مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

آیا کسی که تاکنون حتی یک بار مسیر رسیدن به قله کوه را با موفقیت طی نکرده است می تواند راهنمای مناسبی برای شما در طول مسیر رسیدن به قله کوه باشد؟ علاوه بر این، رتبه های برتر کنکور اصول تست زنی در منزل و در جلسه آزمون های آزمایشی را به خوبی یاد گرفته و اجرا کرده اند، برنامه مرور مناسبی داشته اند، تکنیک های لازم در جلسه آزمون و تحلیل بعد از آزمون را به خوبی اجرا کرده اند، برنامه ریزی درسی مناسبی برای جمع بندی کتاب ها داشته اند و سایر اصولی که مشاور در جلسات مشاوره کنکور به ایشان توصیه کرده است را کاملا دقیق و درست اجرا کرده اند. همچنین بطور پیوسته نظارت دقیقی بر عملکرد تک تک مشاوران جهت حفظ رضایت دانش آموزان و پیشرفت ایشان داریم. دو مقاله چگونه زبان را برای کنکور بخوانیم و چگونه لغات انگلیسی را حفظ کنیم؟ از آنجا که اولویت اول مشاوران ۱۰۰ حفظ رضایت دانش آموزان و داوطلبان کنکور است، در طول دوره مشاوره هر زمان که نظر، انتقاد یا پیشنهادی درباره عملکرد مشاور خود داشته باشید، می توانید از طریق شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ (داخلی ۳) اطلاع دهید تا در همان روز رسیدگی شود.

مشاور کنکور چت

چگونه با کیفیت درس بخوانیم؟ مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار یک مشاورکنکور خوب باید شرایط مناسب مطالعه، ساعت مناسب مطالعه و تست زنی برای هر درس، برنامه مرور کوتاه و بلند مدت هر درس، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی مطالب، تکنیک های مرور و ابزار های مرور، خلاصه نویسی درست برای هر درس و زمان و شرایط استفاده صحیح از خلاصه ها، قسمت های ترکیبی دروس مختلف، موضوعی و درس به درس یا ترکیبی خواندن و … من این وسواسو دارم تو پوششی که میزنم دوباره میخوام تمام تست های نزده دفعه قبلی ر بزنم بعدشما گفتید پوششی دو یا ۳مرحله قبل خب وقتی میریم بخش ۴ اون ۲ یا ۳ مرحله ر باهم انجام بدم یا نه یکی ر یبار انجام بدم مثلا مرحله ۱ بعد روز بعد مرحله پوششی ۲ و در مورد نزده ها پوششی هم بگید لطفا که کی بزنم تا تمام تست های اون بخش زده بشه ؟ اگر از شما سوال شود که قیمت یک سال از عمرتان، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر است، پاسخ شما چه مبلغی خواهد بود؟ اما مهم تر از آن، مشاور باید با اصول مشاوره کنکور سراسری آشنا بوده و پیگیر اجرای صحیح برنامه مطالعاتی شما باشد.

مشاور کنکور خانم

هرچند هر رتبه برتری الزما بهترین مشاور کنکور نیست اما توجه داشته باشید که یکی از شروط مهم و اساسی در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی کنکور سابقه موفقیت خود مشاور در کنکور است. ما در مجموعه مشاوران ۱۰۰ این امکان را فراهم کرده ایم که قبل از پرداخت هرگونه هزینه ای، دانش آموز و مشاور یک جلسه مستقیما با یکدیگر صحبت کنند تا توافق های لازم صورت گیرد و ابهامات قبل از شروع مشاوره و برنامه ریزی رفع گردد. کاملاً برخلاف تصور شما ،دانش آموزان دبیرانی را که در کلاس های درس ایشان همچون خدایگان حکم فرمانی می کنند را بیشتر دوست دارند و چنین دبیرانی با کاریزمایی که از خود نشان میدهند، مقبولیت بیشتری بین دانش آموزان دارند و به دلیل مقبولیت بیشتر معمولاً دانشآموزان، درس این دسته از دبیران را نیز بهتر متوجه می گردند. به همین دلیل توصیه می کنیم بهترین مشاورکنکور را برای خودتان از بین رتبه های برتر کنکور که تجربه موفقیت در این آزمون را داشته و در عین حال تعهد و تخصص کافی در زمینه مشاوره کنکور دارند انتخاب کنید. انتخاب سوالات کنکور سال ۱۳۹۹ به صورت انتخابی بوده اما در حال حاضر برای انتخاب نوع سوالات آزمون سال ۱۴۰۰ اطلاعیه ای وجود ندارد.

مشاور کنکور 1400

همچنین می توانید در قسمت پرسش و پاسخ ، سوالات دانش آموزان و داوطلبان دیگر و پاسخ هایی که با آنها داده ایم را هم ببینید. بلافاصله پس از ثبت نام در طرح مشاوره و برنامه ریزی بلندمدت، دوره مشاوره خصوصی کنکور برای شما آغاز خواهد شد و طی این مدت مشاور ما در زمینه های مختلفی به شما کمک خواهد کرد و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. هرچند اگر همین مدت زمان رو هم برای مطالعه و تست زنی استفاده کنید خیلی بهتره و یا مروری بر مطالب امروز و روز های قبل داشته باشید. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود. شما در هر زمان می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ و تلگرام یا از طریق تلفن ثابت درج شده در همین صفحه، نظرات یا انتقادات خود را مطرح نمایید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما