدف رسیا ، خسته نباشین ، مشاور من استاد بهشتی هستن ، ایشون واقعا یه مشاور نمونه هستن من اول شک داشتم که مشاور واقعا میتونه مفید باشه یا نع ویه مدت خودم میخوندم و درجا میزدم و کلافه بودم ولی بعد تصمیم گرفتم که با برنامه مشاور جلو برم ، از مهرماه که دارم با برنامه ریزی بهشتی پیش میرم واقعا درس خوندنم منظم تر شده و ایشونم با وجود مشغله های زیادی که دارن همیشه با حوصله و پرانرژی بهم کمک میکنن. سلام. من بعد از ۴ سال دوری از درس و یه تصمیم جدی واسه آیندم تونستم یه استارت خیلی قوی با مشاور خوبم خانم روح الله زاده بزنم که فکر نمیکنم تنهایی از عهدش بر میومدم. ⚫️همونجور که میدونید جدیدترین نوع آموزش کنکور در حال حاضر در ایران کلاس های آنلاین و مجازی کنکور که مدت زیادی هم نیست که شروع به کار کرده اند اما با استقبال خوبی رو به رو بوده اند ، برخی قوی و خوب شروع کرده اند اما برخی جای کار دارند و معایبی دارند به همین جهت تصمیم داریم برترین کلاس آنلاین کنکور رو با توجه به بازخورد دانش آموزانی که از این کلاس ها استفاده کرده اند و همچنین با توجه به مسائل فنی سایت های این کلاس های آنلاین کنکور ، چون یکی از مهم ترین ویژگی این آموزش ها قوی بودن در مسائل فنی می باشد تا دانش آموزان مشکلی با مسائل فنی سایت نداشته باشند و به راحتی بتوانند آموزش ها رو مشاهده کنند می باشد.

مشاور کنکور هدف

هر درسی که خواستیم بخوانیم،هر وقت خواستیم درس را تغییر دهیم. ۳.از همه مهمتر وقت گذاشتن شما باوجود محصل بودن،واقعا رضایت دارم. سلام، من از بچه های هدف رس هستم ،خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و تونستم از مشاورتون کمک بگیرم ، مشاور من یکی از مشاورین خوب هدف رس هستند، ایشون بر اساس تواناییهای من برنامه ی من رو تنظیم میکنند،من از ایشون خیلی راضی هستم و از اینکه با وجود مشغله هاشون زمانی از وقتشونو به من اختصاص میدن کمال تشکر رو دارم. من قصد دارم باز هم پشت کنکور بمونم و برای سال ۱۴۰۰ توی کنکور شرکت کنم. 5- پذیرش در رشته محل های صرفاً براساس سوابق تحصیلی توسط دانشگاه ها و مؤسسات پذیرنده در سال ۱۴۰۰ به صورت جدا از رشته محل های با آزمون و مستقل از این مرحله با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و با ملاک معدل کتبی دیپلم با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی انجام می شود.

و اما دی وی دی های آموزشی پر مطلبی دارن در زمان کوتاه فقط یه مشکلش اینه که خیلی از سوال هارو استاد حواسش نیست یا خستس اشتباه حل میکنه این یکم ناخوشاینده. با یه برنامه دقیق و منظم تونستم خیلی خوب با درسا کنار بیام. بنابراین یک مدرسه خوب باید برای آموزش چنین مهارت های مهمی برنامه ریزی کند. نکته برداری ها، کتاب های خلاصه و جمع و جور یا یک جزوهی خوب کمک میکند تا جمع بندی شما هدفمندتر باشد و در وقت شما صرفه جویی شود. بودجه بندی کنکور زبان 1401 مثل هر سال تنها شامل درس زبان تخصصی است ! این لیست شامل لیست رشته های کاردانی ناپیوسته با کنکور دانشگاه ازاد و لیست رشته های کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه ازاد می باشد. موسسه بارسا با وجود شرایط کرونا، همچنان برای موفقیت دانش آموزان در کنکور ۱۴۰۰، اقدام به برگزاری چنین پانسیون مطالعاتی ای کرده تا به درستی بشه از این فرصت ارزشمند استفاده کرد. برای موفقیت در کنکور اصول برنامه ریزی درسی چگونه باید باشد؟ در هر هفته دو الی سه جلسه مشاوره تلفنی کنکور به شما عزیزان داده می شود. لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور سراسری تبریز که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور تبریز با توجه به کارنامه کنکور سراسری با در نظر گرفتن شرایط مجاز شدن جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه یا شبانه سراسری یا آزاد تبریز نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور تبریز اقدام نمایند ضمنا شایان ذکر است هر یک از داوطلبان محترم که در دو یا چند زیر گروه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور سراسری تبریز برای هر زیر گروه یک فرم جداگانه تکمیل نمایند و برای هر فرم 150 کدرشته از بین کد رشته های تبریز و دیگر استان ها را به ترتیب اولویت پر کنند.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما