جستجو
Close this search box.

مشاوره رایگان کنکور در 10 بخش (تجربی، ریاضی، انسانی) دورخیز

مشاوره تحصیلی رایگان - با رتبه های برتر + تضمین قبولی - ایران تحصیل من فارغ التحصیل هستم و سال سومی هست که میخام کنکور بدم از رشته ی دانشگاهی سابقم انصراف دادم کنکور ۹۷ محروم هستم و قصد شرکت در کنکوز ۹۸ رو دارم. ما در سایت کنکور آیدی نوین با همکاری مشاوران و رتبه تکرقمی و دو رقمی موسسه، مجموعه کاملی از روش مطالعه دروس کنکور را برای شما گردآوری کرده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه کنید. روز به روز به تعداد منابع آموزشی کنکور اضافه میشود که قطعاً تمامی آنها برای دانش آموزان مفید نخواهند بود؛ بنابراین باید منبعی به دانش آموز معرفی شود که متناسب با سطح وی بوده و او را برای کنکور آماده خواهد کرد. قوانین و شرایط پذیرش دانشگاه های مختلف را در کانال قرار می دهیم سعی می کنیم که در مورد آن ها توضیحات بیشتری به شما بدهیم. اما مشاورانی که با رتبه های برتر کنکوری هر سال در ارتباط هستند ، تجربه کافی برای راهنمایی داوطلبان را دارند ولی باید در انتخاب مشاور تحصیلی دقت کافی را داشت که از مهارت لازم برای پشتیبانی شما برخوردار باشند. مشاور باید بتواند به سوالاتی که در ذهن شما درباره مسائل مختلف مرتبط با درس و مدرسه و کنکور وجود دارد پاسخ دهد و اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشد.

مشاور کنکور 1401

آقای میرصادقی دارای سایت اختصاصی خود به نشانی « علی میرصادقی دات کام » می باشد. اخبار تحصیلی همیشه یکی از مهم ترین اخبار برای قشر فرهیخته و دانش آموزان و دانشجویان بوده است ، این اخبار هر روزه در خبرگزاری های مختلف منتشر می شوند و دسترسی به همه ی آن ها کمی دشوار است ، سایت ایران مشاوره کانال تلگرام مشاوره تحصیلی را ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید به آخرین اخبار تحصیلی و مقالات اختصاصی ایران مشاوره دسترسی داشته باشید. برای دریافت آخرین و به روز ترین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تحصیلی ایران مشاوره شده و به موقع از رویدادهای تحصیلی آگاه شوید. برای آگاهی از آخرین اخبار های تحصیلی کافیست در کانال تلگرام ایران مشاوره عضو شوید. در قسمت زیر نمونه هایی از مزایا و خدمات کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره را عنوان کرده ایم. ابتدا بر روی دکمه “Choose file” کلیک کرده و سپس دکمه «ارسال عکس» را بزنید. شاید بعضی ها در مراحل مختلف تحصیل خود به مشاور مراجعه کرده و نتیجه خوبی نگرفته باشند و هزینه ای هم که کرده اند حیف و میل شده است و گاهاً با گرفتن مشاوره نادرست گامی اشتباه برداشته اند و همین باعث شده است که به مشاوره بدبین شوند.

مطلع بوده و بموقع به شما انتقال دهند.

برنامه ریزی از ملزومات زندگی هر انسان می باشد و افراد، برای سازمان دهی اعمال روزانه یا امور کاری و تحصیلی خود نیاز به یک نقشه راه یا همان برنامه ریزی دارند. دومین گام دستیابی به موفقیت در کنکور، داشتن یک نقشه راه و چراغ هایی است که با ایجاد انگیزه و هدف گذاری واقع بینانه، ناجی شما در شرایط سخت و اصطلاحا پر چاله چوله کنکور باشند. و صدها موضوع دیگر که در این کانال به آن می پردازیم. با سلام، در حال حاضر اطلاعیه ای راجب زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر نشده است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام عضو کانال آزمون استخدامی ایران مشاوره باشید. سلام وقت بخیر.زمان آزمون استخدامی آموزش وپرورش .چه زمان هست.ممنونم.رشته من الهیات گرایش فقه و مبانی حقوق هستم. در انتخاب رشته دانشگاه های فنی حرف های وموسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی به دانش آموزان رشته های نظری هم اجازه انتخاب بعضی از رشته ها داده شده است. مطلع بوده و بموقع به شما انتقال دهند. او هرگز به جای شما فکر نمیکند و تصمیم نمیگیرد. با سلام و درود، جهت اطلاع از زمان و جزئیات شرایط ثبت نام، می بایست به صورت حضوری به مراکز گزینش استان محل اقامت خود مراجعه نمایید.

سلام ، شما می بایست با مطالعه دروسی که دارای اهمیت وضریب بالاتری هستند ، درصد دروس خود را افزایش دهید . در غیر این صورت می بایست ابتدا از رشته قبلی انصراف دهند و سپس در آزمون شرکت کنند. با سلام، اگر شما قصد ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی را داشته باشید، معمولا فقط مدرک دیپلم رشته های نظری (ریاضی، تجربی و انسانی) مورد پذیرش می باشد؛ در غیر این صورت، می توانید برای استخدامی و درجه داری اقدام کنید. مطالعهی گروهی مخصوصا با کسانی که دوستتان هستند و شناخت خوبی نسبت به هم دارید کمک میکند تا درس خواندن به امر لذتبخشی تبدیل شود. در نهایت این داوطلب است که اصلیترین نقش را در موفقیت یا شکست دارد. بعضی دیگر تحلیلی هستند و ممکن است برای جلسه آزمون شما را به چالش بکشند. سلام وقتتون بخیر زمان ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش پرورش به پایان رسیده؟ آموزشکده های وابسته به آموزش وپرورش سنگین بود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاوره کنکور لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ