مشاوره رایگان کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره 1401

دکتر پازوکی: از اردیبهشت تا کنکور چگونه زیست بخوانیم در بعضی از سوالات مهم هم، به مرور نکات درسنامه پرداخته شده است و این کتاب، یکی از بهترین منابع کنکور تجربی 1401 برای دانش آموزان تازه کار به حساب می آید.2- کتاب آبی ریاضیات جامع کنکور تجربی قلم چی : جلد اول کتاب ریاضیات جامع کنکور تجربی قلم چی میباشد. کتاب حسابان جامع تست خیلی سبز با داشتن درسنامه هایی کم حجم و تست های زیاد در حجم خوبی تالیف شده است و در طول سال تحصیلی موازی با تدریس معلم یا طبق برنامه آزمون های آزمایشی به عنوان یک منبع تستی قابل استفاده است.2- کتاب های آبی قلم چی حسابان: منابع حسابان قلمچی در سری های متفاوتی نشر شده اند که مجموعه کتاب های آبی، یکی از بهترین منابع کنکور برای دانش آموزانی با سطح معمولی به حساب می آیند. در پاسخنامه تشریحی از روش های مناسب و تکنیکی از جمله روش حذف گزینه بسیار استفاده شده است که از روش های سریع و کارآمد در کنکور سراسری محسوب می شود.-کتاب حسابان 2 مهروماه : مطالعه این کتاب در ادامه مطالعه کتاب ریاضیات پایه مهروماه به دانش آموزان رشته ریاضی توصیه می شود.

مشاور کنکور سینا تهرانی

چرا به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟ - مجله پی جو همچنین یک مشاور کنکور خوب در شیراز به صورت حظوری و تلفنی پیگیر روند پیشرفت دانش آموزان میشود. همچنین همه تست های کتاب سخت و نیازمند مهارت بالا نیستند. در بعضی از سوالات هم، روش سریع تر یا روش دومی برای شما تهیه شده است تا به مهارت حل مسئله شما کمک بکند. درسنامه های این کتاب به صورت خلاصه تهیه شده است تا زمان زیادی از دانش آموز نگیرد، اما اگر فکر می کنید که هنوز روی مطلب به تسلط کافی نرسیده اید، درسنامه این کتاب به شما توصیه نمی شود. اگر شما دانش آموز متوسطه دوم یا داوطلب کنکور هستید ممکن است برای بعضی درس ها نیاز به کلاس های کنکور یا تقویتی داشته باشید. کتاب آبی قلم چی حسابان برای کنکور ریاضی به دو صورت جداگانه، یکی برای دهم ویازدهم و یکی برای دوازدهم به صورت جداگانه به چاپ رسیده است. این کتاب در دو جلد تهیه شده است که جلد اول آن دارای مطالب ریاضیات دهم، یازدهم و دوازدهم رشته تجربی می باشد. داوطلبان دارای سهمیه منطقه یک فقط با داوطلبان دارای این سهمیه، متقاضیان دارای سهمیه منطقه دو صرفا با تمامی داوطلبان دارای سهمیه منطقه دو و تمامی متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری که دارای سهمیه منطقه سه می باشند با داوطلبان دارای این سهمیه سنجیده می شوند نه کل داوطلبان آزمون سراسری!

مشاور کنکور علیرضا افشار

البته آنلاین آکادمی خدمات آموزشی خودش رو به دانشآموزان از سال دهم تا کنکور ارائه میدهد و شما میتونید از سالها قبل از کنکور، هم در دروس مقطع تحصیلی خودتون موفق باشید و هم برای قبولی در آزمون کنکور برنامهریزی کنید. به جهت برنامه ریزی کنکور خویش اهمیت مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. اگر فرد دارای انگیزه مناسب است، باید از این انرژی استفاده شود و به گونه ای برنامه ریزی انجام داد که این انگیزه از بین نرود. صرفا داشتن یک برنامه درسی منسجم و ایده آل، کافی نیست، بلکه لازم است دانش آموز از روحیه خوبی برخوردار باشد. مشاور کنکور تجربی 99 فردی است که می تواند دانش آموز را هم در مسائل درسی و هم از لحاظ روحی پشتیبانی کرده و تا رسیدن به هدف همراه دانش آموز باشد. در ضمن هر دانش آموز متناسب با تیپ شخصیتی خودش، یک سبک مطالعاتی دارد که هیچ کدام از این موارد از نظارت و فرایند مشاوره ای مشاورین تحصیلی بارسا به دور نیست. مشاور کنکور تجربی (digiclassor.ir) مشهد میتونه با همراهی کردن شما تمام نکات و زوایا پنهان رو به شما آموزش بده و خاطرتون رو از گرفتن نتیجه راحت بکنه. دانش آموزان می توانند با تهیه جلد دوم این کتاب به تمامی درس نامه ها و نکات آموزشی مباحث ذکر شده دسترسی داشته باشند.

رسیدن به سر فصل آزمونهای مبحثی یا سوالات احتمالی کنکور حرف آخر و سنجش. در پایان هر فصل با یک آزمون برای جمع بندی فصل مواجه خواهید شد. این کتاب دارای 3000 تست شناسنامه دار، 703 سوال کنکور منطبق با کتاب های درسی نظام جدید، 1123 تست از آزمون های کانون، 1174 سوال طراحی شده از کتاب درسی، 117 بسته مطالعاتی شامل یک درس نامه و چند پیمانه سوال، 187 پیمانه 20 سوالی و 10 سوالی برای مدیریت زمان، 230 سوال ویژه برای دانش آموزان برتر می باشد که می توانید متناسب با نیاز و سطح خود به حل سوالات مورد نظر بپردازید. در این کتاب چینش به صورتی است که تمامی مطالب مبحث به مبحث آمده است که شامل 2700 تست جامع و دشوار به صورت تالیفی و همچنین تست های سراسری برای تسلط بیشتر دانش آموزان است. همچنین تک جلدی بودن این کتاب از نظر به صرفه و اقتصادی بودن، می تواند دیگر ویژگی آن باشد. یکی از مزایای مهم مشاوره تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره حضوری صرفه جویی در وقت می باشد. در پایان هر فصل نیز تعداد زیادی تست از مباحث فصل مورد نظر وجود دارد که به صورت مبحث به مبحث تفکیک شده اند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.