مشاوره رایگان کنکور در 10 بخش (تجربی، ریاضی، انسانی) دورخیز

در حوزه مشاوره کنکور (www.fall24.ir) نیز اساتیدی همچون استاد دیبازر و استاد نیکخو سرآمد مشاوران تحصیلی در ایران در موسسه ونوس فعالیت دارند. اساتیدی همچون استاد مهدی آرامفر در زیستشناسی، استاد یحیوی در درس فیزیک، استاد شهاب اناری در درس زبان نامشان به تنهایی برای اعتبار بخشیدن به هر موسسه کنکوری کافی است. خانم زهرا یحیی آبادی ، دانشجوی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و جز مشاوران سایت کنکور تهیه شده است. فایل صوتی عوض کردن ترتیب پاسخگویی سوالات آزمون و کنکور که در ادامه مطلب قرار گرفته توسط خانم زهرا یحیی آبادی ، دانشجوی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی و جز مشاوران سایت کنکور تهیه شده است. ما در تمام کارها با دو دسته از افراد روبرو هستیم.آنهایی که منظم و مقرراتی و با نظم و دیسیپلین هستند و آنهایی که بی نظم و شلخته فقط به دنبال رفع تکلیف هستند.آیا شما همکاران عزیز و یا شما اولیا و دانش آموزان گرامی از خود پرسیده اید که چرا سر برخی پزشکان و برخی از لساتید و یا حتی برخی اصناف دیگر اینقدر شلوغ است و برخی بیکار؟ سلام وقت به خیر ببخشید میخواستم بدونم دانشجوی دختر تا چند بار میتونه از دانشگاه ها انصراف بده؟ من برای دانشگاه غیرانتفاعی ثبت نام غیر حضوری اول و انجام دادم و شهریه ثابتو پرداخت کردم ولی مدارکی به دانشکاه ندادم یعنی ثبت نام حضوریمو هنوز انجام ندادم و اینکه پشیمون شدم نمیخام برم و میخونم برای سال دیگه کنکور و دانشگاه دولتی حالا ایا باید برای انصراف اقدام کنم یانه ؟

اگر با استاد فرید شهریاری کلاس های حضوری یا آنلاین داشته اید لطفا در بخش نظرات به ما بگویید که آیا از تدریس ایشان راضی بوده اید یا خیر همراه با دلایل. فیزیک فرید شهریاری خوبه ؟ فیزیک فرید شهریاری خوبه؟ فیزیک شهریاری خوبه ؟ لیست دانشگاه های پذیرنده رشته های گروه ریاضی فیزیک نیز از مواردی است که در جلسات مشاوره خصوصی و از طریق ده مشاور برتر کنکور می توانید اطلاعاتی را در رابطه با آن ها بدست آورید. تدریس خشک و سخت در قدیم باعث شده که ریاضی به درسی سخت و غیرقابل فهم تبدیل شود، ولی نحوه تدریس ریاضی آقای آریان حیدری بر اساس لحنی پرشور و با انرژی در کنار تکنیکهای منحصر به فرد و استثنائی است که ریاضی را شیرین و دوست داشتنی کرده. البته آریان حیدری یکی از بهترین استاد های ریاضی کنکور است. آقای آریان حیدری یکی از بهترین استاد های ریاضی کنکور و دیفرانسیل است که با نحوه تدریس متفاوت و خلاقانهاش ریاضی را به درسی شیرین و قابل فهم تبدیل کرده. تخصص آقای آریان حیدری تدریس ریاضی به ویژه مباحث مشتق، مثلثات، توابع و حد و پیوستگی است. مثلا موسسه ماز فعالیت خوبی در چندین سال اخیر داشته اما مقایسه آن با برندی مانند قلمچی کاملا غلط است.

مشاور کنکور علوی

اگر یک پزشک یا مثلا یک دبیر فیزیک خوب مطالعه و به روزرسانی نداشته باشند با توجه به سرعت دوبرابر شدن دانش قطعا از قافله عقب میمانند. هر داوطلب، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به آن ها پاسخ دهد. جواب ساده است یک دبیر فیزیک خوب یا یک پزشک خوب برای انجام تمام کارها طرح و برنامه دارد .آنها پیوسته دانش خود را به روز نگه میدارند. از مجموع ظرفیت پذیرش در گروه علوم تجربی در رشتههای با آزمون حدود 14 درصد به سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اختصاص یافته است. در کنار یادگیری و فهم مطالب درسی ، باید مهارت آزمون دادن و کنترل استرس را هم یاد بگیرید و تمرین کنید. در صورت شک، به کاتالوگ دانشگاه، کتاب راهنمای دانشکده، راهنمای دانشجو، یا سایر منابع موجود برای توضیح مراجعه کنید. یکی از عوامل مخرب در مسیر کنکور اضطرابیه که به داوطلب وارد میشه. این آشنایی و آگاهی به شما کمک می کند تا بتوانید مسیر خود را به درستی انتخاب کرده و به آن دل ببندید. بنابراین قبولی در آنها نیازمند پیمودن یک مسیر مطمئن و بدون ریسک است. 10- اگر جزء داوطلبانی هستید که در سال های گذشته زیاد به فکر کنکور تجربی نبوده اید و از تابستان سال دوزادهم شروع به مطالعه کرده اید، سعی کنید در آخرین روزهای تابستان، نیم نگاهی به دروس دوازدهم داشته باشید و اگر از ابتدا و از سال دهم به فکر افتاده اید بهتر است پیش خوانی دروس دوازدهم را به اتمام برسانید.

اگر زمان بیشتری برای رسیدن به این هدف گذاشته باشید، به هدف نهایی خود و حتی به فراتر از آن میتوانید فکر کنید. به همین دلیل پس از هدف گذاری رشته های دانشگاهی مد نظرتان، باید به اینکه این رشته ها در کدام زیر گروه قرار دارند توجه کنید. اگر بخواهیم یکی از موسسات خوش نام در حوزه کنکور و آموزش از راه دور را بشناسیم باید به موسسه ونوس اشاره کنیم. در حوزه DVD های کنکور و آموزش از راه دور سه موسسه به صورت قوی فعالیت دارند. به بررسی تمامی شکل های موجود در کتاب درسی پرداخته است. با توجه به هزینههای مشاوره و برنامه ریزی کنکور، ممکن است برخی از داوطلبان از انجام چنین امری باز بمانند و همین مسئله موجب میگردد که نتوانند به اهدافشان دست یابند یا دسترسی به این اهداف به سال های بعدی موکول گردد. پس از اولویت های بعدی خودتون هم استفاده کنین.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما