مشاوره درسی تلگرامی رایگان – مشاور شما

آیا معدل کل تاثیر دارید و یا معدل برخی از دروس اختصاصی؟ توجه مهم : همچنین دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه (نظام آموزشی 3-3-6) نیز می توانند در بازه زمانی اعلام شده جهت ثبت نام اقدام نمایند و بعد از اتمام امتحانات نهایی و دریافت کارنامه ، معدل کتبی دیپلم خود را ثبت کنند و پس از پذیرش از مهر 98 مشغول به تحصیل شوند . حالا خواستم فرهنگیان برم من میتونم تو رشته روانشناسی درس بخونم تو همون دانشگاه فرهنگیان به حدی که بتونم درکنار دبیری مطب هم بزنم یا نه؟ سلام استاد من دانشجوی مقطع کاردانی ام و یک ترم دیگه مونده تا فارغ التحصیل بشم و قصد دارم تو کنکور 1401 شرکت کنم. ولی نمیخوام برم. میدونم سال بعد محرومیت دارم ولی میخوام کنکور سراسری انسانی شرکت کنم آیا محرومیت من به سراسری هم ربط داره؟ زمانی به داشتنشون افتخار کنین که از همشون نهایت بهره رو برده باشین و بهعنوان دکور گوشهی اتاقتون نیفتاده باشن! از این رو در ادامه شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور دانشگاه یزد 99 را ارائه داده ایم . همچنین لازم به ذکر است به محض اعلام زمان دقیق یا تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور یزد ۱۴۰۰، در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حمیده رادپور عنوان کرد: این مراکز در سراسر استان بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور شروع به فعالیت کرده و تا آخرین روز انتخاب رشته به کار خود ادامه میدهند. کد رشته محل های مورد نظرتان را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور انتخاب و مراحل ثبت نام را تا انتها به دقت انجام دهید . پذیرش دانشجو به این صورت است که دانشگاه هایی که انتخاب کرده اید ، سوابق تحصیلی شما را بررسی می کنند و نتیجه بررسی براساس پذیرش و یا عدم پذیرش شما در رشته محل های انتخابی از طرف دانشگاه به اطلاع شما می رسد . بودجه بندی سوالات کنکور اولویت ها را برای شما مشخص می کند تا در زمانی که تا کنکور دارید بتوانید بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشید. پاسخ به این سوال نیز بسیار دشوار است،همه چیز بستگی به این دارد که که شما تا چه اندازه حرفه ای باشید.اگر دانش آموزان شما ضعیف هستند به شما توصیه میکنیم کار را از فصول ساده تر آغاز نمایید(همانند فصل اندازه گیری)، ولی اگر دانش آموزان شما قوی هستند،حرکت شناسی در فیزیک دوازدهم میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

مشاور کنکور گاج

همانطور که می دانید پذیرش در 80 درصد رشته های دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی است . مشاوران متخصص و مجرب در پایگاههای انتخاب رشته کنکور استان حضور دارند که مقدمه و زمینه انتخاب رشته مناسب برای ورود هرچه بهتر دانشآموزان را به دانشگاه فراهم می کنند. كليه معرفيشدگان ميبايست مطابق برنامه زماني كه به همراه فهرست اسامي اعلام خواهد شد براي انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش رشته نيمهمتمركز مربوط به محلهاي تعيين شده مراجعه نمايند. ما کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور در هر رشته را به شما معرفی خواهیم کرد. مهم : در پایان لازم به ذکر است که داوطلبانی که دارای دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش مجاز به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور نمی باشند، مگر داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی باشند. پس از ورود به سایت سازمان سنجش، بر روی لینک مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. موسسه ای رو میشناسم که به بچه هایی که بیان بگن ما از صحبتای فلانی استفاده کردیم و به ما کمک کرد، جایزه میده. بهترین منبع کتاب های دیگه دهم رو هم بگید.

راستی اگرم جایی رو کم یا گنگ پاسخ دادم بگین! در صورت نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوال، می توانید با مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید. ضرورت دارد هر متقاضی قبل از اینکه جهت انجام فرایند ثبت نام اقدام نماید با مطالعه دفترچه ، شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 را جویا شده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایند . تحصیل در دانشگاه پیام نور مزایای زیادی دارد و می توان گفت در حال حاضر بهترین گزینه برای تحصیل افراد شاغل است . هرساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور برای کسب نتیجه دلخواه تلاش تنگاتنگی باهم دارند اما تعداد کمی از این افراد به نتیجه ایدئال یعنی دانشگاههای مطرح و رشتههای پرطرفدار دست پیدا میکنند. لذا به منظور اطلاع داوطلبان از جزئیات زمان ، نحوه ف شرایط و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد در سال جاری در ادامه این مقاله نکات مربوط به ثبت نام و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یزد مهر و بهمن سال 1400 را در ارائه داده ایم .

علاقه به مشاور کنکور

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاور کنکور فرجی وب سایت خود باشید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما