مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

فراموش نکنید که تنها تمرین و تکرار با ممارست می تواند شما را به این توانایی برساند. پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون سراسری لازم است به توضیحاتی که سازمان سنجش در دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته به آن می پردازد دقت کنید و مدارک مورد نیاز شرکت در آزمون را تهیه نمایید. از سالهای ۱۳۳۷ با برگزاری سمینارهای متعددی طرح مشاوره و راهنمایی در آموزش و پرورش مطرح شد و نیز تربیت نیروی مشاوره در دانشگاهها و تهیه ابزار کار مشاوران، دورههای کارآموزی ضمن خدمت، تهیه وظایف و طرح و جا انداختن آن از جمله اقدامات بعدی در این دوره بودهاست. مهلت مجدد ثبتنام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دورههای روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمهحضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشتههای تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه یکم تا چهارم اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

مشاور کنکور عالی

زمان ثبت نام از تاریخ یکم تا هشتم بهمن ماه انجام می شود که در صورت هر گونه تغییر در این تاریخ سایت سازمان سنجش سریعا به داوطلبان اعلم خواهد کرد. پس از هرمرحله آزمون به بررسی پاسخ سوالات صحیح و غلط خود بپردازید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید تا در برنامه ریزی خودتان بتوانید برای تقویت نقاط ضعف خود زمان بیشتری بگذارید و برای در تسلط ماندن در نقاط قوتان نیز برنامه ای مشخص کنید. در گرایش زبان و ادبیات انگلیسی طی سه ترم، دروس پایه که شامل خواندن، نگارش و مکالمه است، آموزش داده میشود تا دانشجو با مسائل اساسی زبان آشنا گشته و آماده مطالعه دروس تخصصی خود شامل ادبیات انگلیسی، ترجمه، زبانشناسی و روش تدریس، آزمونسازی و نقد ادبی گردد. لازمه این امر این است که خود مشاور یک بار این مسیر را از ابتدا تا انتهایش پیموده مشاوره ی کنکور ارشد باشد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و …

توضیحات مفصل و جامع راجب شرایط مشاوره کنکور ۱۴۰۱ - مخصوص رشتههای تجربی، ریاضی، انسانی و زبان در حال حاضر میزان تاثیر معدل در کنکور به صورت مثبت اعلام شده است نه قطعی.تاثیر معدل در کنکور بر اساس تراز داوطلبان می باشد.به عبارت دیگر برای ارتباط دادن نمرات نهایی دروس به نمرات کنکور سراسری از واحدی به نام تراز استفاده می شود.یعنی نمرات امتحانات نهایی و درصد های کنکور سراسری را طی فرآیندی به تراز تبدیل می کنند تا بتوانند نمره نهایی داوطلبان کنکور را محاسبه و رتبه های کنکور را مشخص کنند بنابراین نمره کتبی نهایی و رتبه کنکور به تراز تبدیل خواهد شد.داوطلبان رشته های علوم انسانی، ریاضی فیزیک می توانند در کنکور تجربی شرکت کنند و بالعکس. در حال حاضر افرادی که به عنوان مشاورین کنکور حرفه ای و تخصصی فعالیت می کنند مهارت های مشخصی دارند که به واسطه آنها داوطلبین کنکور سراسری را برای موفقیت در آزمون قبل و پس از برگزاری این آزمون آماده می نمایند. البته این گزارش روی شاغلان این رشته که در مراکز دولتی و خصوصی مشغول کار هستند صورت گرفته است.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد. سلام با این رتبه احتمال قبولی رشته هایی مثل آموزش زبان، زبان و ادبیات یا مترجمی زبان های مختلف (انگلیسی، فرانسه، روسی) دانشگاه های دولتی شهرهای مختلف و حتی دانشگاه فرهنگیان بالاست. طبق روال سال های قبل، در سال جاری نیز ثبت نام در آزمون سراسری فقط به صورت اینترنتی و در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. در دوران قرنطینه و آموزش های مجازی و سردرگمی های زیاد دانش آموزان، نیاز به مشاوره درسی برای رشته های ریاضی و تجربی و انسانی بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد. اگر زمان شما کم است و مطالبی که یاد نگرفتهاید زیاد است، اول درسها و مباحث درسی را اولویت بندی کنید. بسیاری از داوطلبان کنکور بدون آشنایی نسبت به رشته و تواناییهای لازم برای ورود به آن رشته، صرفاً بر اساس جوی که در میان داوطلبان و خانوادههای آنها وجود دارد انتخاب رشته میکنند.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما