مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

به همین دلیل در مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به بررسی تمامی این شرایط در وهله اول برای شناخت دقیق تر داوطلب می پردازیم. به همین دلیل یکی از مواردی که در مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به بررسی آن خواهیم پرداخت، به موضوع باورهای فرد در رابطه با رسیدن به اهداف خود است. زیرا در زمان مطالعه کنکور با توجه به ضرایب هر یک از رشته ها لازم است برای افزایش مهارت و بالا بردن آمادگی خود تلاش نمایند. یکی دیگر از مواردی که موجب می شود داوطلبان در زمان برنامه ریزی نیازمند راهنمایی باشند در رابطه با نحوه استفاده از این برنامه و منطبق کردن آن با برنامه روزمره خود است. متأسفانه هنوز این طرز فکر در بین داوطلبان وجود دارد که میگویند هزینه کردن برای مشاوره و برنامه ریزی کاری بیهوده و الکی است و برای قبولی در کنکور فقط باید آزمون رفت، کلاس رفت و از منابع خوب استفاده کرد! ما به کمک مشاوران حرفه ای بارسا مجموعه ای از مقالاتی که به شما در یافتن عادت های درست مطالعاتی و پیاده کردن اون ها کمک می کنه، جمع آوری کردیم تا بتونید بهترین کیفیت مطالعاتی رو تجربه کنید. اطلاع دقیق از آن ها می تواند به شما کمک کند تا انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و با استفاده از مطالعه دقیق به اهداف خود دست یابید.

بعد از امتحان میگه ازمون خوب بوده ولی وقتی جوابا میاد میبینیم که اصلا نتونسته به سوالات جواب بده نمی دانم چه کار کنم شبا دیگه خوابش نمی بره و استرس ذاره بردیمش دکتر اعصاب و روان و دارو برایش تجویز کرد ولی بازم استرس داره وقتی ازش درس می پرسیم جواب میدیم ولی تو ازمون نمی تونه به سوالات پاسخ درست بده به نظر شما ما باید چه کار کنیم خیلی براش نگرانم می ترسم مریض بشه ما زیاد بهش خسته نمی گیریم میگم تو سعی اتو بکنم بقیه اش بسپار به خدا و نگران هیچ چیزی نباش سلامتی تو برای ما از همه چیز مهم تر ولی با این وجود باز هم استرس داره دیگه از این وضعیت خسته شدیم به نظر شما ما باید چه کار کنیم تا اون بتونم حداقل تو ازمون نتیجه تلاششو بیبینه. موضوع مهم در مرحله بعد، نحوه مطالعه این منابع با استفاده از زمانی است که در اختیار دارید. نکته مهم در برنامه ریزی ماهانه، مشخص نمودن مباحثی می باشد که قصد مطالعه آن را در طول یک ماه دارید. شما با داشتن برنامه ریزی صحیح ، تهیه منابع کمک آموزشی مناسب و تلاش و پشتکار مستمر جهت مطالعه مطالب ، می توانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوید .

مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

اما برای کنکور تجربی درس زیست شناسی و برای کنکور انسانی دروس اقتصاد، ریاضی، و تاریخ بسیار می تواند در کسب رتبه خوب به شما کمک کند. همچنین، تکنیک های تست زنی نیز از جمله موارد بسیار مهمی است که کسب اطلاع در رابطه با آن مهم است. تکنیک صرفه جویی در زمان برای دانش آموزان مشغول به تحصیل که در حال حاضر در پایه دوازدهم هستند، از جمله موارد بسیار مهم است که متخصصین ما برای دست یافتن آن به داوطلبان کمک می نمایند. زمان و شرایط هر یک از داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری متفاوت است. به عنوان مثال یک داوطلب در تهران که از بهترین مدارس و بهترین امکانات استفاده می کند، وضعیت یکسانی با یک داوطلب در فلان روستای دور افتاده نخواهد داشت. حسن مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور در این است که هر یک از داوطلبان در هر زمان می توانند به راحتی از خدمات مشاوره بهره مند شوند. در این آزمونها همهی مباحث درسی گنجانده میشود و از این نظر به کنکور شباهت بسیاری دارند. باید ببینید کدام دروس در گرایش یا رشته ی مورد نظر شما اهمیت بیشتری دارند. یکی از مشکلاتی که داوطلبان به هنگام نزدیک شدن به کنکور دارند به موضوع عدم یادآوری مطالب باز می گردد.

باید عرض کنیم که انتخاب رشته مورد علاقه بسیار مهم است.

بدیهی است مشاوری که روی این مفاهیم مسلط باشد خیلی راحت تر و بهتر از سایر مشاورین می تواند دانش آموزانش را بسوی موفقیت هدایت کند. حتی اکثر دانش آموزانی که هدف درستی انتخاب کردند، انگیزه کافی برای تلاش را ندارند. باید عرض کنیم که انتخاب رشته مورد علاقه بسیار مهم است. هرچند هنوز هم در کشور ما و نظام آموزشی آن، توجه زیادی به امر مشاورهی تحصیلی نمیشود و در مدارس بزرگ و کوچک تنها یک مشاور برای تمام دانشآموزان در نظر گرفته میشود، بااینحال وجود مشاور در کنار دانشآموزانی که نزدیک کنکور هستند بسیار حیاتی و مهم است و حتماً باید داوطلبین مسیر کنکور را در کنار یک مشاور خوب، آگاه و باتجربه طی کنند. طیبه زندیپور در کتاب درسی برنامهریزی تحصیلی و شغلی، رازداری، مسئولیت پذیری و احترام به آزادی و حق انتخاب را از اصول مهم و بنیانی کار استخدام مشاور کنکور غیر حضوری (خواندن مقاله کامل bestclassic.ir) مشاوران میشمرد. برخی از داوطلبان نمی توانند خود به تنهایی به برنامه ریزی برای دروس مختلف بپردازند. رتبه های برتر کنکور هم کیفیت و هم کمیت مطالعه بالاتری داشته اند و قطعا از برنامه ریزی درسی بهتری برای درس خواندن استفاده کرده اند. خروج از این سردرگمی تنها با توجه به آزمون های رغبت و استعداد که توانایی داوطلبان را مورد سنجش قرار می دهد امکان پذیر خواهد بود.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما