مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

اشتباه دیگری که اکثر دانش آموزان دچار می شوند، رجوع به کتاب های کمک درسی گوناگون، بدون مطالعه اولیه کتاب درسی خود است در صورتی که شرط لازم و اولیه، برای موفقیت در تست های کنکور، تسلط به مباحث کتاب درسی است. مشاور تحصیلی یکی از مهمترین فاکتور هاش دادن امید و انگیزه برای ادامه ی کار به دانش آموزان خودش هستش. توصیه ای که من به عنوان مشاور تحصیلی دارم این هستش که حتمأ قبل از تهیه ی کتاب ها لوح های کمک آموزشی با مشاور تحصیلی خودتون مشورت کنید تا بهترین راهکار ها را به شما بگوید . 2️⃣1️⃣ بند 40 تا 45 فرم ثبت نام کنکور سراسری مربوط به علاقه مندی ها می باشد. جوابش خیلی ساده تر از اون چیزی هست که فکرش رو بکنین: علاقه. به طور مثال در گروه آزمایشی تجربی که رشته اصلی می باشد و در گروه آزمایشی هنر و زبان که رشته های شناور می باشند می تواند شرکت کند اما در دو رشته اصلی مانند ریاضی و تجربی امکان ثبت نام وجود ندارد. در بند بعدی باید زبان خارجی امتحانی خود را انتخاب نمایند. 2️⃣2️⃣ در بند 46 و 47 فرم ثبت نام کنکور سراسری 1401 حوزه امتحانی خود را داوطلب باید مشخص نماید.

1️⃣9️⃣ در این بخش فرم ثبت نام کنکور وضیعت چپ دست و بهیار بودن داوطلبان مشخص می شود. 1️⃣5️⃣ در این بخش اطلاعات شخصی و شناسنامه ای را باید پر کنید از جمله نام و نام خانوادگی و کد ملی و سایر موارد. 1️⃣6️⃣ در این بخش مشخصات مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی (برای داوطلبان نظام سالی-واحدی ترمی-واحدی) نمایش داده می شود. 1️⃣1️⃣ در این مرحله فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام نمایش داده می شود که لازم است با اطلاعات مربوط به شناسنامه و اطلاعات تحصیلی خود آن ها را تکمیل کنید. داوطلبانی که فارغ التحصیل آموزش عالی یا دانشجو هستند و یا انصراف از تحصیل داده اند باید موازد زیر را تکمیل کنند. کد دانش آموزی مقطع دیپلم دانش آموزان فارغ التحصیل سال 1384 تا 1397. کد دانش آموزی یک شماره ۸ تا ۱۱ رقمی موجود در قسمت بالای کارنامه دبیرستان درج شده است. عرض سلام و ادب رشته من برق قدرت در مقطع کاردانی است و خیلی به رشته پزشکی علاقه مندم میخواستم ببینم میتونم در این رشته تحصیل کنم . از آنجایی که وارد کردن کد سوابق تحصیلی دیپلم و برای دانش آموزان با مدرک پیش دانشگاهی، کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی در سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام کنکور سراسری 1401 لازم است؛ متقاضیان باید به سامانه نامبرده مراجعه کنند و پس از وارد کردن کد منطقه، شماره دانش آموزی، سال تولد و مشخص کردن مقطع تحصیلی خود، کد سوابق تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی مرتبط با مقطع وارد شده را دریافت کنند.

مشاور کنکور قیمت

1️⃣2️⃣ داوطلبان باید موارد زیر را بر اساس نظام آموزشی و سال اخد دیپلم خود وارد کنند. داوطلبانی که کد سوابق تحصیلی خود را اعمال می کنند تعدادی از موارد به صورت اتوماتیک توسط سیستم پر می شود. اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در تهران می باشید و نیاز به مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک مشاوران تحصیلی در تهران به بهترین وجه از منابع، تعداد سوالات، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه تهران آگاه گردید. سلام. ندا پات داد هستم، دانشجوی دکتری مطالعات ترجمۀ انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی. داوطلب دورۀ دکتری در صورتی در کنکور و مصاحبۀ علمی عالی عمل خواهد کرد که از بسیاری از نکات آگاه باشد. 2️⃣4️⃣ در نهایت در صورت تکمیل صحیح موارد سیستم یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کد رهگیری 16 رقمی در اخیتار داوطابان قرار می دهد که به منزله انجام فرآیند ثبت نام کنکور سراسری می باشد. کنکور یک مسیر پرپیچ و خم برای هر داوطلبی می باشد، که با وجود داشتن یک برنامه ریزی مناسب می توانند از این مسیر عبور کنند. همچنین برترین دبیران کنکور ریاضی بشدت بر تمامی امور کلاس خود تسلط دارند ،آنها دانش آموزان پر حاشیه کلاس را به خوبی شناسایی میکند و با چیدمان مناسب دانش آموزان در کلاس، جلوی حواس پرتی آنها و سایر دانش آموزان را می گیرند .چنین دبیرانی همچون عقاب، بر تمام احوالات کلاس خود اشراف و تسلط کامل دارند .بهترین دبیران ریاضی ایران و بهترین اساتید ریاضی ایران همواره دارای تن صدای بسیار قوی و تاثیر گذاری می باشند و سعی می کنند هنگام تدریس شور و هیجانی بسیار زیاد را ایجاد کنند .

مشاوره کنکور جهانشهر

در مشاوره حضوری کنکور با موسسه دورخیز به راحتی می توانید منبع مناسب سطح تسلط خود را پیدا کنید. مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری برای کنکور سراسری رشته های تجربی، انسانی و ریاضی در موسسه 3گام زیر نظر مشاوران تخصصی انجام می پذیرد. سالی واحدی خود را بعد از سال 1384 در یکی از رشته های نظری شامل رياضی فيزيک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی اخذ کرده اند. کد سوابق تحصیلی دیپلم: مختص دانش آموزانی که از سال 1384 به بعد دیپلم گرفته اند. منشا این فکر ها به مشکلات فردی و شخصیت دانش آموزان بر می گردد. هیچ فردی در جهان بدون برنامه ریزی به موفقیت دست نیافته است. در مسیر رسیدن به این هدف ، یعنی موفقیت در کنکور ، هیچ وقت وقت ناامید نشوید. راستش چهارشنبه نمیتونم میشه شنبه صبح ساعت۸تماس بگیرم(خواهش)چون فقط اون ساعت وقت آزاددارم.به چه شماره ای زنگ بزنم؟ آموزش چنین روشهایی میتواند به جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموز و بالا بردن بهرهوری او کمک کند. یکی از مهم ترین سوابق آقای کریمی آموزش و تربیت مشاورین کنکور است.

مشاور کنکور شبکه اموزش

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور شد (به این صفحه وب مراجعه کنید www.fall24.ir) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما