مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

داوطلبان در گروههای آزمایشی مختلف ، ممکن است در برنامه ریزی و روش صحیح درس خواندن کنکور مشکلاتی داشته باشند. مشاوره رایگان با رتبه های برتر موجب می شود تا شما از تمام فنون لازم برای روش صحیح درس خواندن کنکور در هر رشته اطلاع یابید. هیچ کدام از رشته های دیگر به اندازه رشته ریاضی طیف وسیع رشته های دانشگاهی و همچنین پتانسیل بورسیه شدن و ادامه تحصیل در کشورهای دیگر را ندارند. سلام زینب خانم فوق دیپلم (کاردانی) لیسانی (کارشناسی) فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) دکتری معمولا کسانی که تا دکتری میرن به قصد هیات علمی شدن در دانشگاه ها ادامه تحصیل میدن مرتبه اساتید در دانشگاه ها هم به ترتیب استادیار، دانشیار، استاد تمام (فول پروفسور) هست. با سلام وقتتون بخیر، ببخشید میشه درمورد انتخاب رشته های بدون کنکور۹۹ دانشگاه آزاد راهنمایی کنید بنظرتون خوب هست از دیپلم وارد کارشناسی پیوسته شیم یا بهتر هست اول وارد کاردانی شد بعد وارد کارشناسی؟

مشاوران کنکور یزد

چطور بهترین مشاور تحصیلی کنکور را انتخاب کنیم؟ - ایمنا سلام وقتتون بخیر من دانش آموز دهم تجربی هستم و میرم یازدهم میخواستم بدونم برای اینکه تو کنکور رتبه خیلی خوب بیارم تابستون حداقل چند ساعت باید درس بخونم و برای یازدهم از کی شروع کنم خوبه؟ پیدا کردن یک راهنمای خوب و قابل اعتماد می تواند مسیر رسیدن به موفقیت در کنکور را به شما نشان دهد. سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم برای کنکور سال بعد رتبه های چند هزار میتونن ب دانشگاهای خوب تهران برن؟ زیرا چنانچه همین روش یکسان باشد همه افراد می توانند به رتبه های برتر کنکور دست یابند. پس از ثبت نام مشاوران 3گام با شما تماس خواهند گرفت و شما در این جلسه مشاوره می توانید سوالات و ابهامات خود را در زمینه های مختلف از مشاور تخصصی رشته خود بپرسید و همچنین در آخر جلسه مشاوره رایگان چنانچه مایل بودید مشاوره شما به صورت ماهیانه یا تا روز کنکور ادامه پیدا کند می توانید یکی از طرح های مشاوره ای موسسه 3گام که در ادامه معرفی می شوند را انتخاب کنید.

همچنین، چنانچه مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید، می توانید از کارنامه های کنکور رتبه های برتر اطلاع یابید تا میزان فاصله خود را با این دسته از داوطلبان به حداقل ممکن کاهش دهید. دفترچه کنکور رشته خود را چقدر میشناسید؟ نحوه تست زنی در کنکور نیز ، از اصول مهمی است که داوطلبان مختلف بدان نیازمندند. پس نسبت به عربی و زبان اهمیت بیشتری داره و می تونه در تراز کل کمک خوبی به شما کنه. مشاوره تلفنی کنکور سراسری 99 به داوطلبان کمک مینمایند که متناسب با علایق و استعداد خود ، به انتخاب رشته مناسب بپردازند. بسیاری از دانش آموزان در هدف گزاری و یافتن هدف خود دچار مشکل میباشند. در نتیجه بهترین مرجع برای استفاده از مشاوره رایگان کنکور استفاده از تجربیات علمی و عملی رتبه های برتر سال های گذشته است. ویدیو های انگیزشی پیج را حتما نگاه کنید. با سلام. بله در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید و یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم را دارا باشید در زمان ثبت نام کنکور سراسری می توانید در گروه علوم انسانی شرکت کنید. ایا نیاز به دیپلم معماری هست؟ من به رشته طراحی صنعتی و معماری داخلی علاقه دارم.

سلام،چند سوال دارم من لیسانس مدیریت دارم از دانشگاه غیرانتفاعی اما میخوام دوباره تحصیل کنم و از لیسانس دو رشته در دانشگاه دولتی شروع کنم میخواستم بدونم میشه یا نه؟ یکی اینکه من امسال دیپلمم رو گرفتم ولی واسه کنکور شرکت نکردم و دانشگاه نرفتم میخواستم بدونم با اینکه دی ماه معافیت تحصیلیم تموم میشه و سربازیم غیبت میخوره میتونم سال بعد کنکور شرکت کنم یا نه؟ سلام من امسال کنکوریم بین این سه تا موندم چکار کنم فرهنگیان یا روانشناسی یا حقوق. با عرض سلام من امسال کنکور دارم من یه مشکلی که داشتم این بود که خیلی تشریحی میخوندم تا اینکه شما گفتید حتی کامل هم نخوندید برید و تست حل کنید من الان تست که میزنم خیلی هاشونو بلد نیستم و بعد اینک ۱یا ۲دقیقه روش فکر میکنم دیگه مطئن میشم باید جوابو ببینم شما گفتید سریع به پاسخ نرید و اول یک خط از پاسخ نامه ر ببینید و یا به در س نامه مراجعه کنید من ولی بعد فکر کردن روی تست سریع میرم رو پاسخ نامه وحس میکنم مفهومی یاد نمیگرم و همه چیزو حفظ میکنم به نظرتون باید چیکار کنم؟

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما