مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

همچنین به طور کامل پایش و نظارت می شدیم و نقاط ضعف ما برطرف می شد و کاملا آماده به سمت کنکور حرکت می کردیم. اما با پیگیری های مستمر مشاوره تحصیلی بارسا، تونسم ساعت مطالعاتی خودم رو افزایش بدم و به مرور سرعت و تمرکز مطالعاتی من هم بیشتر شد و تونستم تست های زیادی بزنم و درس هام رو به خوبی مرور کنم. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از موارد فوق می توانید روی لینک های آن کلیک کنید. در اینجا تعدادی از کارنامه های دانش آموزانی که با مشاوره تحصیلی خصوصی بارسا ترازشون در آزمون های آزمایشی بیشتر شده رو آوردیم. برنامه ریزی به صورت هفتگی تنظیم خواهد شد و اولویت مشاورین خصوصی مورد تایید علی میرصادقی، جلوگیری از چند برنامگی در فرایند تحصیل شما در همه پایه ها و کنکور می باشد. با ثبت نام در سیستم مشاوره و برنامه ریزی ما می توانید با مشاور تخصصی خود در ارتباط باشید و یک جلسه مشاوره تخصصی با ایشان رزرو کنید. در این قسمت از مشاوره تحصیلی رایگان بارسا، هدف ما اینه که به شما کمک کنیم استرس خودتون رو کنترل کنیم.چه زمانی استرس داریم؟

مشاوره کنکور ارشد ژنتیک پزشکی

توی سال کنکور یکی از مشکلات بزرگ من مدیریت آزمون بود که با مشاور تحصیلی بارسا تونستم تا حد زیادی این مشکل رو برطرف کنم و روی همه مسائل تحصیلیم، کنترل و تمرکز داشته باشم. توی اولین جلسات مشاوره تحصیلی بارسا ، مشاور من تونست دوباره تو من انگیزه ایجاد کنه و کم کم این طرز فکر که دیگه نمیشه پیشرفت کرد، کامل از بین رفت. در جلسات مشاوره تحصیلی خصوصی به سبک علی میرصادقی، شما با روش های مطالعه صحیح SQ3R آشنا خواهید شد که می تواند تاثیر زیادی بر روند مطالعه شما داشته باشد. خیلی از خانواده ها به خواست خود بچه ها یا به صلاح دید خودشون، در سنین مختلف بچه هاشون رو به کلاس های خصوصی زبان فرستادند. نتایج تحقیقات میدانی نشان می دهد که تنها ۱۳ درصد رتبه های زیر هزار در مراحل آماده سازی خود برای شرکت در آزمون سراسری به دوستان یا اطرافیان خود اعلام کرده اند که مشاور تحصیلی داشته اند. نتایج تحقیقات صورت گرفته از رتبه های زیر هزار رشته های پرطرفدار علوم مهندسی و علوم پزشکی دانشگاههای صنعتی شریف؛ پلی تکنیک تهران ، دانشگاه تهران و شهیدبهشتی نشان می دهد که از میان مصاحبه شوندگان فوق؛ ۸۵ درصد آنها از مشاور تحصیلی یا کنکور استفاده کرده اند.

در بخش دوم این تحقیق از دانش آموزانی که مشاور داشته اند، سؤال شده که آیا زیر نظر مشاور تحصیلی مدرسه خود هستند یا از مشاورین خارج از مدرسه بهره می برند؟ با عضویت در این کانال می توانید از خدمات رایگان ارائه شده توسط رتبه های برتر کنکور شامل موارد زیر استفاده کنید. پکیج های مشاوره ای که در مراکز مشاوره های مختلف ارائه می گردد هزینه های متفاوتی دارد. 2-فعالیت در وزارت امور خارجه که یکی از اصلی ترین مراکز جذب دانشجو در این رشته می باشد. توسط مشاور تحصیلی بررسی خواهد شد تا مشاور با توجه به تمامی جزئیات طول هفته شما، از روند پیشرفت شما مطلع شود و دقیق ترین برنامه مطالعاتی را به مشاور کنکور سنندج شما ارائه دهد. همچنین تمامی حل تمرین ها و چکنویس های دانش آموز بررسی و چک می شود و از برنامه مطالعه شده، یک آزمون شخصی گرفته می شود تا با این نظارت دقیق، کیفیت و سرعت مطالعه و فرایند پیشرفت و موفقیت دانش آموز به طور کامل تحت نظر مشاور قرار بگیرد. همچنین شما می توانید با روش مطالعه رتبه های برتر کنکور آشنا شوید و در روند مطالعاتی خودتون استفاده کنید تا از مسیر موفقیت خودتون مطمئن تر باشید.

مشاور کنکور بهبهان

شما در متد روانشناسی اکت(ACT) با مفهوم Mindfulness آشنا خواهید شد و با تکنیک های مختلفی مثل Diffusion می توانید کنترل اضطراب و نگرانی خودتون رو به دست بگیرید. من یه مقدار دیر با مشاوره تحصیلی بارسا آشنا شدم و فکر می کردم به اون چیزی که می خوام نمی رسم. مشاوره تحصیلی بارسا کمک کرد اشتباهاتم رو در برنامه ریزی اصلاح کنم، ساعت مطالعاتی خودم رو تا سقف توانم بالا ببرم و از اون مهم تر کمک کرد من هیچ وقت خودم رو با دیگران مقایسه نکنم و همیشه انرژی مشاور کنکور در تبریز – منابع بیشتر – مثبت داشته باشم. برنامه ریزی صحیح، علاوه بر بالا بردن بازده مطالعه، موجب آرامش روحی و روانی داوطلب نیز می شود و تاثیر به سزایی در کاهش هرج و مرج ذهنی و بی دقتی دارد. یاد گرفتن یک مبحث درسی لزوماً به این معنا نیست که شما بر آن تسلط دارید. هنر مشاوران بارسا، برنامه دادن نیست؛ بلکه برنامه پس گرفتن هست.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما